QUOTE(Apuokas @ 2007 07 09, 09:29)
Juk kalbame apie meilę vyrui- konkrečiam žmogui. O tu kokią meilę liudijai bažnyčioje?
Kaip galima apsispręsti mylėti?
Čia jau matyt skiriasi mūsų pasaulėžiūra. Man meilės šaltinis yra Dievas ir žiūrint per tikėjimo prizmę meilė vyrui nėra kažkokia absoliučiai kitokia nei kitos meilės formos. Bažnyčioje aš paliudijau, kad imu konkretų žmogų į vyrus, t.y., kad pasirenku būtent šį žmogų ir apsisprendžiu mylėti visą savo likusį gyvenimą - ne tik kol man jis bus mielas ir man bus malonu būti su juo. Su Dievo pagalba įmanoma pamilti ir savo priešą, o jei tai net ne priešas, o žmogus, dėl kurio suabejoji, ar tebemyli - manyčiau lengviau.
Papildyta:
QUOTE(Apuokas @ 2007 07 09, 11:52)
Po svaigimo meilė gali ir neateiti. O praeiti gali ir svaigimas, ir meilė (konkrečiam žmogui) - aš tuo tikra. Kaip gi kitaip paaiškinti skyrybas?
Paantrinsiu
Beigbeder - kad po didžiulės meilės žmogus ryžtųsi skyryboms, reikia neapykantos. Parodyk man neapykantos užvaldytą žmogų, kuris sugebėtų mąstyti visiškai blaiviai, kitaip tariant, sugebėtų priimti visapusiškai teisingus sprendimus savo neapykantos objekto atžvilgiu.

Paprastai visu gražumu pasireiškia principai, užgauta savimeilė ir t.t. Sakoma, kad nuo meilės iki neapykantos - vienas žingsnis. Nuo neapykantos iki meilės kartais irgi ne ką daugiau, tik kaip sunku jį žengti...
Papildyta:
QUOTE(Apuokas @ 2007 07 09, 13:06)
Bet gi Smalsutė sako, kad nuspręndei mylėti, pasakei ,,taip,, ir jau meilė tęsis amžinai... Kažkaip nelabai tikiu, kad skiriasi mylinčios poros... Vieną diena ištarė ,,taip,, labai tikėdamos savo ateitimi o po kelių metų jau nesutampa charakteriai
Tas "taip" reiškia ne kad štai mes užaugom iki tos tobulosios idiliškos meilės ir viskas, ko tereikia, tai vien ja džiaugtis ir nieko ginkdie nekeisti, kad toji meilė nesugalvotų kur išskristi kaip kanarėlė iš narvelio. Santuokos "taip" reiškia, kad nuo šiol pradedam eiti kartu vienu keliu, įsipareigojam nežiūrėti pro pirštus į pasitaikančius sunkumus, spręsti tai, kas bent vienam iš mūsų atrodys problema - visa tai įeina į APSISPRENDIMĄ. "Nesutapę charakteriai" byloja, kad arba žengta į santuoką jai nepakankamai pasiruošus, arba nepakankamai stengtasi keistis kartu, kaip vienam vienetui - šeimai.
❀ Tiesa - visai ne tai, ką galima įtikinamai įrodyti, bet tai, kas viską daro paprasta ir suprantama (A.de Sent Egziuperi)