Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

QUOTE(Agatas1 @ 2010 06 07, 14:53)
4u.gif man atrodo, kad panašiai ir aš parašiau. Nesupratau, kuri mano mintis kalidinga  biggrin.gif gal jau atostogų reikia...

Taigi vaiko mokymosi rezultatai gali buti pagrindinio lygio, bet modifikavus programa rezultatai pagereja, iveikus mokymosi sunkumus. Bereikalo patariat mamai bijoti modifikuotos programos.
As jau atostogauju biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Llaume @ 2010 06 07, 15:21)
Taigi vaiko mokymosi rezultatai gali buti pagrindinio lygio, bet modifikavus programa rezultatai pagereja, iveikus mokymosi sunkumus. Bereikalo patariat mamai bijoti modifikuotos programos.
As jau atostogauju  biggrin.gif

4u.gif .nu man vis tiek nelogiška modifikuoti programą, jei mokinio gebėjimai siekia pagrindinį pasiekimų lygį. Nematau čia specifinių mokymosi negalių...gi ne visi apskritai gali ištempt aukštesnįjį lygį, tam ir yra 3 lygiai, negi reikia visus modifikuot, jei netempia aukštesniojo? Ir tikrai mamoms nepatariu nemodifikuoti, bet manau, kad ši mama teisi, sprendžiant iš to, ką parašė.
Atsakyti
Mergaite tikrai turi specifiniu problemu.Bet mes daug dirbam papildomai ir stengiames.Plius,ji lanko logopedes pamokeles.Geras vaikas - ji labai labai moka susikaupti ir isspausti is saves maximum...
Gal as ne iki galo suprantu ta modifikuota programa, bet...Jeigu dabar maziau is jos reikalaus ir svelniaus vertins, o egzaminai visiems vienodu lygiu.... Tikrai zinau (ivertindama konkrecius zmones), kad niekas jai daugiau demesio neskirs ir kitokiais metodais nemokins...Kalbu apie konkrecia musu klases situacija...o gal dar ir daugiau "nurasys" ...
Atsakyti
QUOTE(Agatas1 @ 2010 06 07, 15:30)
4u.gif .nu man vis tiek nelogiška modifikuoti programą, jei mokinio gebėjimai siekia pagrindinį pasiekimų lygį. Nematau čia specifinių mokymosi negalių...gi ne visi apskritai gali ištempt aukštesnįjį lygį, tam ir yra 3 lygiai, negi reikia visus modifikuot, jei netempia aukštesniojo? Ir tikrai mamoms nepatariu nemodifikuoti, bet manau, kad ši mama teisi, sprendžiant iš to, ką parašė.

Mokymosi sunkumai buna specifiniai (pvz. disleksija, disgrafija ar kompleksiniai). Specialistai tyrimu metu juos tiksliai nustato. Jeigu tai issigalvoja tik mokytoja, PPT ju nenustatys ir modifikuotos programos vaikui nieks neskirs. Specifiniu mokymosi sunkumu gali tureti net garsiausi profesoriai, rasytojai (apvz. Andersonas buvo disleksikas). Tiesiog anksti pastebejus mokymosi sunkumus imanoma juos iveikti, susvelninti ar ismokti su jais gyventi taip, kad jie netrukdytu vaikui, o veliau ir suaugusiui gyvenime. Tai yra tiesiog profesionali pagalba vaikui.
Papildyta:
Zinoma, turiu sutikti (nors del to labai apmaudu ir liudna), kad yra mokytoju, kurie patys nelabai suvokia kas yra modifikuota programa. Toks mokytojas, net gaves specialistu rtekomendacijas, nemokes jomis pasinaudoti ir padeti vaikui.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Llaume: 07 birželio 2010 - 14:50
as nezinau,ar ziniu,ar geranoriskumo kartais truksta.....
Mes buvom PPT,net kelis sykius.Pora kartu (skirtingais amziaus tarpsniais ) darem testus.Buvom Vilniuj Vaiko raidos centre.Pernai pasidarem Vekslerio testa.Tiesiog,as jau issistudijavus jos problemas turbut,daugiau nei visi sitie specialistai....as gi mama jos.Ir kai matau, koks poziuris yra i tokias problemas,kokia pagalba ir poziuris,tada tiesiog ir svarstau - ar verta ta programa modifikuot...kokia is to bus nauda vaikui.....kaip mokytoja issireiske" bus svelnesnis vertinimas".Man nereikia svelnesnio vertinimo,reikia pagalbos. O jei jos nera,bandysim toliau dirbt namuose ax.gif
Atsakyti
Vis tik įskaičiau, kad specifiniai mokymosi sunkumai yra... smile.gif tada kitas reikalas... ir mama apie juos žino. Smagu, kad mama rūpinasi savo vaiku, bet vienam nugalėti sunkumus tikrai nelengva... tik tikrai gaila, kad yra ta kita medalio pusė - "etiketė" ir pagalba nulinė...bet mes dar užaugsim smile.gif o mamai stiprybės ir kantrybės 4u.gif bet yra tikrų mokytojų ir gerų specialistų, kuriems tikrai rūpi jūsų vaikas 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Valatke @ 2010 06 07, 16:13)
as nezinau,ar ziniu,ar geranoriskumo kartais truksta.....
Mes buvom PPT,net kelis sykius.Pora kartu (skirtingais amziaus tarpsniais ) darem testus.Buvom Vilniuj Vaiko raidos centre.Pernai pasidarem Vekslerio testa.Tiesiog,as jau issistudijavus jos problemas turbut,daugiau nei visi sitie specialistai....as gi mama jos.Ir kai matau, koks poziuris yra i tokias problemas,kokia pagalba ir poziuris,tada tiesiog ir svarstau - ar verta ta programa modifikuot...kokia is to bus nauda vaikui.....kaip mokytoja issireiske" bus svelnesnis vertinimas".Man nereikia svelnesnio vertinimo,reikia pagalbos. O jei jos nera,bandysim toliau dirbt namuose ax.gif

Jeigu toks mokytojos poziuris, tai tikrai suprantu Jusu nusistatyma. Sekmes Jums iveikiant mokymosi sunkumus 4u.gif
Atsakyti
Sveikos merginos 4u.gif , atejau ir as patarimo. Vaikuj jau pries 6 metus nustatytas autizmas. Dabar daktare vertinant pasiektus rezultatus, bendravima ir testavimu rezultatus linkusi prie aspergerio sindromo. Esme tame, kad ji vistiek nemoka bendrauti su benraamziais.... arba su mazesniais arba su vyresniais. Kyla dideles psichologines problemos, as tesiog nezinau ka daryti.Klaseje su ja niekas ne bendrauja... jai ji ko nors klausia tai vaikai nusisuka ir lyg negirdi, pravardzuoja kartais,saiposi(ji auksta ir pradejo bresti). Vaikas kencia... Vienintelis dalykas kuris aiskiai nesiseka tai lietuviu kalba (mokomes rusu mokykloj). Musu mokytoja nors ir zino tuos visus sutrikimus kazkuo padet nelinkusi, bendrauja nenoriai. Nebezinau ka daryt.... pries atostogas visa nakti praverkiau. Pirmoje klaseje buvo tokia pati situacija didelej mokykloj, radom pradine kurioje vaikas jautesi saugus, linksmas, patenkintas gyvenimu, noriai pradejo mokytis, dalyvauti visuose spektakliose, jautesi vertinamas ir reikalingas. Vaikai liko tie patys, bet mokytoja pasikete ir nevaldo situacijos klaseje. Be to ji ir ne mato vaiku visa diena o tik savo pamokoj.
Laukiu jusu komentaru 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo skorpiosa: 26 spalio 2010 - 13:34
[QUOTE]nu man vis tiek nelogiška modifikuoti programą, jei mokinio gebėjimai siekia pagrindinį pasiekimų lygį. QUOTE]

Pritariu. Programos modifikavimui turi būti pagrindas. O tas pagrindas - neįsisavinta programa. Jeigu vaikas programą įsisavina (tegul ir ne taip gerai, kaip norisi), tai kam ją lengvinti?
Papildyta:
QUOTE
Sveikos merginos  , atejau ir as patarimo. Vaikuj jau pries 6 metus nustatytas autizmas. Dabar daktare vertinant pasiektus rezultatus, bendravima ir testavimu rezultatus linkusi prie aspergerio sindromo. Esme tame, kad ji vistiek nemoka bendrauti su benraamziais.... arba su mazesniais arba su vyresniais. Kyla dideles psichologines problemos, as tesiog nezinau ka daryti.Klaseje su ja niekas ne bendrauja... jai ji ko nors klausia tai vaikai nusisuka ir lyg negirdi, pravardzuoja kartais,saiposi(ji auksta ir pradejo bresti). Vaikas kencia... Vienintelis dalykas kuris aiskiai nesiseka tai lietuviu kalba (mokomes rusu mokykloj). Musu mokytoja nors ir zino tuos visus sutrikimus kazkuo padet nelinkusi, bendrauja nenoriai. Nebezinau ka daryt.... pries atostogas visa nakti praverkiau. Pirmoje klaseje buvo tokia pati situacija didelej mokykloj, radom pradine kurioje vaikas jautesi saugus, linksmas, patenkintas gyvenimu, noriai pradejo mokytis, dalyvauti visuose spektakliose, jautesi vertinamas ir reikalingas. Vaikai liko tie patys, bet mokytoja pasikete ir nevaldo situacijos klaseje. Be to ji ir ne mato vaiku visa diena o tik savo pamokoj.
Laukiu jusu komentaru


Kelintoj klasėj mergaitė?
Atsakyti
QUOTE(fliper @ 2010 11 06, 00:26)
Kelintoj klasėj mergaitė?


penktoje
Atsakyti
L. da Vinci ir P. Picasso sėkmės priežastis – disleksija
2010-11-15
Rubrikose: Gamta ir mokslas » Įvairenybės

Leonardo da Vinci ir Pablo Picasso sėkmės paslaptis gali būti susijusi su tuo, kad jie kentėjo nuo disleksijos, teigia mokslininkai.

Disleksija – sutrikimas, nuo kurio kenčiantys žmonės nesugeba tinkamai perskaityti parašytų žodžių. Nuo jo kenčia kas dvyliktas vaikas.

Tačiau mokslininkai įsitikinę, kad būtent tai gali lemti gebėjimą ne piešti terliones, o kurti meno kūrinius, rašo telegraph.co.uk.

Britų tyrėjai mano paaiškinę kai kurių garsiausių pasaulio darbų, tarp kurių – „Mona Lisa“, paslaptis.

Jie atliko tyrimą, kurio metu tikrino 41 vyro ir moters vizualinius-erdvinius sugebėjimus bei gebėjimą apdoroti 3D informaciją. Šie gebėjimai yra svarbiausi meninių gabumų turintiems žmonėms.

Pusė tyrimo dalyvių kentėjo nuo disleksijos, tad jiems buvo sunku skaityti ir rašyti. Mokslininkai nustatė, kad nuo disleksijos kenčiantiems vyrams daugelį testų atlikti sekėsi geriau, taip pat ir prisiminti atkuriamus vaizdus. Jie taip pat geriau orientavosi virtualiame trijų dimensijų mieste.

Šie rezultatai leidžia mokslininkams manyti, kad disleksikai geriau orientuojasi erdvėje.

„Dauguma disleksijos kamuojamų žmonių mieliau problemas sprendžia galvodami ir veikdami, o ne kalbėdami. Tai gali padėti vyrams disleksikams išlavinti tokius įgūdžius, kurių reikia sėkmingai meniniai ir kūrybiniai veiklai“, – kalbėjo tyrimui vadovavusi mokslininkė Nicola Brunswick.
Atsakyti
QUOTE(Miledi.N @ 2010 11 16, 15:16)
„Dauguma disleksijos kamuojamų žmonių mieliau problemas sprendžia galvodami ir veikdami, o ne kalbėdami. Tai gali padėti vyrams disleksikams išlavinti tokius įgūdžius, kurių reikia sėkmingai meniniai ir kūrybiniai veiklai“, – kalbėjo tyrimui vadovavusi mokslininkė Nicola Brunswick.


Kam cia buvo adresuota g.gif
Atsakyti