QUOTE(Misty @ 2010 03 15, 12:04)
Šiaip aš vis pažiūriu, kaip ta oda knygeles "rengi", atrodo, kad turėtų būti labai maloni medžiaga, turi paslankumo, galima patempti, palyginti, klijai nepersigeria

Man atorodo, kad audiniai ta prasme žymiai kaprizingesni

visiškai teisingai, ji žiauriai paslanki ir maloni dirbti. svarbu tik kad būtų naudojami (ilgai džiūnantys) miltų klijai. (beje, čia klasika amžių patvirtinta, visi pasaulio knygrišiai juos vienbalsiai naudoja, visi vadovėliai nurodo). kad ir ta intarsija, jei detalės kontūras kiek neatitinka, tai oda nesunkiai tą milimetrą jei reikia pasitempia, jei reikia susispaudžia ir taip visus mikro plyšelius užpildo.
o su tuo užlenkimu ištiesų ir yra sunkiausia, ypač nugarėlėje, todėl ten pas mane nugarėlės viršuj ir apačioj ir matosi gumbai didžiausi

ir fotografuoti nebuvo kada.
dar pagalvojau, kaunietės gali nuslinkti į pelėdų kalną, t.y. KK vienožinskio menų centrą ar kaip jis ten, ir jų bibliotekoje mandagiai pareikalauti (nes kiek žinau jos yra viešai prieinamos) Tado Lomsargio įrištų knygų. tai tikriausiai vienintelė galimybė lietuvoje pamatyti ir pačiupinėti tikrą profesionalo įrišimą

. Lomsargis gyveno tarpukariu, mokėsi knygrišystės kažkur čekijoj ir mokėjo prancūzišką įrišimą, dubliūrus, itarsijas, ir visus kitus privalomus aukštojo pilotažo fintus. beje, savo abstrakčiu, geometrinių formų dekoru jo viršeliai atrodys niekuo neįpatingi, tiesiog šiuolaikiški, bet savo laiku jis žiauriai skyrėsi nuo visų kitų knygrišių, kurie puošė tik visokiais liaudiškais raštais ar atvirukiniais vaizdeliais..