QUOTE(Karusia @ 2013 02 27, 06:33)
mokytoja dirbs su visa klase, ne tik su spec. poreikių vaiku.
Manau, kad vaikui labai svarbus bendravimas su bendraamžiais, tad net lankant visas lietuvių k. ar matematikos pamokas pas spec. pedagogą, jis visvien turi daugiau bendravimo, nei mokant namuose, yra gi ir fizinis lavinimas, ir dailė....
Taip, mokytoja dirbs su visa klase ne individualiai, bet tarkim dailę, pasaulio pažinimas, anglų kalba, etika, kūno kultūra, muzika yra tos pamokos, kur vaikui pagalbos nereikia, ir dirbdamas klasėje jis pasiekia pagrindinį ar aukštesnįjį lygį

Lietuvių k. ir matematikos būtinos individualios pamokos..
QUOTE(Para @ 2013 02 27, 08:41)
išvados yra išvados, rekomenduoti galima daug. Gydytojas mums rekomenduoja taip pat daug, tik ar visą tai darome ir pasinaudojame.
Fiziškai neįmanoma specialiajam pedagogui skirti 5 savaitines pamokas, o jeigu skyrė jūsų vaikui 4 pamokas, tai kažkuris kitas specialiųjų poreikių mokinys nukentėjo, gavo mažiau pamokų. Arba kitas variantas, kai specialusis pedagogas dirba su jungtine, perpildyta mokinių grupe, tai naudos ir rezultatų bus daug mažiau, nei dirbtų individualiai, ar mažoje grupelėje. Ne visada daug yra gerai, kartais kokybiškai, bet mažiau yra kur kas geriau. O ministerija pas mus prileidžia daug gražių įstatymų, tik iš ko tuos įstatymus įgyvendinti, ir kartais realiai gyvenime gaunasi ne visai taip kaip norėtume
Mes daug ko reikalaujam kas mums priklauso iš kitų, bet ar visada padarome, kas priklauso nuo savęs (čia nepiktai, tik pamąstymui

)
Papildyta:
Tokiu atveju namų mokymas tikrai būtų geresnė išeitis, tik dėl to bendravimo su bendraamžiai sugalvokite ką nors
jeigu kažkuris vaikas nukentėjo dėl to, kad mūsų vaikas gavo tas 4 ar 5 spec.pedagogo pamokas per savaitę kažkurio kito vaiko sąskaita, tai čia jau ne mano problema. Jeigu kitiems tėvams yra gerai taip, kaip yra, tai čia jau jų rūpestis. O jei yra tiek vaikų, kad spec.pedagogai nepajėgia ugdyti vaiko taip, kaip jam reikalingiausia, yra tiek daug spec. poreikių vaikų mokykloje, tai čia mokyklos reikalas, kad parūpintų jiems po pilną etatą, o ne taip kaip dabar yra mūsų mokykloje:viena spec. pedagogė dirba 0,5 etato, kita-0,75
Spec. pedagogai su mūsų vaiku dirba, o kartu su juo ir jo klasės vaikas. Iš pradžių buvo pasakyta, kad dirbs grupėse nuo 5 iki 7 vaikų. ačiū, tokios pagalbos mums nereikia, tada tegul dirba klasėje, nes naudos būtų buvę visiškai tiek pat.. Kiekvieno vaiko poreikiai yra skirtingi. Mums reikalingas darbas, kai mokomas vienas vaikas, nes tada kažko vaikas išmoksta.
Dėl gydytojų rekomendacijų.. Savo vaikui mes duodame viską ir tikrai daugiau nei siūlo gydytojai. Daug ką darome patys ir ne už valstybės lėšas. Tarkim, logopedai, kineziterapeutai. Poliklinikoje už "valdišką" atlyginimą pas mus šie specialistai ir dirba valdiškai, naudos iš šių užsiėmimų apvalus 0. Mokykloje bet kas pasakytų, kiek daug mes darome dėl savo vaiko. Visi vakarai po darbo yra praleidžiami ruošiant su vaiku pamokas, užsiimant su juo ta veikla, kuri jam įdomu, o kartu ir lavina

Kai nuėjęs pasakai gydytojui, kokio siuntimo reikia,pas kokį specialistą konsultacijai žadi vežiuoti, ar ką jau padarei, atsakymas būna:"tai labai gerai, nes jei nieko nedarysite, iš jūsų vaiko nieko ir nebus". Aš džiaugiuosi tuo, kad dabar yra internetas, forumai ir t.t., kur daug tėvų patirties, patarimų ir t.t., tai gali tiek daug vaikui duoti.. Jei tai būtų buvę prieš kokius 15-20 m., tai būtume stovėję vietoje ir turbūt mūsų vaikas mažai ką sugebėtų..
Na ir prirašiau