Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

QUOTE(jurgilas @ 2013 04 10, 21:54)
As negirdejau, kad mokykloje uzduotys buna pagal vaiko gabumus. Pas mus yra tos pacios, kaip visos klases. Niekas ju nekeicia. Jis gali padaryti viena maziau.

Jeigu vaikas nesugeba suvokti perskaityto teksto, apie kokius savarankiskus darbus galima kalbeti.  g.gif

Cia galima diskutuoti, be galo.  smile.gif

drinks_cheers.gif Taip, visiškai su tuo sutinku. Mums bendroji programa, bet turi būti teikiama intensyvi spec. pedagogų pagalba (seniau rašiau, kad ji "iškovota" įstatymų pluoštais, parodytais mokykloje, nes mokykloje, pasirodo, mažai ką žino apie tai, kas jiems nenaudinga piniginiu atžvilgiu). Ir dar n niuansų, kur pliusai tik spec. pedagogų, ne klasės mokytojų naudai. O mokytojas, kuris spec. poreikių mokiniui atiduoda didelę dalį savo asmeninio laiko' už tai, kad jo klasėje yra gal net ne vienas spec. ugdymosi poreikių mokinys, negauna nė cento iš valstybės biudžeto. Ai, bet čia vėl tuoj užvirs diskusija, kad ir spec. pedagogai atsidavę darbui, dirba daug, širdį atiduoda, bet niekas jų darbo nevertina, nesupranta ir t.t. Aš nekalbu apie VISUS šiuos specialistus. Aš kalbu apie mūsų mokyklos specialistus. Nuėjau pasikalbėt su spec. pedagoge apie sūnų po pirmo pusmečio, paklausiau kaip sekasi, ar yra pažanga, gal kažko mes nematome ir dar galėtume padėti. Atsakymas "viskas su jūsų vaiku yra gerai, jūs labai rūpestingi, geri tėvai, kad visi tokie būtų, kiti net neateina pasidomėti, kaip vaikui sekasi ir t.t" Na, atsiprašau..spec.pedagogė, dievinama mokyklos vadovybės doh.gif

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 10, 21:57)

jo, mes apie sutrikimus ir modifikuotas programas mirksiukas.gif

Jo, tema apie tai, bet tai tada, gal patarimais apie paskatinimus ir bausmes reikėtų dalintis į temą mirksiukas.gif namų ruošos darbus mūsų vaikas atlieka puikiai ir be paskatinimų, nes jam mieliau suktis namuose nei mokytis, tai jokios lentos su pliusais ar minusais už išplautus indus ar nušluostytas dulkes mums nereikia. Ir prizų ar apdovanojimų už tai nėra, nes mūsų namuose tvarką palaikyti savo kambariuose yra kiekvieno pareiga, indus ir valgymo vietą pavalgius susitvarkyti privalo kiekvienas ir už tai jokių pramogų ar dovanų negauna.
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 10, 23:38)
Nuėjau pasikalbėt su spec. pedagoge apie sūnų po  pirmo pusmečio, paklausiau kaip sekasi, ar yra pažanga, gal kažko mes nematome ir dar galėtume padėti. Atsakymas "viskas su jūsų vaiku yra gerai, jūs labai rūpestingi, geri tėvai, kad visi tokie būtų, kiti net neateina pasidomėti, kaip vaikui sekasi ir t.t" Na, atsiprašau..spec.pedagogė, dievinama mokyklos vadovybės  doh.gif

tai jokios lentos su pliusais ar minusais už išplautus indus ar nušluostytas dulkes mums nereikia.


o kokio atsakymo jus norejote? g.gif


tai jums nereikia, bet ne jus viena tema skaitote mirksiukas.gif , be to tai tebuvo pavyzdziai, kuriuos galima prisitaikyti pagal savo poreikius ir galimybes mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 11, 00:33)
4u.gif Pasidalinsiu paprastu patarimu mamoms. Vaikai tegul skaito jums garsiai tada, kada ruošiate valgyti. Bus dviguba nauda. Aišku, čia tinka tiems vaikams, kurie jau moka skaityti, tikrai ne pirmokams. Sutaupysite laiko ir vaikas bus pasimokęs skaityti, ir pabendrausit, ir bulvienė išvirta  smile.gif  Skaitykite tai, kas vaikui įdomu. Tegu pats išsirenka knygelę knygyne ar bibliotekoje.
O kai perskaitote "apsidovanokite".  Tikrai tiks visiems vaikams ir gabiems ir negabiems. Išbandyta  mirksiukas.gif

Isbandem, jau pora kartu. Issirenka knyga, azartas didziulis. Pradeda skaityti, perskaito puslapi. Tuom ir baigiasi, nes jis nesupranta ka skaito, jam raides susimaiso ir tekstas iseina be prasmes.
Turiu sedeti salia ir taisyti, parodyti kur ne ta raide perskaite, kuri zodi reikia skaityti is naujo. Jis pyksta ir azartas dingsta.
Skaitoma teksta suskiemenuoju, ilgesnius zodzius.

Kas vakara skaitau knygas, pries miega. Ji labai jos domina, atydziai klauso.
Varto Donalda, kartais pastebiu, kad bando ji skaityti. Bet...

Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 10, 23:44)
Isbandem, jau pora kartu. Issirenka knyga, azartas didziulis. Pradeda skaityti, perskaito puslapi. Tuom ir baigiasi, nes jis nesupranta ka skaito,  jam raides susimaiso ir tekstas iseina be prasmes.
Turiu sedeti salia ir taisyti, parodyti kur ne ta raide perskaite, kuri zodi reikia skaityti is naujo. Jis pyksta ir azartas dingsta.
Skaitoma teksta suskiemenuoju, ilgesnius zodzius.

Kas vakara skaitau knygas, pries miega. Ji labai jos domina, atydziai klauso.
Varto Donalda, kartais pastebiu, kad bando ji skaityti. Bet...


Mes skaitom kartu, dar maziuke mano, bet stengiuos iki mokyklos isprest tai, ka galim, kad su kitom problemom tvarkytis butu paprasciau blush2.gif

Is pradziu skaitydavome pasakeles - ji skaito iki dvieju skiemenu zodelius, as visa kita, paskui ji skaite iki tasko, tada as iki tasko. Dabar jau ji pastraipa - as pastraipa mirksiukas.gif . Stengiuosi kad tai nebutu prievarta - nes mes tik mokomes, jei matau kad ji ne nuotaikoje - net nelieciu tos temos mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 11, 00:44)
Isbandem, jau pora kartu. Issirenka knyga, azartas didziulis. Pradeda skaityti, perskaito puslapi. Tuom ir baigiasi, nes jis nesupranta ka skaito,  jam raides susimaiso ir tekstas iseina be prasmes.
Turiu sedeti salia ir taisyti, parodyti kur ne ta raide perskaite, kuri zodi reikia skaityti is naujo. Jis pyksta ir azartas dingsta.
Skaitoma teksta suskiemenuoju, ilgesnius zodzius.

Kas vakara skaitau knygas, pries miega. Ji labai jos domina, atydziai klauso.
Varto Donalda, kartais pastebiu, kad bando ji skaityti. Bet...


Tai labai gerai, kad domisi. Pasirinkite dar lengvesniais tekstai knygeles, kad azartas, na motyvacija, nedingtų 4u.gif Sunkesnius, ar ilgesnius žodžius su pieštuku suskiemenuokit (subraukykit). Jūs daug ir neskaitykit. Vieno puslapio gana. Po to jūs galite perskaityti iš naujo, kad vaikas suprastų. Bet aišku, jums geriau matyti jūsų vaiko galimybės smile.gif

Na va kiek patarimų pasipylė. Iš tikrųjų, vaikui reikia ne tik išmokti skaityti, bet ir to bendravimo, buvimo kartu ir , kad jis jaustųsi reikalingas. Kaip suprantu, jūs tai ir darote 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 10 balandžio 2013 - 22:55
QUOTE(Bekasė @ 2013 04 10, 22:05)
*tai ka dabar daryti jeigu tau toks ispudis susidaro? Ka daryti, jeigu tu negali  suprasti, kad tarp namu darbo ruosimo (darymo) ir namu darbo padarymo teisingai ir be klaidu nera lygybes.
*o kas draudzia kelti pamatuotus siekius, uz kuriu pasiekima vaikas bus paskatintas?
Pvz visus keturi metus pradineje vyresnysis is dailes ir shoreografijos turejo ivertinima PT - ir ka, tai netrukde mums susitarti ir siekti rezultatu ten, kur jisai gali.
*galima kalbeti apie pasizymejimas kas yra uzduota namu darbams, prisiminima namuose, kad yra uzduotas namu darbas, pasiruosima jam atlikti (kad ir pasiimti vadoveli) ir teksto perskaityma...

*Tada kokią JŪS matote prasmę iš namų darymo, jei vaikas juos daro, bet nesuvokia kas užduotyje parašyta? JUMS atrodo, kad tegul daro, nesvarbu, kad iš namų darbų jokios naudos vaikui naudos nebus? Mano suvokimu, namų darbai yra užduodami tam, kad vaikas įtvirtintų tai, ką išgirdo, išmoko mokykloje. Ir man tikrai svarbu lygybė tarp namų darbų darymo ir jų darymo teisingai. Bet turbūt čia mūsų suvokimas ir išsiskiria. Jeigu JUMS čia lygybės nėra, tai tada JŪSŲ vaikas beprasmiškai sėdi prie knygų namie.
*Dar kartą parodote, kad JŪS pataikėte ne į tą temą. Taip, dėl pažadų ir paskatinimų mes padarėme didelę klaidą, bet ji buvo "gerų" specialistų patarimu. Tai mūsų patirtis, gaila, kad jis atėjo per vaiką. Tikiuosi, kad JŪS to niekad nepatirsite, kaip suprantu JŪS gyvenate "teisingą" gyvenimą, klaidų nedarote mirksiukas.gif Džiaugiuosi už JUS.
Iš kitos pusės, kodėl JŪS galvojate, kad JŪSŲ vaikui labai svarbu dailė ir choreografija? Dėl to, kad JŪS to norite? Gal jis bus labai žymus architektas, inžinierius, o JŪS vaiką vaikystėje būsite vertę užsidirbti pramogas ir malonumus iš dailės ir choreografijos. Gal ateityje jis JUMS padėkotų už matematikos ar tarkim chemijos pamokas?
*Mūsų atveju šiuo klausimu problemų nėra.

QUOTE(Karusia @ 2013 04 10, 22:09)
Kriiste - juk aiškiau rašiau - mokytoja, užduodama namų darbą - įrašo į sąsiuvinio kiekvieną eilutę, ką turi parašyti namuose,
Daugmaž:
R
R
r
r
Re
Ra
ar
Vadinasi - ta eilutė turi būti už pildyta tiap, kaip parodyta. Tai kur rašyti, jei dvi eilutes vaikas adr tik bando pagauti tą raidę ar jos sujungimą?

Mes lygiai taip pat rašėme pirmas raides į juodraštį, tik paskui į namų darbų sąsiuvinį. Bet šiandien džiaugiamės, kad vaikas gražiai rašo smile.gif tada atrodė sunku, vaiko gaila,o šiandien džiaugiamės smile.gif vaikas taip pat-gauna daug pagyrimų už gražų raštą.

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 10, 22:15)
*Saunuoliai
*o jus manot kad visi logopedai turi ekstrasensiniu savybiu ir vien paziureje i vaika numato kad su juo dar kazkas dirba? Jei pas mane lankytu vaikas ir jam spraciai geretu - irgi manyciau, kad gabus, imlus vaikas, tad puikiai sekasi (pasitaiko tokiu vaiku, kad du kartus parodei - ir gaunasi). Jin galbut norejo pasidziaugt rezultatais, o va jus iskart kriminalus uzuodziat Atgyvena jau tie visi "atsidekojimai"... Kiek esam kalbeje su kolegem, ziauriai nesmagu, nejauku tuos "atsidekojimus" gauti - nei is kabineto "ismesti" nei paimti... 100 kartu geriau nieko negauti, o dziaugsma apie vaiko sekme isgirsti cool.gif

*Ačiū mirksiukas.gif
* Aš suprantu, kad logopedai ne ekstrasensai, bet per vieną pamoką, kur dirbama su 5-7 vaikų grupe, realu vaiką išmokinti tartį garsą "r"? Sutikite, sparčiai ir dar grupėje tokie dalykai nevyksta mirksiukas.gif Apie atsidėkojimus aš nė minčių netiru, visi dirbame savo darbą, už tai gauname atlyginimą, bet mūsų atveju, žinant visą situaciją ir pedagogę, tikrai nebuvo Jūsų aprašytas jos džiaugsmas mirksiukas.gif

QUOTE(jurgilas @ 2013 04 10, 22:25)
Mums logopede pasake: kad pasalinti sutrikima reiki dirbti po 2 valandas papildomai, cia per diena. Ir savaitgaliais.

Mes tiek nedirbam, nes neturim kantrybes, jeigu lieka laiko paskaitom papildomai ir viskas. 
Sestadienis yra be knygu, viena diena smegenim pravedinti.

Mes dirbam ir kantrybės turim (aišku, kartais būna, kad ji išeina pasivaikščioti, tada apšauki, aprėki, vaiką, bet paskui apsikabini, atsiprašai, susitaikai ir vėl važiuoji tolyn blush2.gif ), ir rezultatais džiaugiamės (džiaugiamės tuo ką turim, negalvojam, kad- būtų sveikas, o tada tai būtų!) mirksiukas.gif Nenukabinkit nosies, nenuleiskit rankų, bet nepamirškit ir džiaugtis mažiausiom smulkmenom mirksiukas.gif Kartais mūsiškis grįžta iš mokyklos, atsiverti sąsiuvinį, ten atlikta kokios 3 užduotys iš knygos(čia apie matematiką, nes lietuvių k. visai neblogai mums sekasi), visur raudona raudona, vien mokytojos paaiškinimai, kaip, ką daryt, bet randi kokį vieną ar du stulpelius,išspręstus teisingai ir kur matai tik mėlyną spalvą, jokių raudonų žymėjimų, aiškinimų, o tada tai džiaugiamės, kad va, matai, koks tu šaunuolis sugebėjai, savarankiškai dirbai mirksiukas.gif Ir kai pamatai, kad vaikas džiaugiasi kiekvienu pagyrimu, kiekvienu bučiniu už tokias pastangas ir mažulytę pažangą, tada supranti, kad jokios nuperkamos dovanos vaikui neatstoja tėvų džiaugsmo ir pagyrimo mirksiukas.gif

QUOTE(Para @ 2013 04 10, 22:33)
Pasidalinsiu paprastu patarimu mamoms. Vaikai tegul skaito jums garsiai tada, kada ruošiate valgyti. Bus dviguba nauda. Aišku, čia tinka tiems vaikams, kurie jau moka skaityti, tikrai ne pirmokams. Sutaupysite laiko ir vaikas bus pasimokęs skaityti, ir pabendrausit, ir bulvienė išvirta  Skaitykite tai, kas vaikui įdomu. Tegu pats išsirenka knygelę knygyne ar bibliotekoje.
O kai perskaitote "apsidovanokite".  Tikrai tiks visiems vaikams ir gabiems ir negabiems. Išbandyta 

drinks_cheers.gif Mes dažnai taip darome drinks_cheers.gif Kai tingi skaityti knygeles papildomam skaitymui, tada darom taip: pasirenkam dvi knygas-vieną jis, kitą aš. Dažniausiai tai būna trumpų pasakų knygos. Vieną vakarą jis man skaito po vieną-dvi-tris pasakas iš savo knygos, kitą vakarą-aš jam. Ir taip per porą savaičių mes perskaitome po knygą. Jis savo perskaitytą knygą pasižymi papildomai perskaitytų knygelių sąsiųvinyje, o mamos perskaityta knyga taip ir lieka niekam neatsiskaityta lotuliukas.gif

QUOTE(Kriiste @ 2013 04 10, 22:43)
o kokio atsakymo jus norejote? g.gif
tai jums nereikia, bet ne jus viena tema skaitote mirksiukas.gif , be to tai tebuvo pavyzdziai, kuriuos galima prisitaikyti pagal savo poreikius ir galimybes mirksiukas.gif

Kokio atsakymo man reikia? Tarkim tokio, kokį aš gaunu iš klasės mokytojos: "Dabar mes mokomės daiktavardį. Kol kas sakiniuose sunkiai sekasi juos atrasti, nors klausimus ir žino, bet tai jam kol kas sunki užduotis." Tada štai ką mes darome: skaitome pasaką, paskui aptariame, kuris herojus, geras, kuris blogas ir t. t. tada pasiimam iš pasakos kokį sakinį ir bandom ieškom jame daiktavardžių, keliam klausimus, ieškom, taip įtvirtinam ir stengiamės užpildyti spragas. Kitas pvz.,veiksmažodis:"Sunkiai sekasi nustatyti laikus". Mes tiesiog buityje: tarkim jis man sako:"-mamytuk, šiandien gerai skaičiau, mokytoja pagyrė". Aš: Tu šaunuolis, didžiuojuosi tavimi. O, pala, sakinyje buvo veiksmažodžių,gal nors vieną prisimeni? Skaičiau? Jei skaičiau, tai koks klausimas? Kada veiksmas vyko? Kiek kartų veiksmas vyko? Tai, kaip tu manai, koks tai veiksmažodžio laikas būtų? Tokiais žaidimo-pažinimo-mokymosi keliais mes įtvirtinam visas taisykles. Aišku nėra tai, kad vaikas visą laisvalaikį prikaltas prie kėdės ir mokosi. Bet būtent tokio tikslaus pasakymo, kas vaikui sekasi, o kur galbūt ir mes namie galim tiesiog žaisdami, kalbėdami padėti vaikui, pamokyti jį mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 01:52)
Jis savo perskaitytą knygą pasižymi papildomai perskaitytų knygelių sąsiųvinyje, o mamos perskaityta knyga taip ir lieka niekam neatsiskaityta  lotuliukas.gif


Grįš su kaupu, geru vaiko skaitymu 4u.gif

QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 01:52)
Tada štai ką mes darome: skaitome pasaką, paskui aptariame, kuris herojus, geras, kuris blogas ir t. t. tada pasiimam iš pasakos kokį sakinį ir bandom ieškom jame daiktavardžių, keliam klausimus, ieškom, taip įtvirtinam ir stengiamės užpildyti spragas. ......... namie galim tiesiog žaisdami, kalbėdami padėti vaikui, pamokyti jį 

thumbup.gif ...ir kas gali pasakyti, kad mamos ne pačios geriausios mokytojos . Šaunuolė jūs 4u.gif
Atsakyti
Gal kas patars, kaip ismokinti daugybos lentele.
Kad nebutu kalimas, kaip eilerascio.
Bandau, kad suprastu, kad 2 skaiciais didinasi.
2*2=4
tai 2*3 bus 2daugiau.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 11, 07:57)
Gal kas patars, kaip ismokinti daugybos lentele.
Kad nebutu kalimas, kaip eilerascio.
Bandau, kad suprastu, kad 2 skaiciais didinasi.
2*2=4
tai 2*3 bus 2daugiau.

tai nepadės, kai nebus greta mažesnio skaičiaus, t.y. kai reiks realiai sudauginti skaičius, o ne pasakyti iš eilės.
Su dvejetu buvo aišku - sudėti du skaičius, o daugyba iš trijų?
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 04 11, 06:53)
Grįš su kaupu, geru vaiko skaitymu  4u.gif
thumbup.gif ...ir kas gali pasakyti, kad mamos ne pačios geriausios mokytojos . Šaunuolė jūs  4u.gif

Ačiū mirksiukas.gif bet mes darom tą patį, ką ir visi tėvai, nieko daugiau mirksiukas.gif

QUOTE(jurgilas @ 2013 04 11, 07:57)
Gal kas patars, kaip ismokinti daugybos lentele.
Kad nebutu kalimas, kaip eilerascio.
Bandau, kad suprastu, kad 2 skaiciais didinasi.
2*2=4
tai 2*3 bus 2daugiau.

Mes baigiam trečią klasę, bet taip ir nemokam daugybos lentelės, net iš 2. Mums leidžia naudotis pagalbine priemone-atspausdinta daugybos lentele. Ją naudoja ir dalybai. Pradžioje, kai prasidėjo daugyba, jis tiesiog keisdavo ją sudėtimi ir suskaičiuodavo visad teisingai. Bet įsivaizduojat, koks darbo našumas, jei reikia, tarkim, 8x7 ir tai reikia atlikti pakeitus sudėtimi, o ir sudėtis net 10 ribose skaičiuojama pirštukų pagalba doh.gif Dabar naudojam skaičiuotuvą sudėčiai ir atimčiai, kai šie veiksmai peržengia 10 ribą (dėl didesnio darbo našumo), bet veiksmai, kaip jau minėjau, atliekami nuosekliai-nuo vienetų iki tūkstančio, neskaičiuoja visos veiksmo eilutės iš karto.
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 09:23)

Mes baigiam trečią klasę, bet taip ir nemokam daugybos lentelės, net iš 2. Mums  leidžia naudotis pagalbine priemone-atspausdinta daugybos lentele. Ją naudoja ir dalybai.

neleidžia, turi išmokti ir vysks.
Aš asmeniškai labiau linkčiau į tai, kad naudotusi priemonėmis (liniuote, lentele) ir suvoktų loginius ryšius. Dabar nėra nei to, nei kito verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 00:52)
*Tada kokią JŪS matote prasmę iš namų darymo, jei vaikas juos daro, bet nesuvokia kas užduotyje parašyta? JUMS atrodo, kad tegul daro, nesvarbu, kad iš namų darbų jokios naudos vaikui naudos nebus?

jeigu tu nematai prasmes, kad vaikas ismoksta/supranta savo pareigas ir jas daro, tai as tau nepadesiu jos atrasti.
As matau tame prasme - pirmi zingsniai, kad vaikas supras, jog reikia atsiminti kad namu darbai yra uzduoti, atsiminti kas konkreciai yra uzduota, kad reikia namo grizus pasiruosti jiems ir t.t. Jeigu viskas sekasi gerai - gali buti atlikti ir kiti zingsniai savarankiskai, o jeigu yra nesekmiu - yra padedama.
Bet ta pagalba nera tokia, kad mama grizusi is darbo eina pas vaika i kambari, susikambina su jo mokytoja ir suzino kas uzduota namu darbams. Tada susirenka tam reikalingas pratybas ir vadovelius ir kviecia vaika, kad jisai ateitu pamoku ruosti.

Kitas dalykas - buvo klausiama ar ruosiate kartu namu darbus (i ji ir buvo atsakymas). Po vaiko namu darbu paruosimo yra kitas zingsnis - namu darbu tikrinimas ir klaidu (jeigu ju yra) taisymas ir aiskinimasis kodel taip ar ne anaip.
Pas mus buvo susitarimas, kad vaikai ruosia namu darbus grize is mokyklos iki mums griztant is darbo, o grize mes tikriname kaip jiems tai pasiseke.

QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 00:52)
Taip, dėl pažadų ir paskatinimų mes padarėme didelę klaidą, bet ji buvo "gerų" specialistų patarimu. Tai mūsų patirtis, gaila, kad jis atėjo per vaiką. Tikiuosi, kad JŪS to niekad nepatirsite, kaip suprantu JŪS gyvenate "teisingą" gyvenimą, klaidų nedarote  mirksiukas.gif  Džiaugiuosi už JUS.

tai, kad tai netiko tavo vaikui, tai nereiskia, kad netinka absoliuciai visiems vaikams ir turi buti nenaudojama. Universalaus recepto kaip ka ir kada daryti nera - kiekvienas bando ir atsirenka tai, kas tinka ir duoda rezultatus jo situacijoje.
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 00:52)
Iš kitos pusės, kodėl JŪS galvojate, kad JŪSŲ vaikui labai svarbu dailė ir choreografija? Dėl to, kad JŪS to norite? Gal jis bus labai žymus architektas, inžinierius, o JŪS vaiką vaikystėje būsite vertę užsidirbti pramogas ir malonumus iš dailės ir choreografijos.

Gi atrodo aiskiai buvo parasyta, kad is siu dvieju dalyku pas vaika buvo PT lygis (patenkinamas - su zemesniu jau eina pataisos ir gali buti paliekamas kurso kartoti) ir niekas is to nedare problemos, nes maciau kad vaikas stengiasi, bet nesugeba. Is kur istraukei, kad as galvoju, kad tai svarbu?

QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 00:52)
Mes lygiai taip pat rašėme pirmas raides į juodraštį, tik paskui į namų darbų sąsiuvinį. Bet šiandien džiaugiamės, kad vaikas gražiai rašo  smile.gif

is pradziu bandeme taip, bet nepasiteisino tai visiskai. Na gerai paraso i juodrasti eilute graziau, o i svarasti jau pradeda prasteti rastas (ypac i eilutes pabaiga), nes ranka pavargsta ir demesys atbunka.

QUOTE(Para @ 2013 04 10, 23:33)
O kai perskaitote "apsidovanokite".  Tikrai tiks visiems vaikams ir gabiems ir negabiems. Išbandyta  mirksiukas.gif

gabiems vaikams tai visiskai netiks. Sunui paskatinimas yra norimos knygos mupirkimas. Skatinti uz skaityma jo visai nereikia - cia greiciau kaip bausme galeciau pritaikyti, jeigu sumazinciau knygu kieki namuose ir neleisciau eiti i biblioteka.

QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 00:52)
Tokiais žaidimo-pažinimo-mokymosi keliais mes įtvirtinam visas taisykles. Aišku nėra tai, kad vaikas visą laisvalaikį prikaltas prie kėdės ir mokosi.

pirmoje klaseje vaziuojant masina (kai vezdavau i treniruotes)skiemenuodavome arba paraidziui vardindavome raides ivairiu zodziu, nes tai sunkiai sekdavosi. Po to skaitydavome uzrasus pro langa.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bekasė: 11 balandžio 2013 - 11:31