QUOTE(pagyvenus @ 2009 06 04, 23:43)
1.Apie kokius jūs čia "svertus" kalbate? Manau vertinimai yra tokie, kaip skelbiama - objektyvūs mokomojo dalyko balai iš testo, pagal pateiktus dokumentus suskaičiuoti papildomi balai ir subjektyvūs pokalbio balai, kurių jau gali būti nuo 0 iki 30, žiūrint kaip komisija įvertina šeimos ir vaiko tinkamumą gimnazijai.
2.O jau paskutinis sakinys tai virš visko - taip išeina, kad kasmet per pokalbį nubyra po 20 "vaidinančių ir meluojančių" , kuriems tėvai turėtų paaiškinti - prastai vaidinai ir melavai vaikeli, todėl ir neįstojai.
Sėkmės visiems įstojusiems
1. NA svertai parodo, kiek reikšmingas dalykas bendroje dalykų visumoje. Tai tarsi koeficientas. Iš kur jūs žinote, kad matematika yra lygiai taip pat svarbi kaip ir tikyba.

Net universitetuose stojant pvz magistratūron dalykų balai dauginami iš koeficientų, tuo prodant, kad vienas ar kitas dalykas yra reikšmingesnis, o jau tik tada sumuojami. Nežinau, ar taip yra Jėzuitų gimnazijoj, tačiau juk negalima teigti, kad nėr, ane?
Kitaip turbūt sustotų visi, geriausiai parašę testą, o taip tikrai nėra. Matyt ne to jie ir siekia. Ir ko čia pykt, kad "mano kiauras dešimtukininkas" nepraėjo atrankos. Verta pamąstyt, gal jam vieta bus KTUG?

NA pagal formuojamas pažiūras ir vertybes netiko šeima ir kas čia tokio super blogo? Įžeistas ego? Kaip galėjo mano šeima kažkam nepatikt ir netikt, ane?
Kam po to įtarinėt neskaidrumu ir dezinformuot kitus.
2.O dėl to sakinio- tikrai nubyra dauguma pseudokatalikiškų šeimų arba tokių, kurie nesuvokia , ko čia eina (ir eina tik pagal kažkieno rekomendacijas, atseit geron mokyklon). Ir ne tik 20 per pokalbį. Nubyra ir mokslo metų eigoje, nes "pasistengę" per pokalbį tėveliai ir vaikai nebeištveria tų, cituoju brangutę "MALDŲ".
Ir ne tik mokinių nubyra.........nubyra net mokytojai.
QUOTE(brangute @ 2009 06 05, 11:19)
Nemanau, kad per pokalbį "atkrato" meluojančius ar vaidinančius. manau, kad to visai nė nereikia- t.y. meluot ir vaidinti. Aš pvz esu susidūrusi su tokiu tėvų supratimu apie tai, kas yra katalikiška gimnazija, kad švelniai tariant, tiesiog "žagtelėdavau" ir nieko nebesakydavau. Maždaug"Ojetus ten kasdieną yra MALDA, mano mergaitę draugės atkalbėjo, juk kasdien reikia MELSTIS ten". Tai į tokį pasakymą belieka atsakyti- čia yra jėzuitų ordino mokykla, turinti šimtametes tradicijas- negi jūs įsivaizduojat , kad galėtų būti kitaip.....kad katalikškoje gimnazijoje nebūtų maldos? O kas tada turėtų būti katalikškoje gimnazijoe?Manau, kad net jeigu ir vaikas super gerai išlaiko testą, toks požiūris per pokalbį pasimato. Juk negali būti kitaip. Gimnazija yra katalikiška- ir jeigu tėvai leidžia į ją savo vaiką, jiems turėtų būti svarbi ir malda, ir tikėjimo praktikavimas, ir tradicijos...ojeigu ne - jėzuitai aiškiai apie tai kalba- juk yra ir kitų gerą akademinį paruošimą turinčių mokyklų. Gi direktorius per savo kalbą bažnyčioje pasakė- "jeigu atrinkinėtume tik gabiausius- mūsų gimnaziją reiktų šiandien uždaryti", vistik visuma irgi svarbi- pažiūrėkite, kunigo rekomendacija reikalinga, niors ji ir neįtraukta į balų skačių, ji kažkaip turi svorio, ir, manau, nemažo. tai pat tėvų motyvacija, rašyta Bažnyčioje- irgi svarbi, nors prie taškų nepriskaičiuojama. Aš manau, kad per pokalbį visai nežiūri kiek maldų moka ar žino nežino- visuma, šeimos vertybės, vaiko esminės nuostatos- ir čia nepamokinsi, nepameluosi, nesuvaidinsi, ateinam tokie, kokie esame. O aš tai džiaugiuosi kad mano vaikas lankys šiąč gimnaziją -kiek gyvenime esu sutikus pačių gabiausių, be proto išsilavinusių, savo srities aukščiauių specialistų- nejautrių, vulgarių, ne užuojautos, supratimo ar mokėjimo bei galėjimo pažvelgti į kitą....Tiksiuosi, kad ši gimnazija žvelgs plačiau ir ugdys visuminę asmenybę- ne tik išsilavinusią, bet ir bendraujančią, supratingą, jautrą, dvasingą.
Suprantu, kad yra nepraktikuojančių ar netikinčių tėvų, kurie nori leisti vaiksu į katalikšką gimnaziją, nes "blogo ten nėra", bet......be tėvų pagalbos gimnazija viena nieko išugdyt negali. Nieko. nes svarbiausius dalykus vaikas gauna šeimoj
Pritariu.
QUOTE(Amber1 @ 2009 06 08, 14:36)
Sakykime, gimnazija nori susirinkti pačius stipriausius, sąmoningus ir į mokymąsį orientuotus mokinius, kurie šalia pagrindinės mokyklos programos savo inciatyva domisi papildomais dalykais ir siekia gauti daugiau žinių. Super. Bet iš direktoriaus pasisakymo bažnyčioje ir vertinimo sistemos aiškėja, kad gimnazai tokių vaikų visai nereikia, ji orientuota ne į akademiškai stipriausius, o tikėjimą puoselėjančius mokinius

Tai kaip čia tada išeina, kur logika?
1. Kam tada visas tas cirkas su testais?2. Šiame forume vienu metu "išlindo" klausimas apie vaikų pasiruošimą stojamiesiems. Didžioji dauguma mamų šį klausimą "apdairiai" pratylėjo, bet faktas lieka faktu - ne visi, bet didžioji daugumą vaikų Jėzuitų stojamiesiems specialiai ruošiami, jiems samdomi mokytojai ir t.t. Vaikui papildomos pamokos tik į naudą, bet, vėlgi, jeigu gimnazijai tokie vaikai nelabai reikalingi, kam visas tas ažiotažas?
1.Klausiate, kam gi cirkas su testais, jei renkasi cituoju "ne akademiškai stipriausius, o tikėjimą puoselėjančius mokinius ". Ogi testas turėtų būti privalomas visose save gerbiančiose progimnazijose (
o ne taip , kaip yra dabar: atseit gimnazija, bet priimam visus). Iš jų išauga gimnazistų bendruomenė. Bendrųjų gebėjimų testas nustato gabumus ir tinkamumą gimnazijai (ar progimnazijai), o pokalbis parodo ar tas gabus žmogutis tinkamas mokytis būtent čia, kur puoselėjamos katalikiškos vertybės.
2. Vat apie tą vaiko paruošimą egzaminui aš ir kalbėjau (pernykščių testų sprendimą, mokytojų samdymą.........), apie pokalbio klausimų susižinojimą (o tai mintyse nerepetuojat galimo atsakymo ?

)
Būkim biedni, bet teisingi.
Gal aš ne ta koja šiam pasauly išlipau?