Neseniai nusipirkau masina (Citroen Xsara). Nors masina ne pirma, taciau niekad neteko rupintis jos prieziura, nes kazkas kitas uz mane tai padarydavo
o dabar brangiausiojo daznai nebuna, o tete toli, tai va ir atejo laikas pasidomet paciai.
Mano masinos rida apie 75 000. Kai nusipirkau tai pasikeiciau stabdziu kaladeles, patikrinau tepalus ir visokius skyscius (servize padare, nes palikau pasakydama, kad ja visa patikrintu ), o dabar toliau vazineju ir nebezinau, ka ir kada daryt...
Gal galit koki ABC surasyt ka ir kada daryt?
dekui!
Kelintu metu auto? Nes kokia rida ant spidometro, dar nereiskia, kad ji tikra
Viska Tu cia gerai parasei, bet dar dirzelius visus reiketu perziuret (greiciausiai jie dar originalus...paskeitimas nepigus). O visu skysciu lygi reiktu tikrint pakankamai daznai. dar, be abejo, masina plauti, poliruoti.. Pasirupinti, kad bagazineje butu tempimo trosas, atsarginis ratas, visi reikiami raktai, nepakenktu ausinimo skyscio litriukas
As tai dar veziojuos ir tepalo banke..jei mieste tai nereikia, bet kai tolimesnes keliones pas mane, tai atsarga gedos nedaro
isigijus masina labai nemazai ivairiu niuansu, priklausomai nuo individualios masinos bukles
Viska Tu cia gerai parasei, bet dar dirzelius visus reiketu perziuret (greiciausiai jie dar originalus...paskeitimas nepigus). O visu skysciu lygi reiktu tikrint pakankamai daznai. dar, be abejo, masina plauti, poliruoti.. Pasirupinti, kad bagazineje butu tempimo trosas, atsarginis ratas, visi reikiami raktai, nepakenktu ausinimo skyscio litriukas
As tai dar veziojuos ir tepalo banke..jei mieste tai nereikia, bet kai tolimesnes keliones pas mane, tai atsarga gedos nedaro
isigijus masina labai nemazai ivairiu niuansu, priklausomai nuo individualios masinos bukles
QUOTE(zhmonijus @ 2007 05 19, 23:07)
Kelintu metu auto? Nes kokia rida ant spidometro, dar nereiskia, kad ji tikra
Viska Tu cia gerai parasei, bet dar dirzelius visus reiketu perziuret (greiciausiai jie dar originalus...paskeitimas nepigus). O visu skysciu lygi reiktu tikrint pakankamai daznai. dar, be abejo, masina plauti, poliruoti.. Pasirupinti, kad bagazineje butu tempimo trosas, atsarginis ratas, visi reikiami raktai, nepakenktu ausinimo skyscio litriukas
As tai dar veziojuos ir tepalo banke..jei mieste tai nereikia, bet kai tolimesnes keliones pas mane, tai atsarga gedos nedaro
isigijus masina labai nemazai ivairiu niuansu, priklausomai nuo individualios masinos bukles
Viska Tu cia gerai parasei, bet dar dirzelius visus reiketu perziuret (greiciausiai jie dar originalus...paskeitimas nepigus). O visu skysciu lygi reiktu tikrint pakankamai daznai. dar, be abejo, masina plauti, poliruoti.. Pasirupinti, kad bagazineje butu tempimo trosas, atsarginis ratas, visi reikiami raktai, nepakenktu ausinimo skyscio litriukas
As tai dar veziojuos ir tepalo banke..jei mieste tai nereikia, bet kai tolimesnes keliones pas mane, tai atsarga gedos nedaro
isigijus masina labai nemazai ivairiu niuansu, priklausomai nuo individualios masinos bukles
masina 2001 metu. rida tikrai neatsukta, nes tikrinau pries pirkdama. ta masina is vokietijos parvaryta ir ji priklause turtingo vokiecio zmonai. kai si ja sudauze (ivaziavo i kazka, tai priekis buvo ilenktas), taip ir nieko su ja nedare, tik pastate i aikstele ir tiek. taip, kad stovejo ilgokai nevazineta. o ir vazineta buvo tik - i parduotuve, pas drauges ir atgal
a dar prisiminiau del ridos - kai nuvaziavau pries registracija ir techinikini i servisa, manes klause, ar nenoriu parduot, nes kjos stovis superinis! beje ir techinikiniame ta pati sake
galima klausima? kas kiek laiko reikia tepalus tikrint? arba pvz. padangas pasiziuret, kad oro nebutu per mazai? totalus 0 esu sioj srityj...
QUOTE(monikaz @ 2007 05 20, 10:10)
masina 2001 metu. rida tikrai neatsukta, nes tikrinau pries pirkdama. ta masina is vokietijos parvaryta ir ji priklause turtingo vokiecio zmonai. kai si ja sudauze (ivaziavo i kazka, tai priekis buvo ilenktas), taip ir nieko su ja nedare, tik pastate i aikstele ir tiek. taip, kad stovejo ilgokai nevazineta. o ir vazineta buvo tik - i parduotuve, pas drauges ir atgal
a dar prisiminiau del ridos - kai nuvaziavau pries registracija ir techinikini i servisa, manes klause, ar nenoriu parduot, nes kjos stovis superinis! beje ir techinikiniame ta pati sake
galima klausima? kas kiek laiko reikia tepalus tikrint? arba pvz. padangas pasiziuret, kad oro nebutu per mazai? totalus 0 esu sioj srityj...
a dar prisiminiau del ridos - kai nuvaziavau pries registracija ir techinikini i servisa, manes klause, ar nenoriu parduot, nes kjos stovis superinis! beje ir techinikiniame ta pati sake
galima klausima? kas kiek laiko reikia tepalus tikrint? arba pvz. padangas pasiziuret, kad oro nebutu per mazai? totalus 0 esu sioj srityj...
Aha prekybinkai sugalvojo nauja triuka, anksciau tai bobutes i baznycia vaziuodavo, nors jei dauzta tai rida tikrai gali buti maza
QUOTE(Justytė @ 2007 05 20, 11:40)
Aha prekybinkai sugalvojo nauja triuka, anksciau tai bobutes i baznycia vaziuodavo, nors jei dauzta tai rida tikrai gali buti maza
dauzta, pati ja dauzta pamaciau, po to pazistamas (varinejantis masina) ziurejo, tai sake, kad tik skarda suglamzyta - priekis ir sonines dureles, o visa kita nepazeista. kadangi pries pirkdama ja n kartu pertikrinau, tai tikrai esu tikra, kad jos rida TIKRA
QUOTE(monikaz @ 2007 05 19, 19:20)
Neseniai nusipirkau masina (Citroen Xsara). Nors masina ne pirma, taciau niekad neteko rupintis jos prieziura, nes kazkas kitas uz mane tai padarydavo
o dabar brangiausiojo daznai nebuna, o tete toli, tai va ir atejo laikas pasidomet paciai.
Mano masinos rida apie 75 000. Kai nusipirkau tai pasikeiciau stabdziu kaladeles, patikrinau tepalus ir visokius skyscius (servize padare, nes palikau pasakydama, kad ja visa patikrintu ), o dabar toliau vazineju ir nebezinau, ka ir kada daryt...
Gal galit koki ABC surasyt ka ir kada daryt?
dekui!
o dabar brangiausiojo daznai nebuna, o tete toli, tai va ir atejo laikas pasidomet paciai.
Mano masinos rida apie 75 000. Kai nusipirkau tai pasikeiciau stabdziu kaladeles, patikrinau tepalus ir visokius skyscius (servize padare, nes palikau pasakydama, kad ja visa patikrintu ), o dabar toliau vazineju ir nebezinau, ka ir kada daryt...
Gal galit koki ABC surasyt ka ir kada daryt?
dekui!
Pasiskaitinėk va ČIA - rasi visus atsakymus, o jeigu ne tai paklausi - chebrytė viską išsamiai paaiškins.
QUOTE(Palemonas @ 2007 05 20, 13:31)
Pasiskaitinėk va ČIA - rasi visus atsakymus, o jeigu ne tai paklausi - chebrytė viską išsamiai paaiškins.
dekui
QUOTE(zhmonijus @ 2007 05 20, 20:36)
Issamiai patikrint sugebejai, bet nezinai kas kiek laiko tepalus keisti ar tikrinti?
aha . matai, kai kur raso, kad kas 10 000, kitur, kad kas 20 000 km, tai ir neaisku. issamiai as galiu patikrint, bet tai bus taip, kaip pries tai - nuvesiu masina i serviza ir atiduosiu "visu galu tikrinimui ir keitimui", bet noreciau ir pati zinot
Papildyta:
matai, jei masinos turetu instrukcija su prieziura, butu daug paprasciau
tik kad neturi, o jei ir turi, tai tik aprasyma, kur tokiu abc net nera, o mano situacija paprasta - pirma masina priziurejo ex, antra - darbas, o va dabar turiu trecia, bet jau savo. MB toli ir i komandiruotes daznai vazineja, tai kartais paklausiu, bet juk ir paciai reikia zinot, tai va ir bandau prasyt padet
tepalu keitimas priklauso ne tik nuo masinos, bet nuo paciu tepalu.. su vienais gali vaziuot 10000, su kitais gerokai daugiau km. bet kartais masinos tepalus varo "per kamina", t.y. eda juos, ypac tai daznai pasitaiko, jei masina varoma dujomis. Buna ir kas 1000-2000 km 1 litra deikia ipilt papildomai O patikrint juk visai nesunku.. kad paskui nereiketu griauztis del uzkalusio variklio.
Iškylo toks klausimas . Nusipirkus naują naudotą automobilį visi keičia tepalus ir filtrus . O ar būtina keisti variklio dirželius , kuro filtrus , oro filtrus ir taip toliau...
Ir kiek visa tai kainuoja ?
Nes šiandien gavau šoką , kai nuvariau Opel Astra 2005metų automobilį pas meistrus pakeisti tepalų . Prie to pačio jie man pakeitė visus filtrus , generatoriaus dirželį, dantytąjį dirželį , kažkokį guoliuką ir už visa tai suplojau 987 lt Aš labai nustebau , kad mašina yra nevisai sena ,o tiek daug reikėjo keisti . Prieš porą metų už 1994metų fiatą už tepalus ir filtrus sumokėjau apie 100lt . Ar būtina buvo keisti visa tai 2005 metų automobiliui .
Ir kiek visa tai kainuoja ?
Nes šiandien gavau šoką , kai nuvariau Opel Astra 2005metų automobilį pas meistrus pakeisti tepalų . Prie to pačio jie man pakeitė visus filtrus , generatoriaus dirželį, dantytąjį dirželį , kažkokį guoliuką ir už visa tai suplojau 987 lt Aš labai nustebau , kad mašina yra nevisai sena ,o tiek daug reikėjo keisti . Prieš porą metų už 1994metų fiatą už tepalus ir filtrus sumokėjau apie 100lt . Ar būtina buvo keisti visa tai 2005 metų automobiliui .
Na, galima ir nieko nekeisti bei nieko nedaryti.
Tai visiskai nemokama!
Bet kai truksta pagrindinis dirzas ir sulanksto voztuvus - tada jau prasideda asaros (kodel nepakeiciau, kodel ... kodel ir vel kodel)
Todel, kad taip reikia daryti, ir jei nori saugiai ir ramiai vazineti - nusipirkai, investavai i butinu dalyku keitima - ir vazineji ramiai.
Pvz.: peugeot V6 motoras - pagrindinis dirzas, guoliai, "parazitai", tepalai bei filtrai - "tik" 2100Lt
Tai kad ner ko verkti.
Sekmes eksploatacijoje.
Ir dar: ar skiri, kur tik tepalas bei filtrai (100Lt) ir kur visu dirzu keitimas???
Tai visiskai nemokama!
Bet kai truksta pagrindinis dirzas ir sulanksto voztuvus - tada jau prasideda asaros (kodel nepakeiciau, kodel ... kodel ir vel kodel)
Todel, kad taip reikia daryti, ir jei nori saugiai ir ramiai vazineti - nusipirkai, investavai i butinu dalyku keitima - ir vazineji ramiai.
Pvz.: peugeot V6 motoras - pagrindinis dirzas, guoliai, "parazitai", tepalai bei filtrai - "tik" 2100Lt
Tai kad ner ko verkti.
Sekmes eksploatacijoje.
Ir dar: ar skiri, kur tik tepalas bei filtrai (100Lt) ir kur visu dirzu keitimas???