Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

O man visai nekeista, kad pastebejo mokytoja lapkricio men, jog vaikas nebrandus mokyklai. Tik as nesupratau, cia per anksti? ar per velai? Jei vaikas ryshkiai nebrandus, tai labai greit matyti. O tas nenoras mokytis, dirbti, iv. nesekmes irgi gali buti del per daug ankstyvo leidimo i mokykla.
Atsakyti
smile.gif+2005 04 17, 23:22-->
QUOTE(As smile.gif @ 2005 04 17, 23:22)
O man visai nekeista, kad pastebejo mokytoja lapkricio men, jog vaikas nebrandus mokyklai. Tik as nesupratau, cia per anksti? ar per velai? Jei vaikas ryshkiai nebrandus, tai labai greit matyti. O tas nenoras mokytis, dirbti, iv. nesekmes irgi gali buti del per daug ankstyvo leidimo i mokykla.


Zinoma, mokytoja gali pastebeti bedas ir gana anksti.taciau jos gali buti issauktos vaiku nelabai sekmingos adaptacijos mokykloje ir kitokiais faktoriais. Todel pirmuosius mokslo metus vaikai netiriami, nesiulomos jokios programos. Vien todel, kad tai gali buti neteisingas SOS, kuris ima ir dingsta po pusmecio.
Atsakyti
Radau sena tema, bet ji labai aktuali mums šiandien.
Mano vaikams nuo pradinių klasių buvo pritaikyta modifikuota programa. Pradinių klasių auklėtoja tiesiok man iteigė, kad vaikai smarkiai atsilieka nuo bendraamžių (jie pas mane dvyniai) ir kad jiems butų lengviau tiesiog būtina ta programa. Pedagoginė psichologfinė tarnyba, taip pat parekomendavo vaikučiams palengvinti mokyklos vargelius. Kaip visoms mamoms vaikučių labai gaila ir aišku aš sutikau. Buvo taip gražiai viskas nupasakota, kad tiesiog nei vieno minuso apart pliusų. Ir ką mes šiandien turime: vaikai jau 9kl.
1. Didžiausia problema dėl klasiokų (tie, kurie patys didžiausi dvejetukininkai) pastovios patyčios, pravardžiavimas debilais ir t.t.;
2. Nėkarto negirdėjau iš vaikų, kad su jais kažkaip kitaip dirbama nei su visa klase (o Švietimo ministro įsakyme parašytą, kad turint šią programą pedagogai ir programa turi būti specialiai jiems paruošta);
3. Anglų vaikams geriausiai sekasi iš visų klasės draugų, tačiau mokytoja pasakė, kad daugiau 6 ji rašyti neturi teisės (arba mama tegu atsisako tos programos);
4. Vaikai man pasakė, mama, o kam mums stengtis jei mes atsakom teisingai musų nevertina arba rašo nedaugiau 6, kai keliam ranką mūsų visai neklausia.
Bandžiau 2 kartus atsisakyti, tai jus žinotumet, kaip sukyla visos mokytojos, kad padarysim didelę klaidą, kad juos palikinės antriems metams. Ir matyt esu per silpna, kad vėl liekam su ta programa. Tačiau paskutiniai vaikų skundai jau mane tikrai pakurstė imtis kažkokių priemonių. Nuo š.m. rugsėjo vaikai pasakė, kad pagal modifikuotą programą jiems pritaikyti visi dalykai (pradžioje buvo tik matematika), net ir geografija, istorija, biologija tas kas jiems visai neblogai sekėsi. Mano pagrindinė išvada (gal aš neteisi?): kiek žinau už vieną "tokį" vaiką mokytoja kas mėnesį gauna papildomai (nes čia skaitosi papildomas darbas) po 30 Lt. bent jau po tiek buvo anksčiau. Mes žinom, kaip sunku dabar pedagogams ir netik (mažos algos), surenka tokią grupę vaikų ir visai neblogai prisideda prie algos. Bet esmė tai kur? Ši programa skirta vaikui ne tik palengvinti, bet ir jį ugdyti, stengtis pasiekti bendrą išsilavinimo lygį. Per tuos 9 metus nematau jokios naudos, kuo ši programa padėjo mano vaikams. Vien yra išeitis pereiti į kitą mokyklą, nes naujoj jau vėl priklauso tik nuo tėvų ar jus norit, kad jusų vaikas toliau mokytusi pagal šią programą ar tiesiok vadovybei net nerodot tų dokumentų. Mamos kovokit pačios už savo vaikus, nes juk ir taip daug kur mus gyvenime apgaudinėja, bet skaudžiausiai, kai tai paliečia tavo vaiką!
Atsakyti
Pati mokytojauju ir gana neblogai žinau situaciją. Visų pirma tėvai turi būti supažindinti ( ir net padėti parašus) su mokytojo siūloma modifikacija. ten turi būti parašyta, kokių užduočių mokytoja neskirs, ko išmokys per metus. Už " tokius" vaikus priemokų nėra, jas gauna tik už adaptuotas programas. O kad kai kurie mokytojai nenori dirbti- faktas, nes už tai niekas nieko nemoka, tėveliams irgi nelabai rūpi. Tik 1 vaiko mama per visą mano, patikėkit ilgą, mokytojavimo praktiką domėjosi nuolat, kaip sekasi vaikui, sekė pažangą ir kartu įveikėm sunkumus. Tik su tėvais radom būdus išmokti tai, kas kitiems savaime suprantama. O tie tėveliai mane net pas psichologę buvo nusivežę, kad ji paaiškintų sutrikimo ypatumus. Dabar tas žmogutis studijuoja aukštojoje.. Bėda ta, kad šiuo metu "valdiški" psichologai neteikia jokių rekomendacijų, kaip dirbti su vaiku, o kiekvienas atvejis yra individualus, reikalauja ypatingų užduočių, darbo tik su tuo mokiniu. Mokytojas pamokoje tiesiog neturi tam laiko- jei mokys 1, 31 žiopsos arba kels triukšmą. Perkėlimas į kitą mokyklą ir programos nuslėpimas nepadės- jei nuo 5 ar 6 klasės nebuvo dirbama, tai vaikai tiktai apsikraus neigiamais pažymiais. Žodžiu- lazda su dviem galais.
Dar būna ir taip, kad rekomenduoja palengvinti visų dalykų programą, o vaikas gali kai kuriuos dalykus pagal bendrą mokytis. 1 metus mokiau berniūkštį, kuriam buvo diagnozuota disgrafija- negalėjo be klaidų rašyti(beje, net šį sutrikimą užsienyje kažkaip įveikia), bet literatūrą suvokdavo- duok Die kiekvienam. Modifikavo viską. Mūsų keliai dabar, po 3 metų, vėl susikirto. Pasakiau, kad literatūros klausinėsiu kaip visų, tik užduotis papildomai paaiškinsiu. Atlėkė mamytė- nelieskit mano vaiko. Neliesiu... Taip lengviau.
Atsiprašau, kad parašiau romaną, bet išvada- domėkitės, aiškinkitės ir padėkit savo vaikams kaip galit, o jei atmosfera klasėj bloga, keiskit mokyklą, bet DIRBKIT kartu su vaiku, nes jis jūsų ir niekas kitas jo taip nemylės, kad padėtų.
Atsakyti
Suprantu mamos skausmą.
Pati šiuo metu turiu tris mokinius, kuriems modifikuotos progrmos, ir vieną, kuriam adaptuota. Su jais papildomai dirba logopedė. Aš nedirbu. Anksčiau mėginau, bet pamačiau, kad tai neturi prasmės.
Mielai atiduočiau tuos keturis litus,kuriuos gaunu už šių vaikų mokymą jų tėvams, kad tokių vaikų mano klasėse nebūtų...
Atsakyti
QUOTE(Amazing @ 2005 02 17, 19:59)
Ar kurios nors iš jūsų vaikas dirba mokykloje pagal modifikuotą programą?
Mano vaikas pirmokas.
Ir šiandien mokytoja man pasakė,kad mano vaikui gali tekti mokytis matematikos pagal modifikuotą programą.Atseit palengvinta.Nes matematiką sunkiai supranta.
Dievuliau kaip man pasidarė baisu... cry.gif Iš karto mintys:,,tai ką negi taip blogai???"Prisiminiau ta proga antramečius...O juk dar tik pirma klasė,kas toliau bus??? verysad.gif
Keisčiausia,kad lietuvių sekasi labai gerai,o matieka - labai prastai.
Gal kas turit patirties su tom modifikuotom programom?

Gerbiamosios mamos NESIPARINKIT taip smarkiai. Pirmieji mokslo metai - adaptacinis laikotarpis. Apie modifikuota programa su mokytoja reiketu kalbeti geguzes menesy, o ne dabar. Pasamdykite mokytoja kuri ruostu pamokas su vaiku, bent du-tris kartus per savaite(maniskei po dvieju savaiciu iskart prasviesejo ko y ta mokykla eina kaip skaiciuoti reikia ir tt, nes mokytoja jau galvojo adaptuoti). Dirbti reikia su vaikais ir dar karta dirbit. Pamokas ruosti turi ir namuose.

Ystaiga kuri nustato modifikacijas - Vaiko raidos centras - Vytauto g. Vilnius. Pilno adreso nepamenu(per google susiraskit)
Atsakyti
QUOTE(kamiles_mama @ 2006 11 15, 20:37)
Dirbti reikia su vaikais ir dar karta dirbt. Pamokas ruosti turi ir namuose.

drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
O tėvai nori viską tik ant mokytojų pečių užkrauti...
Atsakyti
QUOTE(dara @ 2006 11 15, 17:21)
Dar būna ir taip, kad rekomenduoja palengvinti visų dalykų programą, o vaikas gali kai kuriuos dalykus pagal bendrą mokytis. 1 metus mokiau berniūkštį, kuriam buvo diagnozuota disgrafija- negalėjo be klaidų rašyti(beje, net šį sutrikimą užsienyje kažkaip įveikia), bet literatūrą suvokdavo- duok Die kiekvienam.

Galima as ne i tema paklausiu 4u.gif (nu beveik kaip blondine). Mano panai yra disleksija ir disgrafija (kur kuri pastoviai maisau ax.gif ) ir as jau kazkaip raminuosi, kad labai taisosi ir dar po metu bus viskas gerai, nu po dvieju tai tikrai. Tai mano viltys nesamone? Logopede dirba pora kartu per savaite ir mokytoja biski padeda (bent jau vertinant paraso "saunuole", "pasistengiai", "sumazinai logopediniu klaidu" ir t.t.) ir paciai yra noras dirbti. Neturi ji ten jokiu programu, bet negi einant i 5 klase reikia pradeti galvoti? As kazkaip nusiteikus bent iki 8 klases laukti, geriau prastesni pazymiai, bet pati tempsis (paskutine tai nenores buti), o jei is karto lengva padaryti tai to ir tikesis. Ar su disgrafija is karto reikia ruostis?
Atsakyti
QUOTE(vaižgantė @ 2006 11 15, 17:24)
Pati šiuo metu turiu tris mokinius, kuriems modifikuotos progrmos, ir vieną, kuriam adaptuota. Su jais papildomai dirba logopedė. Aš nedirbu. Anksčiau mėginau, bet pamačiau, kad tai neturi prasmės. Mielai atiduočiau tuos keturis litus,kuriuos gaunu už šių vaikų mokymą jų tėvams, kad tokių vaikų mano klasėse nebūtų...


nesusilaikysiu, bet mane vimdo tokie pasisakymai. atiduokite į algų fondą "tuos kelis litus", jei nieko nedirbate su tais vaikais papildomai ir dirbkite tiek, kiek pagal pareigas privalote dirbti su kiekvienu mokiniu.

geriausia, kad mūsų mokyklose nebūtų tokių siaurakakčių mokytojų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Uvė: 16 lapkričio 2006 - 00:48
Ačiu visoms už pasisakymus. Aš visai nekaltinu mokytojų, mano vaikų mokytojos tikrai šaunios, gal buvusiai auklėtojai trūko su pratimo. Asmeniškai jos prašydavau, kad tuos lapus pasirašymui dėl programos sudarymo kitiems mokslo metams perduotu man asmeniškai. Tai ne atnešdavo prieš visą klasę ir pasakydavo, kad paduokit mamai pasirašyti dėl modifikuotos programos. Ir prasidėdavo, "mus klasėj modifikuotom daržovėm vadina, debilais". O terorizuoja tie patys klasės dvejetukininkai. Už tai jie manęs ir prašydavo, kad geriau būsim ir mes dvejetukininkai, bet mūsų neapvardžiuos (tas tesiasi ir dabar 9 kl.). Mano manymu kalti tie kas kuria tas programas, kažką nori išrasti, bet iki galo nedadaro, kaip visada eksperimentuoja. Gal būt turėtų būti tada atskiros sudarytos jei nemokyklos tai bent klasės "tokiems vaikams", kad bent vaikas jaustusi ten saugiai ir konfortiškai. Kad pedagogai būtų tam specialiai parengti, o ne taip kaip dabar, aišku mokytojai daug lengviau dirbti su visa klase ar su tais, kurie tikrai gaudosi, o ne dar pon kelis kartus prieiti prie kokių 3. Aš suprantu pati, kad tikrai mano vaikams neduota tikslieji mokslai, jie išvis labai jautrūs, nemoka atsikirsti ar už save pakovoti (nors abu berniukai), sako mes kartais rankos nekeliam nors žinom atsakymą ,dėl to, kad klasiokai nesijuoktų. Man patiko vienos mūsų matematikos mokytojos žodžiai, kai ji man patarė nesinervuoti, kad nevisi gali būti inžinieriai ar matematikai, sako darykit kaip žydai, reikia rasti pas savo vaiką vieną gyslelę, ką jis tikrai sugeba ir tam turi potraukį ir tą gyslelę smarkiai lavinti. Aš su ja sutinku, maniškiams tikrai sekasi menai, bet vėlgi, juk yra pagrindinė programa ir tu be jos niekur, jau ir vėlokai būtų pervesti į kokią Dvariono ar Čiurlionio m-klą. Taip ir laukiam kada baigs 10 kl., o vėliau žiūrėsim, bet matomai su vidurinereiks atsisveikinti.
Atsakyti
Mano manymu, viena is didziausiu problemu yra aukletojos ir klases santykis. jei aukletoja sugebetu vaikams pasakyti, kad modifikuota programa, tai kaip ir profiliavimas ir visi cia jus mokotes, kad ismoktumet, o ne, kad aiskintumet, kuris yra toks ar anoks, tai dalis ir netgi labai skaudi dalis modifikuotos programos issisprestu. labai aisku, kad vaikams nera noro mokytis del patyciu, o jau aukletojo ar mokytojo kompetencijoje tikri yra toks dalykas, kaip klases suvaldymas ar auklejimas.
kolkas esu dekinga Dievui, Visatai, nezinau kam, kad atsiun supratingu zmoniu i mano vaiko gyvenima, kas bus mokykloje nezinau ir bijau, bet supratima, kad mes visi skirtingi ir turime buti pakantus, mokytojai turi ugdyti vaikuose, nesvarbu ar mokami pinigai ar ne, nes mano nuomone tai yra viena is mokytojo uzduociu salia isdestomos mokymosi programos.
taip as sutinku, kad dirbti su proto negalia ar kita kokia turinciais vaikais yra sunku, ir daznai tevai nuvarge nuo problemu su vaiku yra pikti ant viso pasaulio ir nepadeda nei sau, nei vaikui, nei mokytojui, kuriam dar yra is visa likusi klase.
Bet visdelto, vaiko pagyrimas jam padarius kazka gero, ar uz pastangas tai nieko nekainuoja, o rezultatas gali buti didelis
Atsakyti