
3 kartus prasau graziai. 4x rikteliu ir susirenka. O tvarkos mokinu nuo kada vaiksciot pradejo. Kadangi, pas mus pametinukes, tai sese su 2.7 m nori nenori "turejo" greiciau uzaugt...
1m 1 men jau valge pati, 1.5m. prasesi ant puodo ir pampersas buvo dedamas tik nakciai. Nuo 2 m nuemem pampersa visai. Tik vis dar iki dabar 2m. 7men su naktiniu sysiojimu "dirbam"

susirenka, nes nuo maziausiuju dienu mokiau tvarkos. aisku, vaikas su charakteriu, todel buna, kad ir negirdi ka sakau
. pas mus panasiai, kaip ir pas faustluk
, nes abi juk oziaragiai, su savo raguotu charakteriu


Kadangi tema buvo aktuali, tai skaitinėjau internete ir įmetu ką radau. Gal kam pravers
KO REIKIA 2 3 METŲ VAIKO ŽAIDIMUI, IR KAIP JIS ŽAIDŽIA
Vaikui reikalingas suaugęs žmogus, kuris būtų šalia ir kuriuo jis galėtų
pasikliauti. 2 3 metų vaiko žaidimai yra kitų žmonių mėgdžiojimas.
Šio amžiaus vaikai pradeda fantazuoti ir mėgdžioti įvairius dalykus. 2
3 metų vaikai apsimeta, kad kepa duoną.
Kartais vaizduotei patenkinti reikia tik keleto dalykų suaugęs žmogus
neturėtų nustebti, jeigu automobilis ar lėlė vaiko žaidime atstoja kitą
daiktą, arba jeigu lazda virsta lėlę, o molio gabalėlis laivu.
Dabar vaikas įgauna tiek daug patirties, kad jis jau gali susikurti savo
vaizdinius.
Pagaliukai ir smėlis tėra tik pagalbinis įrankis žaidime. O tai būtina
vaiko ateičiai, kad suaugęs jis sugebėtų spręsti problemas. Todėl labai
svarbu, kad suaugęs žmogus nesišaipytų iš vaiko ar nenutrauktų jo žaidimo
parodydamas, kokie daiktai yra tikrovėje. Priešingai, suaugęs turi parodyti
pagarbą vaikui, įsitraukdamas į jo žaidimą.
Atradimo jausmas tęsiasi, bet dabar vaikas daugiau klausosi ir stebi.
Šiuo laikotarpiu pažinimą lydi klausimai. kas tai? kartodamas be
paliovos. Vaikas klausinėja, nes nori žinoti. Jis siunčia signalus. Vaikas
nori išgirsti, ir jam reikia išgirsti tą patį kelis kartus. Be to,
klausinėjimas yra būdas užmegzti kontaktus. Suaugęs gali pratęsti vaiko
iniciatyvą ir skatinti vaiko smalsumą.
Tam, kad vaikas galėtų eksperimentuoti ir bandyti kažką atlikti pats, jis
turi pamatyti, kaip tai daro suaugęs.
Vaikas rūšiuoja ir grupuoja įvairius daiktus ir mokosi suprasti, kurie jų
yra panašūs, o kurie yra skirtingi. Vaikas sužino, kad obuolys skiriasi nuo
banano, nors abu yra vaisiai, paukštis yra paukštis, nepriklausomai nuo to,
ar jis padarytas iš akmens ar nupieštas, ar tikras ir ar tai yra žuvėdra,
ar kregždutė.
Minkšti žaislai ( gyvunėliai, lėlės), kuriuos lengva pagaminti, labai
tinka 2 3 metų vaiko žaidimui. Nesvarbu, kaip atrodo žaislas, kai kalbama
apie pačią žaislo idėją, svarbu, ar tai lėlė, ar žvėrelis. Lėlė ar
žvėrelis tampa simboliu, kuris vaikui gali sukelti daug įvairių
asociacijų.
Vaikai apsimeta, kad žaidžia, ir tai padeda jiems mąstyti ir susidaryti
aiškesnį realybės vaizdą. Labai svarbu, kad suaugęs elgtųsi su įsivaizduojamu žaidimo draugu pagarbiai ir apdairiai. Suaugusieji turėtų
nepamiršti, kad jų veiksmus mėgdžioja vaikai.
Iš pradžių nėra lengva žaisti su kitais vaikais kaip suaugusiam
susipažinti su nepažįstamais. Prieš susidurdamas su tikrove ir pradėdamas
žaisti, vaikas turi pažinti kitą žmogų, juo pasitikėti.
Kitas žaidimo vystimosi etapas prasideda tada, kai vaikas ima taip
aiškiai suvokti savo identiškumą, kad gali apsimesti kažkuo kitu. Žaidimas
yra panašus į pasakojimą, ir vaikas gali save išreikšti daug aiškiau
žaidimo metu nei kalbant. Jeigu suaugęs žmogus nežino, kokį žaidimą žaisti,
geriausia, kad pats vaikas tai nuspręstų.
Dabar žaidimo vieta gali būti kiek toliau nuo suaugusiojo bet vis tiek
vaikui reikia būti netoli žmogaus, kuriuo jis pasitiki ir kurį gali
pamėgdžioti.
Geriausias vaiko žaidimo draugas yra žmogus, gerai pažįstantis tą vaiką.
Tai gali būti suaugęs žmogus, bet trumpą laiko tarpą gali būti ir kiti
vaikai.
Geri žaislai skatina vaiko vaizduotę. Tai nebūtinai turi būti specialiai
žaidimui skirti žaislai.geri žaislai tai įvairūs daiktai, kurie gali būti
panaudoti žaidimuose ir įvairioje veikloje. Šio amžiaus vaikams reikia
turėti keletą tos pačios rūšies žaislų, kadangi susirinkusiems kartu žaisti
2 3 metų vaikams patinka vienu metu žaisti tą patį žaidimą.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų dvasingumo ugdymui reikšmingiausia yra meninė
veikla, kurios dalis yra žaidimai.
Pradžioje ikimokyklinio amžiaus vaikai žaizdami lavina įgūdžius. Jie
žaidžia su daiktais esančiais šalia jų. Dažnai 2 3 metų vaikas imdamas ką
nors į rankas, kartoja suaugusiųjų veiksmus. Svarbiausias būdas viso to
išmokti bendravimas su suaugu siais. Tai išplečia vaikų ir suaugusiųjų
santykių reikšmę. Lavinamieji žaidimai susiję su socialiniu formavimusi.
Vaikas užmezga vis įvairiapusiškesnius ryšius su aplinkiniais. Pagaliau jis
tampa pilneverte asmenybe tarp savo artimųjų. Socialinis elgesys susideda
iš tokių elgesio būdų, kurie padeda vaikui užmegzti kontaktą, suprasti
partnerį, žaisti. Taigi kai patenkinsime įgimtą vaiko poreikį bendrauti,
atminkite, kad dėl to jis sparčiai tobulės. Ir socialinis formavimasis
suletės, kai jam per mažai skirsite dėmesio, meilės.

KO REIKIA 2 3 METŲ VAIKO ŽAIDIMUI, IR KAIP JIS ŽAIDŽIA
Vaikui reikalingas suaugęs žmogus, kuris būtų šalia ir kuriuo jis galėtų
pasikliauti. 2 3 metų vaiko žaidimai yra kitų žmonių mėgdžiojimas.
Šio amžiaus vaikai pradeda fantazuoti ir mėgdžioti įvairius dalykus. 2
3 metų vaikai apsimeta, kad kepa duoną.
Kartais vaizduotei patenkinti reikia tik keleto dalykų suaugęs žmogus
neturėtų nustebti, jeigu automobilis ar lėlė vaiko žaidime atstoja kitą
daiktą, arba jeigu lazda virsta lėlę, o molio gabalėlis laivu.
Dabar vaikas įgauna tiek daug patirties, kad jis jau gali susikurti savo
vaizdinius.
Pagaliukai ir smėlis tėra tik pagalbinis įrankis žaidime. O tai būtina
vaiko ateičiai, kad suaugęs jis sugebėtų spręsti problemas. Todėl labai
svarbu, kad suaugęs žmogus nesišaipytų iš vaiko ar nenutrauktų jo žaidimo
parodydamas, kokie daiktai yra tikrovėje. Priešingai, suaugęs turi parodyti
pagarbą vaikui, įsitraukdamas į jo žaidimą.
Atradimo jausmas tęsiasi, bet dabar vaikas daugiau klausosi ir stebi.
Šiuo laikotarpiu pažinimą lydi klausimai. kas tai? kartodamas be
paliovos. Vaikas klausinėja, nes nori žinoti. Jis siunčia signalus. Vaikas
nori išgirsti, ir jam reikia išgirsti tą patį kelis kartus. Be to,
klausinėjimas yra būdas užmegzti kontaktus. Suaugęs gali pratęsti vaiko
iniciatyvą ir skatinti vaiko smalsumą.
Tam, kad vaikas galėtų eksperimentuoti ir bandyti kažką atlikti pats, jis
turi pamatyti, kaip tai daro suaugęs.
Vaikas rūšiuoja ir grupuoja įvairius daiktus ir mokosi suprasti, kurie jų
yra panašūs, o kurie yra skirtingi. Vaikas sužino, kad obuolys skiriasi nuo
banano, nors abu yra vaisiai, paukštis yra paukštis, nepriklausomai nuo to,
ar jis padarytas iš akmens ar nupieštas, ar tikras ir ar tai yra žuvėdra,
ar kregždutė.
Minkšti žaislai ( gyvunėliai, lėlės), kuriuos lengva pagaminti, labai
tinka 2 3 metų vaiko žaidimui. Nesvarbu, kaip atrodo žaislas, kai kalbama
apie pačią žaislo idėją, svarbu, ar tai lėlė, ar žvėrelis. Lėlė ar
žvėrelis tampa simboliu, kuris vaikui gali sukelti daug įvairių
asociacijų.
Vaikai apsimeta, kad žaidžia, ir tai padeda jiems mąstyti ir susidaryti
aiškesnį realybės vaizdą. Labai svarbu, kad suaugęs elgtųsi su įsivaizduojamu žaidimo draugu pagarbiai ir apdairiai. Suaugusieji turėtų
nepamiršti, kad jų veiksmus mėgdžioja vaikai.
Iš pradžių nėra lengva žaisti su kitais vaikais kaip suaugusiam
susipažinti su nepažįstamais. Prieš susidurdamas su tikrove ir pradėdamas
žaisti, vaikas turi pažinti kitą žmogų, juo pasitikėti.
Kitas žaidimo vystimosi etapas prasideda tada, kai vaikas ima taip
aiškiai suvokti savo identiškumą, kad gali apsimesti kažkuo kitu. Žaidimas
yra panašus į pasakojimą, ir vaikas gali save išreikšti daug aiškiau
žaidimo metu nei kalbant. Jeigu suaugęs žmogus nežino, kokį žaidimą žaisti,
geriausia, kad pats vaikas tai nuspręstų.
Dabar žaidimo vieta gali būti kiek toliau nuo suaugusiojo bet vis tiek
vaikui reikia būti netoli žmogaus, kuriuo jis pasitiki ir kurį gali
pamėgdžioti.
Geriausias vaiko žaidimo draugas yra žmogus, gerai pažįstantis tą vaiką.
Tai gali būti suaugęs žmogus, bet trumpą laiko tarpą gali būti ir kiti
vaikai.
Geri žaislai skatina vaiko vaizduotę. Tai nebūtinai turi būti specialiai
žaidimui skirti žaislai.geri žaislai tai įvairūs daiktai, kurie gali būti
panaudoti žaidimuose ir įvairioje veikloje. Šio amžiaus vaikams reikia
turėti keletą tos pačios rūšies žaislų, kadangi susirinkusiems kartu žaisti
2 3 metų vaikams patinka vienu metu žaisti tą patį žaidimą.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų dvasingumo ugdymui reikšmingiausia yra meninė
veikla, kurios dalis yra žaidimai.
Pradžioje ikimokyklinio amžiaus vaikai žaizdami lavina įgūdžius. Jie
žaidžia su daiktais esančiais šalia jų. Dažnai 2 3 metų vaikas imdamas ką
nors į rankas, kartoja suaugusiųjų veiksmus. Svarbiausias būdas viso to
išmokti bendravimas su suaugu siais. Tai išplečia vaikų ir suaugusiųjų
santykių reikšmę. Lavinamieji žaidimai susiję su socialiniu formavimusi.
Vaikas užmezga vis įvairiapusiškesnius ryšius su aplinkiniais. Pagaliau jis
tampa pilneverte asmenybe tarp savo artimųjų. Socialinis elgesys susideda
iš tokių elgesio būdų, kurie padeda vaikui užmegzti kontaktą, suprasti
partnerį, žaisti. Taigi kai patenkinsime įgimtą vaiko poreikį bendrauti,
atminkite, kad dėl to jis sparčiai tobulės. Ir socialinis formavimasis
suletės, kai jam per mažai skirsite dėmesio, meilės.
QUOTE(gustomama @ 2010 08 23, 13:01)
butu lb gerai tas dalykas
bet...nors,kai nuejus pasiimt i darzeli,mano nuostabai sudeliojo visus zaisliukus, su kuriais zaide tuo momentu 


ten matai tvarka griezta ir viskas, maniskis namuose net nesiruosia rinkti apsimeta kad negirdi kai sakau vardu ir prasau susirinkti zaisliukus

kai buvo apie 1-1,5 metu, tai labai noriai pries miega susitvarkydavo. dabar paaugo, tai niekaip neprikalbinsi. o kita karta ir pati neturiu kantrybes jo prasineti

Mums dvieju metu dar nera, mes esam 1.9 men. bet mano dukryte jau nuo vieneriu sutvarko savo zaisliukus, padeda is ten is kur paeme daiktus ir t.t. pradzioje su mano pagalba o dabar savarankiskai
dziaugiuosi nes turiu labai tvarkinga mergyte


QUOTE(lauryyy @ 2010 07 19, 12:49)
Nemokantis kalbeti gali kuo puikiausiai skirti spalvas - mano mazylis budamas 1,5 m parodydavo, kuris kamuoliukas zalias,kuris raudonas ir pan. O dar po poros menesiu ( flomasteriu deka ) jau zinojo ir kitas ne pagrindines spalvas ( violetine, oranzine, pilka, ruda ir t.t.).Manau, jeigu vaikui labai idomu, tuomet ir isimena greitai 



mokomes ir mes skirti ir pavadinti spalvas, spalvotu kaladeliu pagalba, bet dar nelabai mums sekasi
dukrytei du metai ir du menesiai


mums 2metukai bet spalvu dar tikrai nemokam ,manau dar jis maziukas ,kai ateis laikas ir vaikas parodis nora jas mokyntis tada ir ismoksim

sveikos, mum metai su biskuciu kazkaip piest bisky pavedzioja ir viskas (turim ta lenta kur nupiesi paskui nuvalai) bet negaliu sakyt kad ja susidomejas, jam maloniau tusinuku per lapa paskui grindis ir t.t. dar bandem piest kreidelem tai pabaksnojo keles linijas padare ir viskas. gal mes per mazi?
busiu nepopuliari. Nors dukrytei 1m. ir 7 men. nemokinu spalvu, kad ir kalba nuo 9 menesiu. Tiesiog viena atsitiktinai sutikta mama pasidalino, kaip savo pirmagimi mokino spalvu ir jis apie dvejus metus taip susipainiojo, kad spalvos atsipainiojo tik sesiu metu. Pati konstatavo:perspaudziau. As esu uz naturalu ugdyma. Einam per pereja sakau, va zalia sviesa dega, ar neinam nes raudona. Bet dazniausiai kai pati domisi tada sakau. Nors jau nuo pusantru pastebvejau, kad flomasteriams dangtelius deda tik tos spalvos, o anksciau jai buvo dzin, bet kokios spalvos dangteli dedavo 
Ir pvz. dainuoti nemokinu specialiai, bet musu gyvenime tiek daug muzikos, kad maze pati sau ir lopsine dainuoja ir barskucius barskina kai pasiimu gitara. Bet visa tai naturali aplinka.

Ir pvz. dainuoti nemokinu specialiai, bet musu gyvenime tiek daug muzikos, kad maze pati sau ir lopsine dainuoja ir barskucius barskina kai pasiimu gitara. Bet visa tai naturali aplinka.