QUOTE(neaukla @ 2011 03 22, 13:15)
Bet muros lopsio ne vidinis ilgis 90cm, isore-taip, bet viduje tai kazkas rase, kad 78cm
tikrai ne
išorinis 90
vidinis 85-86 cm
pati savo sūnų vežiojau muros lopšyje. ir būtent mura pirkau dėl lopšio didumo, nes vaikinukas gimė rugpjūčio gale. pravažinėjom lopšyje iki kovo galo su kailiniu voku.
mutsy būčiau pirkus, bet susilaikiau dėl lopšio dydžio ir dėl to, kad nebuvo kur lietuvoje gyvai apžiūrėt.
Papildyta:
QUOTE(Jolantele- @ 2011 03 22, 14:14)
O gal kas esat realybėj išbandę Mutsy tiek su pripučiamais, tiek su nepripučiamais ratais?
Labai įdomu, kadangi skaitant užsienio forumų atsiliepimus, beveik niekur nerasim tokio pripučiamų ratų svarbumo, kaip čia pas mus madinga, kad pripučiami ratai daug geriau.
Taip pat ir Lietuvoje girdėjau nuomonių, kad daugiau lemia karietos konstrukciniai sprendimai, o ne pripučiami/nepripučiami ratai. + pripučiami ratai tai ir papildomas svoris, ir galimi pradūrimai miškeliuose.
Ar tokie jau blogi nepripučiami ratai ?
galiu papasakot tik savo asmeninį patyrimą ir nuomonę.
mes turėjom mura - pripučiami ratai.
kaimynė turėjo tutį pripučiamais, kita tutį nepripučiamais. sesė turėjo maclareną nepripučiamais.
dysis ratų visų vežimų daug maž vienodas. kainos vežimų žinoma skiriasi. tai galiu lygint mura su maclarenu, o tučius abu

mura su tučiu sunkiausi. bet važiavom kaip tankai per sniegus purvus.
maclarenui ir tučiui su nepūstais ratais tikrai sekėsi sunkiau, plius trata važiuojant asfaltu ar šaligatviu per leduką, ar kai jau nuvaikščiota būdavo.
aišku mane čia gali iš karto užsipulti, dėl to ir sakau - jei nereikia nešioti vežimo, tai aš tik už pripučiamus vežimų ratus.
nu patys pabandykit pavažinėt su dviračiu, kurio ratai bus gumuoti ar plastmasiniai

bet jei svarbus svoris, nes vežimą reiks tysti pirmyn atgal į kažkelintą aukštą - tadum žinoma geriau nepripučiami, mažesnio svorio.