
aha mes is sitos mokyklos
na pirmoje klaseje jis budavo daugiau pamoku klaseje.
Bet parvezus, kadangi man darbas uz 5 min kelio tai uzprogramavom telefona ir vaikas paskambindavo, jei, ka parlekdavau is darbo. zinoma, jei vaikas negali, nera savarankiskas ir vienas nebuna namie..tai sunkiau
kalseje priklauso nuo mokytojos..musiske atvirksciai vaika integravo santykiu prasme i klase, bet as pati matau, akd jis nori eiti zaisti i mokykla, bet neismokyti, nes irgi visokie slepimaisi, pabegimai, protestai vos ne su jega eina pries mokytoja, kai reikia daryti uzduotis. Delto pati tariuosi, kad jis i metu pabaiga turetu maziau pamoku. Vedu butinai i anglu, nes jam labai patinka anglu ir noriai eina, kitas pamokas pasimoko individualiai su mokytja, spec. pedagoge, bet klaseje praktiskai jis jau nebsedi, nes arba trukdo, arba slepiasi po stalu

bet cia del metu pabaigos nuovargio
Su vaikais as kalbuosi kas diena, aiskinu savo vaiko elgesi, kodel, kas, kaip elgtis ir jie nuo pirmos klases priparte ir zino, net moka ji nuraminti, paikviecia pagalba, kai mato, kad nebesusitvarko su situacija.
As manau, kad vaikui galima paaiskinti, siandien eisi i kelias pamokas, nes jau arteja metu galas. Mokytoja mato vaiko elgesi, savijauta pamokose ir sako jums, kad jus kartu rastumete sprendima kaip padeti vaikui ir klasei, kad mokymasis butu efektyvus abiems pusems. Zinokit, jei vaikas klaseje "nutruksta" ir vaikai nesupranta, kodel taip vyksta gero santykiu tarp vaiku ir jusu vaiko nesukursi

vaikai tiesiog automatiskai nebebendrauja, traukiasi, ar pradeda tyciotis. patikekit, turiu patirties..deja liudnos.
Suprantu, kad didziausia beda, jog nera kur deti vaiko, kai jis po mokyklos namie...