QUOTE(materialistė @ 2013 03 18, 12:56)
Turiu keletą klausimėlių - kaip atpratinti vaiką kalbėti, skaityti SKUBANT. Na, kartais būna, kad ji kalbėdama ar skaitydama sumala, kad aš nieko nebesuprantu. Tada prašau pakartoti
Liepti skaityti palengva garsiai kažkaip ir nebeišeitų. Jiems yra užduodamas užklasinis skaitymas, bet knygos turi būti apie 100 pusl.
Bet ko gero, kito būdo nėra
Ir dar - po kiek laiko turi pasimatyti nors kokie menkiausi psichologės darbo rezultatai... Lanko jau 3 mėnesius kartą per savaitę. Nu ką aš žinau - nematau jokių pakitimų nei elgesyje, nei moksluose.
Ar aš čia taip "užsisėdusi" ant tos PPT ir psichologės
Nors atrodo, stengiuos kaip įmanoma geranoriškiau į tai žiūrėti.
Beje, ar jūsų pradinukai pažįsta laikrodį? Maniškė tik šiais metais kažkiek pradėjo gaudytis laike. Ir kažkiek pažįsta tik skaitmeninį laikrodį. Laikrodis su rodyklėmis - tamsus miškas beveik.

Bet ko gero, kito būdo nėra

Ir dar - po kiek laiko turi pasimatyti nors kokie menkiausi psichologės darbo rezultatai... Lanko jau 3 mėnesius kartą per savaitę. Nu ką aš žinau - nematau jokių pakitimų nei elgesyje, nei moksluose.
Ar aš čia taip "užsisėdusi" ant tos PPT ir psichologės

Beje, ar jūsų pradinukai pažįsta laikrodį? Maniškė tik šiais metais kažkiek pradėjo gaudytis laike. Ir kažkiek pažįsta tik skaitmeninį laikrodį. Laikrodis su rodyklėmis - tamsus miškas beveik.
klasėje, kai pamokoje nedaug mokinių, net vyresniems duodu skaityti garsiai. taip jie ne tik mąsto apie ka skaito, bet ir girdi savo skaitymą. tik reikėtų sekti ir duoti pasitaisyti, kur perskaitė netiksliai. nes neteisingai perskaičius tekstą, nukenčia ir jo suvokimas.
psichologo darbo rezultatai gali pasimatyti, žiūrint iš perspektyvos, o ne šast ir dabar jau matau, kad pasitaisė. pokyčiai nežymūs, o jų kartais gali ir labai ilgai nebūti, nes dažnai reikia dirbti ir su visa šeima........ o tai padaryti kartais neįmanoma dėl tėvų požiūrio. jie dažnai tikisi, kad atvedžiau pas psichologą - jis atvers stebuklingas dureles ir lyg burtų lazdele mostelėjus, vaikas taps kitoks - dings išsiblaškymas, bendravimo problemos ir t.t.
geriausia būtų paklausti dirbančio specialisto, kokius tikslus jis kelia, kaip juos sekasi įgyvendinti, kokios pagalbos reikėtų iš Jūsų pusės. dažnai tėvams yra rekomenduojamos ir įvairios poveikio priemonės šeimoje, namų ir klasės aplinkoje. įvairūs susitarimai, į tai nereikėtų numoti ranka........
Papildyta:
QUOTE(jjjolanta @ 2013 03 18, 12:00)
Salia visu problemu, mums visur yra rasomi autizmo bruozai. Rudeni del autizmo gulejo Vilniuje, bet nieko kito nerado.
mūsų švietimo sistemoje kaip tik šitiems vaikams reikia daugiausia dėmesio. nes tokių vaikų daugėja tendencingai. o problemos, kurias patiria tiek tėvai, tiek mokytojai, tiek specialistai, didelės. apskritai vaikai su autizmo spekrto sutrikimais sunkiai integruojami į BLM.
cituoju direktorių siūlymus:
"DĖL AUTIZMO SINDROMĄ TURINČIŲ VAIKŲ MOKYMO.
Integruojant autizmo sindromą turinčius vaikus į mokyklos (klasės) bendruomenę susiduriama su didele problema dėl tokių vaikų ugdymo metodikų nebuvimo ir specialistų, galinčių konsultuoti mokytojus, mokytojo padėjėjus ir tėvus, trūkumo. Netgi PPT specialistai neturi žinių ir priemonių, kuo galėtų pagelbėti mokyklai. Reikėtų atminti, kad autizmas yra individuali diagnozė, ir kiekvienas šį sindromą turintis elgiasi skirtingai. Būtina vieninga valstybės politika šių mokinių atžvilgiu, nes dabar pagalbos iš esmės negauna nei tėvai, nei mokykla."