Įkraunama...
Įkraunama...

Nuodėmė

QUOTE(Jurgulė @ 2007 06 29, 12:00)
Aš turiu mintyje ne apie seksą su jūrininkais. Bet bažnyčia leidžia atlikti abortą tokiu atveju, jei mamai iškyla grėsmė dėl gyvybės, pvz: ji serga sunkia liga ir nėštumas tik pakenks.


tai kad aš apie abortus nieko nesakiau blink.gif apie seksą su jūrininkais ir fūristais. aš dievo netikiu, bet mano asmeniniai įsitikinimai aborto nepripažįsta. nebent apsigimimai, etc. čia jau gydytojų kompetencija spręsti.
Papildyta:
QUOTE(Una Li @ 2007 06 30, 08:31)

Palauk, muminuk, juk kalbėjom apie jūrininkų ir furistų šeimas, kodėl ten mamų negalėtų būti mirksiukas.gif .


bet prie ko čia abortai? blink.gif blink.gif blink.gif argi abortas jau pasidarė kontracepcjos priemonė? blink.gif blink.gif blink.gif
Papildyta:
QUOTE(Getter @ 2007 07 01, 02:57)

Matai skirtumas gal yra tame, kad kataliku patampa vos pakrikštytas vaikas, ir tą etiketę - katalikas nešasi visą gyvenimą.



nono.gif jis tampa krikščionimi cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 07 02, 07:55)
Faina ir teisinga  drinks_cheers.gif

Netikiu, kad įmanoma gyventi ir mylėti tik šiaip, nesistengiant. Skiriasi dažniausiai kai sutinka kitą arba kai patiria psichologinį ar fizinį smurtą. Jeigu nei to, nei ano nėra, tačiau ir žmonės toliau gyvena, dar nereiškia, kad jie vienas kitą myli. Reikia nuolat atnaujinti jausmus. Nes vien tik buvimas kartu dar nėra jausmai.

Paskaičiusi citatas susidariau įspūdį, kad tai buvo reklaminis bažnyčios straipsnis. Gal net nusižengiant reklamos įstatymui, kadangi aiškiai buvo nuvertinta civilinės santuokos svarba. Nepagrįstai, manyčiau. Pas mus tik civilinė santuoka, bet vertybės atitinka bažnyčios deklaruojamas. Nemanau, kad mes vieninteliai. Ir nemanau, kad bažnytinę santuoką turintis asmenys gyvena vien tik pagal bažnyčios vertybes. Daug tokių, kurie tuokiasi bažnyčioje, o gyvena kartu tik tol, kol gerai. Manau, straipsnis neobjektyvus.

Na mano nuomone bažnyčia pateikė kaip tai atrodo Dievo akyse, kad civilinė santuoka Dievo akyse nėra tokia pati kaip bažnytinė...ar tai teisinga ar ne tik Jis vienas ir težino...Civiliai tu nepasižadi gyventi iki mirties ir nesutinki būt pririštas prie to žmogaus net ir po skirybų schmoll.gif Civiliai tuokiasi tam kad turėti šaimą ir mylėti vienas kitą, bažnytinė santuoka turėtų atitikti - būsiu su tavimi nesvarbu kas beatsitiktų. Bet vėl gi nepamirškime, kad bažnytinės santuokos esmė yra svarbi tikintiesiems mirksiukas.gif


QUOTE(muminukas @ 2007 07 02, 17:51)
nono.gif jis tampa krikščionimi  cool.gif

Pakrikštytas katalikų bažnyčioje tampi - kataliku, pakrikštytas stačiatikių bažnyčioje patampi - stačiatikiu, protestantų - protestantu ir t.t. O kas yra Krikšionis? Pagal Biblija krikšionimi esi jei esi pakrikštytas ne tik vandeniu bet ir Šv Dvasia, taigi nekiekvienas pakrikštytas vandeniu turi Šv. Dvasia, taigi ne kiekvienas pakrikštytas vandeniu yra krikščionis mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Jurgulė @ 2007 07 01, 02:06)
tai jei žmonės gailisi tai gailisi, bet tada kokį reikia pasiųlyti taisymosi kelią jei žmonės antroje santuokoje vaikų susilaukia? Kaip jiems taisytis ? Ką jiems su vaikais daryti?  Niu prašau, paaiškinkite tokią situaciją.

Nu yra toks kelelis, bet, įtariu, nepatiks biggrin.gif - galima gyventi kartu, bet negyventi lytinio gyvenimo, tik nežinau kiek žmonių tai pajėgtų padaryti...
QUOTE(Getter @ 2007 07 01, 03:57)
Matai skirtumas gal yra tame, kad kataliku patampa vos pakrikštytas vaikas, ir tą etiketę - katalikas nešasi visą gyvenimą. Niekam nesvarbu, kad katalikas ne= tikintysis ir gyvenantis pagal Dievo žodį.
O kaip žiūri pats Dievas? Aš atsakysiu taip kaip atrodo man. Jei žmogus susituokė ir išsiskyrė netikėdamas gyvai Dievu (turiu galvoję tikrąjį tikėjimą) manau Dievas į tokias skirybas žiūri kitaip, nei į tas kur abu tikintiejį žonodami ką daro Dievo akivaizdoje susituokia, o po to vėl gi žinodami ką daro - išsiskiria, manau va tokiu atveju vyras yra "pririštas" prie žmonos ir atvirkščiai iki tol kol bus gyvi, ir tokiu atveju antra santuoka skaitosi svetimavimas.

Man keista, kad tie "katalikai" tokiais save laiko, nors į bažnyčią įžengia tik per laidotuves, ten žiauriai kankinasi, nesulaukdami pabaigos, susituokia lyg ir tėvų verčiami, bet savo vaikus irgi krikštija, leidžia prie pirmos komunijos (burnodami dėl sugriežtintų pasiruošimo reikalavimų), ir nė kiek nesivargina pasidomėti, kuom gi jie ten tiki ir ką tos apeigos reiškia. Ko gero, daugiausia priekaištų bažnyčiai ir turi tokie "katalikai", nes jiems Ji nepatogi, per daug reikalauja, nenori keistis...
O dėl santuokos, yra tokia išlyga, jei vienas iš sutuoktinių apsimetė tikinčiu, apgavo,rimtai neketino gyventi kartu, nuslėpė svarbią inf. ir pan., atsiranda galimybė paskelbti ją negaliojančia, bet tai labai keblu. Iš tikrųjų tą gali žinoti tik pats žmogus. Laimingi, kuriems nebuvo duotas toks išbandymas angel_sadangel.gif .
QUOTE(muminukas @ 2007 07 02, 19:51)
tai kad aš apie abortus nieko nesakiau  blink.gif
bet prie ko čia abortai?  blink.gif  blink.gif  blink.gif argi abortas jau pasidarė kontracepcjos priemonė?  blink.gif  blink.gif  blink.gif

Aš irgi nesakiau schmoll.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Una Li @ 2007 07 02, 23:05)
Aš irgi nesakiau schmoll.gif  lotuliukas.gif



tai apie kokias išimtis ir kokias mamas kalba? niekaip nesuvokiu blink.gif
Papildyta:
QUOTE(Getter @ 2007 07 02, 22:15)
Pakrikštytas katalikų bažnyčioje tampi - kataliku, pakrikštytas stačiatikių bažnyčioje patampi - stačiatikiu, protestantų - protestantu ir t.t. O kas yra Krikšionis? Pagal Biblija krikšionimi esi jei esi pakrikštytas ne tik vandeniu bet ir Šv Dvasia, taigi nekiekvienas pakrikštytas vandeniu turi Šv. Dvasia, taigi ne kiekvienas pakrikštytas vandeniu yra krikščionis  mirksiukas.gif


ir visi jie krikščionys tongue.gif mat pereinant į kitą konfesiją ar kaip ten vadinasi, persikrikštyti nereikia - krikštas yra vienas. nors asmeniškai žinau atvejį, kaip katalikų kunigas liuteronui liepė persikrikštyti blink.gif o iš Kauno vyskupijos gavom ats., kad perkrikštyti nereikia doh.gif
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2007 06 24, 11:40)
šiuo klausimu kalbėjau su kapelionu. nėra jokių galimų išimčių.



QUOTE(Una Li @ 2007 06 24, 09:39)
Galimos išimtys sveikatos ar , kaip rašė Smalsutė, tolimųjų reisų vairuotojų, jūreivių šeimose todėl, kad šiais atvejais visiškas intymumo nebuvimas sugriautų šeimą. Taigi ypatingais atvejais toleruojamos išimtys, kai kontracepcijos nevartojimas sukeltų didesnį bogį.



Na gal aš kažko nesupratau? Apie ką kalbama?. Bet norėjau tik paminėti apie išimtis, tai ir prabilau apie abortą išimties atveju. ax.gif

Papildyta:
QUOTE(muminukas @ 2007 07 03, 07:07)
tai apie kokias išimtis ir kokias mamas kalba? niekaip nesuvokiu  blink.gif
Papildyta:
ir visi jie krikščionys  tongue.gif mat pereinant į kitą konfesiją ar kaip ten vadinasi, persikrikštyti nereikia - krikštas yra vienas. nors asmeniškai žinau atvejį, kaip katalikų kunigas liuteronui liepė persikrikštyti  blink.gif o iš Kauno vyskupijos gavom ats., kad perkrikštyti nereikia  doh.gif

taigi kunigiuks nusigrybavo. Ech...visko pasitaiko. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Getter @ 2007 07 02, 21:15)
Na mano nuomone bažnyčia pateikė kaip tai atrodo Dievo akyse, kad civilinė santuoka Dievo akyse nėra tokia pati kaip bažnytinė...ar tai teisinga ar ne tik Jis vienas ir težino...Civiliai tu nepasižadi gyventi iki mirties ir nesutinki būt pririštas prie to žmogaus net ir po skirybų  schmoll.gif  Civiliai tuokiasi tam kad turėti šaimą ir mylėti vienas kitą, bažnytinė santuoka turėtų atitikti - būsiu su tavimi nesvarbu kas beatsitiktų. Bet vėl gi nepamirškime, kad bažnytinės santuokos esmė yra svarbi tikintiesiems  mirksiukas.gif


Sutinku su tavimi tik dar papildyti norėčiau. Visgi, kaip tu ir sakai, svarbiausia tai, kas žmogaus viduje. Juk nesvarbu, kokius žodžius jis garsiai ištaria, svarbu, ką vidumi galvoja. Taigi, manau, abiem atvejais santuokos iš pasiryžimo ir ketinimų pusės yra lygiavertės. Skiriasi tik formaliai įvardyti reikalavimai, kaip turi elgtis po to: bažnytinės santuokos atveju formaliai kaip ir turėtum eiti iki galo, nes atrą kartą pakartoti neleis, o civilinės tokio reikalavimo nekelia.

Mano manymu, Dievui jokio skirtumo, kur tuoksiesi. Tai jau paties žmogaus priimtos normos. Visgi čia tik mano nuomonė, kuri su laiku gali ir pasikeisti.
Atsakyti
QUOTE(winia @ 2007 06 26, 19:16)
Jei atvirai, tai aš nesuprantu tos nuodėmės "Neturėk kitų dievų, tik mane vieną". Kas čia turima mintyj? Kad nieko svarbiau už Dievą negali būti ar kas?

Prisiminiau neseniai skaičiusi knygelę, kurios mintys, man rodos, būtų į temą. Ten rašoma, kad mes nelinkę pasitikėti Dievu, tuo, kad jis mus myli ir mumis rūpinasi, todėl stengiamės įvairiais būdais pasidaryti "atramų" - gauti gerai apmokamą darbą, nors jis mums ir nepatinka, apsidrausti nuo nelaimingų atsitikimų, pasirašyti gerą pensijos draudimą ir pan. Patys savaime šie dalykai nėra blogi, tačiau kartais mes jais labiau pasitikime nei Dievu, arba patys stojamės į Dievo vietą, tarsi sakydami: " mums nereikia, kad mumis rūpintumeisi, mes patys galime savimi pasirūpinti".
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2007 07 03, 07:07)
tai apie kokias išimtis ir kokias mamas kalba? niekaip nesuvokiu  blink.gif
Papildyta:
ir visi jie krikščionys  tongue.gif mat pereinant į kitą konfesiją ar kaip ten vadinasi, persikrikštyti nereikia - krikštas yra vienas. nors asmeniškai žinau atvejį, kaip katalikų kunigas liuteronui liepė persikrikštyti  blink.gif o iš Kauno vyskupijos gavom ats., kad perkrikštyti nereikia  doh.gif


na kai nezinai tai geriau ir nerasyk doh.gif
is tokiu konfesiju kaip kataliku, staciatikiu, sentikiu pereinant i evangeliskas ar protestantiskas bendruomenes visada reikia krikstytis (kodel neaiskinsiu, vistiek nesuprasit). Net ir pereinant is vienos protestantiskos bendruomenes i kita protestantiska reikia persikrikstyti, nors tai ir ne Bibliska, ir tuom kai kurios bendruomenes tik patvirtina esancios sektantiskos. cool.gif
Atsakyti
"Mano manymu, Dievui jokio skirtumo, kur tuoksiesi. Tai jau paties žmogaus priimtos normos. Visgi čia tik mano nuomonė, kuri su laiku gali ir pasikeisti. "


Iš esmės sutinku. Ir katalikų bažnyčia sutinka, nes sako, kad jei nėra galimybės(pvz. nėra toje šalyje KB) tuoktis bažnyčioje galioja dviejų liudininkų akivaizdoje sudaryta santuoka, juk šį sakramentą teikia sutuoktiniai vienas kitam. Tik lieka pareiga esant galimybei gauti kunigo palaiminimą, registruoti bažnytinėse knygose. Bažnyčia - bendruomenė, todėl natūralu, kad buria savo narius ir kviečia visus svarbiausius gyvenimo dalykus išgyventi bendruomeniškai.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2007 07 05, 08:03)
Iš esmės sutinku. Ir katalikų bažnyčia sutinka, nes sako, kad jei nėra galimybės(pvz. nėra toje šalyje KB) tuoktis bažnyčioje galioja dviejų liudininkų akivaizdoje sudaryta santuoka, juk šį sakramentą teikia sutuoktiniai vienas kitam. Tik lieka pareiga esant galimybei gauti kunigo palaiminimą, registruoti bažnytinėse knygose. Bažnyčia - bendruomenė, todėl natūralu, kad buria savo narius ir kviečia visus svarbiausius gyvenimo dalykus išgyventi bendruomeniškai.


Taip, yra bendruomenė, yra bendros idėjos, yra vienodas Dievo supratimas. Tokiu būdu lengviau tobulėti.
Bet visgi ten buvo reklama, kad pas mus geriau, nei visur kitur.
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 07 05, 10:06)
Taip, yra bendruomenė, yra bendros idėjos, yra vienodas Dievo supratimas. Tokiu būdu lengviau tobulėti.
Bet visgi ten buvo reklama, kad pas mus geriau, nei visur kitur.

Vienas mano pazistamas baznytine bendruomene lygina su politine partija rolleyes.gif Skamba baisiai, tiesa pasakius, sventvagiskai, bet... panasumu yra g.gif
Atsakyti
QUOTE(Liutas2006 @ 2007 07 05, 11:00)
Vienas mano pazistamas baznytine bendruomene lygina su politine partija rolleyes.gif Skamba baisiai, tiesa pasakius, sventvagiskai, bet... panasumu yra g.gif


žmonių grupė, turinti bendrą idėją. kaip "Darbščiųjų rankų būrelis", tik žymiai didesnis ir apie kitokius dalykus kalbantis.
Atsakyti