Turejom ir mes tokiu problemu, kad pateksim i nemokiuju klientu sarasus. Bet ne del to, kad nemokejom pinigu, o del to, kad per greit juos sumokejom.

O buvo taip, kad mums sumokejus pinigus anksciau laiko padare 39 litu nuolaida. Taciau pats bankas to neuzfiksavo. Praejus ispirkos terminui, pradejome gauti grasinancius laiksus, kaip ir Smurka. Ispradziu nelabai ir supratom, kas ko nori ir is kur tie 39 litai, nes viskas jau buvom seniausiai issimokeje, jokiu skolu neturime. Tik mano vyras kazkaip netycia pagalvojo, ar cia nebus kalti tie 39 litai. Skambino i banka.................sake viskas tvarkoj, kazkas kazko nepastebejo, laiku nesutvarke, bet tuoj viska bus gerai...........
Bet praejus kuriam laikui, gauname vel grasinanti laiska tik jau is skolininkus tvarkancios kompanijos (ar kazko panasaus), kad jau "be vienos dienos" esam skolininku sarasuose.

Ir vel skambutis i banka...............ir vel kazkas kazko nepastebejo ir iki galo nepadare. "Atsiprasau.........tuoj viska sutvarkysim" Taciau si karta nepasitenkinom zodiniais pasiaiskinimais ir mano vyras pareikalavo gauti rastiskus parasymus apie tai, kad tikrai esam neskolingi. Gavom ne tik is banko, bet ir is tos kitos firmos. Dabar pakol kas viskas tvarkoj. Na bet jei sekanti karta negausim prekes issimoketinai, tai zinosim kur kreiptis ir kas "kazko iki galo nepadare"