QUOTE(abzoryte @ 2007 09 13, 22:34)
Dxija
na ne pati geriausia dienelė tau pasitaikė.. būna.. bet juk ir pati žinai, kad ateina ir praeina... Na ir išsiliūdėk.. Na ir prisigerk iki žemės graibymo.. Na ir kas.. Tik į darbą reikės rytoj ir galvą labai skaudės.. Bet šiandien bus geriau. O paskui užmigsi ir rytjus neabejotinai bus ne toks pat kaip ši diena
Gal dar sutarsi su tuo klientu.. Juk viskas imanoma.. Gerumu galima pabudinti ir kito žmogaus gerumą.. Galbūt tik tau pačiai reikia nuleisti garą ir nesivadovauti jokiais principais, o iš tikrųjų pasistengti tam klientui rasti geriausią išeitį.. Na trenktas jis.. Suprantu puikiai.. Bet kaip sakoma durniui duok kelią.. Taigi pasistenk jam parodyti, kad tau tikrai rūpi jo problema, nusišypsok ir pamatysi kaip viskas gali pakrypti visai kita linkme...
Jei skaitei kažkada Carnegi, tai šitoje situacijoje manau labai praverstų juo ir pasivadovauti
Bet kokiu atveju, esi ne viena

Aš geriu su tavim "Nestea"
Tokio kliento problemų niekas neišspręs,nes jis prašo to ko negaliu duot. Jei atsakymas NE, o jis raštu nerašomas, tai jam netinka. O raštu to nerašom. Pasakomas neigiamas atsakymas žodžiu, o jam reikia parašyt. To daryt negaliu. Pasakė,jei nerašysiu,tada rašys jis ir aukščiau ir tada turės būt atsakymas. O klientas visad teisus,taigi būsiu kalta aš. Nors kaltės nėra jokios.
O dar mašina nežinia ko taip sustreikavo, o nesenai tikrinta ir net kelis sykius. Nesuprantu kas jai pasidarė. Gal dar taisymas bus koks brangus. Na ir laikas atėjo. Iki kitos savaitės vidurio mažiausiai teks dėl to kliento drebėt.
Papildyta:
QUOTE(VILTE20 @ 2007 09 13, 22:39)
Mergaites, palinkekit mano maziukui sveikatytes...su temperatura uzmigo...
dabar daug sergančių,oras toks permainingas. Arbatėlių davei?