mane dar iki šiol baugina tie vairuotojai, kurie nepasikeitę padangu
kai priekyje važiuoja ir matai, kad dar toli gražu davažiuot [tarkim iki šviesoforo], o jau staaaabdo
nu priekyje, dar priekyje, bet kai pagalvoji, kad jei staiga užstabdyčiau ir iš galo važiuotų toks "nepasikeitėlis", tai silpna darosi:D
QUOTE(nezinoma @ 2007 11 14, 08:56)
mane dar iki šiol baugina tie vairuotojai, kurie nepasikeitę padangu
kai priekyje važiuoja ir matai, kad dar toli gražu davažiuot [tarkim iki šviesoforo], o jau staaaabdo
nu priekyje, dar priekyje, bet kai pagalvoji, kad jei staiga užstabdyčiau ir iš galo važiuotų toks "nepasikeitėlis", tai silpna darosi:D
o kaip tu matai, kad nepasikeitę?
juk iš tolo nelabai atskirsi, be to tikrai nevisos žieminės padangos yra dygliuotos
o mane vyras visada protina, kad geriau iš anksto pradėt stabdyti, nes staigiai stabdant kai slidu čiuoš ratai...
QUOTE(optukas @ 2007 11 13, 21:00)
Na aš imu papildomus pas kitą instruktorių,ale kaip skiriasi mokymas,su juo daug labiau visko išmokstu arba kadangi jis nešaukia aš į viską daug labiau įsiklausau
,egzo dar nelaikiau,dar nepasitikiu savo jėgom, o dar sniegas prasidėjo.
gal galit pagelbėti panelės reikia man instruktoriaus kelioms pamokoms
QUOTE(LOCKETS @ 2007 11 14, 10:30)
o kaip tu matai, kad nepasikeitę?
juk iš tolo nelabai atskirsi, be to tikrai nevisos žieminės padangos yra dygliuotos
o mane vyras visada protina, kad geriau iš anksto pradėt stabdyti, nes staigiai stabdant kai slidu čiuoš ratai...
juk iš tolo nelabai atskirsi, be to tikrai nevisos žieminės padangos yra dygliuotos
o mane vyras visada protina, kad geriau iš anksto pradėt stabdyti, nes staigiai stabdant kai slidu čiuoš ratai...
iš stabdymo kelio ilgio matosi
aš irgi pradedu anksčiau stabdyt, nei sausam kelyje, bet ne kilometras prieš
QUOTE(nezinoma @ 2007 11 14, 08:56)
mane dar iki šiol baugina tie vairuotojai, kurie nepasikeitę padangu
kai priekyje važiuoja ir matai, kad dar toli gražu davažiuot [tarkim iki šviesoforo], o jau staaaabdo
nu priekyje, dar priekyje, bet kai pagalvoji, kad jei staiga užstabdyčiau ir iš galo važiuotų toks "nepasikeitėlis", tai silpna darosi:D
Nu baikit, miargai
Beje dauguma senų vairuotojų iki sankryžos degant raudonai (jei ne slidu), artėja laisvu bėgiu,- skubėt nera kur, o ir degalai tauposi, tai irgi anksčiau stabdo, kad paskui ratų neužblokuot...
O kokios padangos, žieminės, universalios, ar vasarinės iš stabdymo kelio aišku galima nustatyti, bet tik tada, jei visiem vienu metu startas duotas būtų
Kiti be galo mėgsta žvieginti padangom, staiga stabdydami, kraupindami visus, tai negi tai jau būtinai reiškia, kad jo padangos žieminės. O kiti važiuoja labai ramiai, saugo padangas, taupo kurą, nelekia sustodami tik prieš pat šviesoforą, o lėtai priartėja (gal ir visai nebereiks sutoti, užsidegs žalia, mažiau sankabą naudot teks) tai jų ir stabdymo kelias ilgesnis net ir su žieminėm
QUOTE(nezinoma @ 2007 11 14, 13:16)
iš stabdymo kelio ilgio matosi
..
aš irgi pradedu anksčiau stabdyt, nei sausam kelyje, bet ne kilometras prieš

aš irgi pradedu anksčiau stabdyt, nei sausam kelyje, bet ne kilometras prieš
na gal, nežinau
aš tai kažkaip pagal tai nesprendžiu apie padangas...
QUOTE(Atogrąža @ 2007 11 14, 16:53)
Nu baikit, miargai
Kada kas pradeda stabdyt, ne nuo padangų, o nuo važiavimo manieros priklauso. Kaip tik protinga stabdyt kuo anksčiau (ypač, kai matai, jog prieky vistiek raudona tuoj užsidegs), kad už tavęs važiuojantiems būtų aišku, jog nemausi toliau (pvz., per geltoną), o sustoti žadi, kad jie irgi greitį sumažinti laiku galėtų
Beje dauguma senų vairuotojų iki sankryžos degant raudonai (jei ne slidu), artėja laisvu bėgiu,- skubėt nera kur, o ir degalai tauposi, tai irgi anksčiau stabdo, kad paskui ratų neužblokuot...
O kokios padangos, žieminės, universalios, ar vasarinės iš stabdymo kelio aišku galima nustatyti, bet tik tada, jei visiem vienu metu startas duotas būtų
O dabar, mieste juk tas stabdymo kelias skiriasi ne dėl padangų galimybių, o nuo vairuotojo noro, supratimo ir manieros stabdyti.
Kiti be galo mėgsta žvieginti padangom, staiga stabdydami, kraupindami visus, tai negi tai jau būtinai reiškia, kad jo padangos žieminės. O kiti važiuoja labai ramiai, saugo padangas, taupo kurą, nelekia sustodami tik prieš pat šviesoforą, o lėtai priartėja (gal ir visai nebereiks sutoti, užsidegs žalia, mažiau sankabą naudot teks) tai jų ir stabdymo kelias ilgesnis net ir su žieminėm
Beje dauguma senų vairuotojų iki sankryžos degant raudonai (jei ne slidu), artėja laisvu bėgiu,- skubėt nera kur, o ir degalai tauposi, tai irgi anksčiau stabdo, kad paskui ratų neužblokuot...
O kokios padangos, žieminės, universalios, ar vasarinės iš stabdymo kelio aišku galima nustatyti, bet tik tada, jei visiem vienu metu startas duotas būtų
Kiti be galo mėgsta žvieginti padangom, staiga stabdydami, kraupindami visus, tai negi tai jau būtinai reiškia, kad jo padangos žieminės. O kiti važiuoja labai ramiai, saugo padangas, taupo kurą, nelekia sustodami tik prieš pat šviesoforą, o lėtai priartėja (gal ir visai nebereiks sutoti, užsidegs žalia, mažiau sankabą naudot teks) tai jų ir stabdymo kelias ilgesnis net ir su žieminėm
va, gana išsamus atsakymas
beje, aš bent jau kol nebuvo lietaus/sniego, artėdama prie šviesoforų irgi ant laisvo važiuodavau
QUOTE(LOCKETS @ 2007 11 14, 17:46)
...beje, aš bent jau kol nebuvo lietaus/sniego, artėdama prie šviesoforų irgi ant laisvo važiuodavau

Aš irgi
Ant laisvo vaziuoti pavojinga-jei tuo metu neduok Dieve kokia avarine situacija,neturesi jokiu galimybiu issisukti.Beje,ir degalu sitaip nesutaupysi (juk kamstyje stovint nesusitaupo?)-dabartinese masinose kompas nureguliuotas taip,kad degalu tiekimas visiskai nutraukiamas tada,kai nukelus koja nuo gazo masina vaziuoja tokia pavara,kad apsuku butu daugiau nei 1,5tukst.Pvz.,nuo kalno vaziuojant ketvirta pavara,apsukos 1,9-2,0tukst.
Papildyta:
Beje,apie padangas-tos,kur labai nestabdo,ciuozia,gal visai ne vasarines,gal tiesiog zmogus ziemines kokioj maximoj ar pan.pirko
Papildyta:
Beje,apie padangas-tos,kur labai nestabdo,ciuozia,gal visai ne vasarines,gal tiesiog zmogus ziemines kokioj maximoj ar pan.pirko
na, taip negerai ant laisvo važiuoti, bet aš tą dariau ne tokiom sąlygom... ir ne piko metu
ir kažkur girdėjau, kad naujoms mašinoms toks važiavimas kuro sąnaudoms įtakos neturi, o vat senesnėms tipo susitaupo šiek tiek kuro
pežas 1990...
o dėl padangų, tai ką aš žinau,mano vyras pirko visiškai naujas good year, šių metų
bet vistiek truputį truputį čiuožė, kai vakar vakare pašalo
greitis nebuvo didelis
aišku, kai padangos prastos, tai išvis žiauriai čiuožia, na bet juk faktas, kad ne visi gali sau leisti padangom po tūkstantuką skirti...
ant to pežuko, kurį man tenka pavairuoti, tai dėvėtos padangos
biškiuką baisu...
bet tikiuosi kaip nors įkalbėti vyrą, kad duotų man audikę
ir kažkur girdėjau, kad naujoms mašinoms toks važiavimas kuro sąnaudoms įtakos neturi, o vat senesnėms tipo susitaupo šiek tiek kuro
o dėl padangų, tai ką aš žinau,mano vyras pirko visiškai naujas good year, šių metų
greitis nebuvo didelis
aišku, kai padangos prastos, tai išvis žiauriai čiuožia, na bet juk faktas, kad ne visi gali sau leisti padangom po tūkstantuką skirti...
ant to pežuko, kurį man tenka pavairuoti, tai dėvėtos padangos
bet tikiuosi kaip nors įkalbėti vyrą, kad duotų man audikę
QUOTE(denaxa @ 2007 11 14, 22:30)
Ant laisvo vaziuoti pavojinga-jei tuo metu neduok Dieve kokia avarine situacija,neturesi jokiu galimybiu issisukti.Beje,ir degalu sitaip nesutaupysi (juk kamstyje stovint nesusitaupo?)-dabartinese masinose kompas nureguliuotas taip,kad degalu tiekimas visiskai nutraukiamas tada,kai nukelus koja nuo gazo masina vaziuoja tokia pavara,kad apsuku butu daugiau nei 1,5tukst.Pvz.,nuo kalno vaziuojant ketvirta pavara,apsukos 1,9-2,0tukst.
Papildyta:
Beje,apie padangas-tos,kur labai nestabdo,ciuozia,gal visai ne vasarines,gal tiesiog zmogus ziemines kokioj maximoj ar pan.pirko
Papildyta:
Beje,apie padangas-tos,kur labai nestabdo,ciuozia,gal visai ne vasarines,gal tiesiog zmogus ziemines kokioj maximoj ar pan.pirko
Leisiu sau nesutikti
Apie pavojingumą daug važinėję, įvairių sitacijų turėję turi savą nuomonę - viskas priklauso nuo avarinės situacijos aplinkybių. Pvz., jei į galą, esant laisvai pavarai, įvažiuos kas, tai aišku gali įstumt į prieky stovinčią ar baigiančią sustot (todėl posūkiuose negalima laisvos, nes gali išstumt ir į priešingą juostą). Bet kartais toks įstūmimas į prieky esančią daug mažiau skausmingas, nes tas pats smūgis pasiskirsto į dvi vietas (priekį ir galą). Ir salone esantys nukenčia mažiau, nei tada, kai kažkam įmovus, pavara buvo ne laisva ir mašina taip lengvai neriedejo, todėl visas galas sumalamas (o jei ten sėdi vaikai, kaip dažniausiai ir būna), kaklas vairuotojui daug smarkiau patempimas ir pnš....Žodžiu daug situacijų, daug pliusų ir minusų, daug ir nuomonių, bei patirčių tuo klausimu
O dėl degalų, tai tikrai tik laisvai riedant mašinai jų naudojasi mažiau, negu įprastai važiuojant (kai pradėjau taip važinėt darban ir atgal, net nustebau sulyginusi tą patį nuvažiuotą atstumą ir sunaudotų degalų kiekį.
O kamštyje tikrai degalų naudojasi dar daugiau, nei įprastai važiuojant, nes nuolat po truputį judama, stabdoma, vel gazuojama ir vėl stabdoma, neveltui taip užteršiamas išmetamom dujom oras ten, kur nuolatiniai kamščiai
QUOTE(Atogrąža @ 2007 11 15, 00:03)
Leisiu sau nesutikti
Apie pavojingumą daug važinėję, įvairių sitacijų turėję turi savą nuomonę - viskas priklauso nuo avarinės situacijos aplinkybių. Pvz., jei į galą, esant laisvai pavarai, įvažiuos kas, tai aišku gali įstumt į prieky stovinčią ar baigiančią sustot (todėl posūkiuose negalima laisvos, nes gali išstumt ir į priešingą juostą). Bet kartais toks įstūmimas į prieky esančią daug mažiau skausmingas, nes tas pats smūgis pasiskirsto į dvi vietas (priekį ir galą). Ir salone esantys nukenčia mažiau, nei tada, kai kažkam įmovus, pavara buvo ne laisva ir mašina taip lengvai neriedejo, todėl visas galas sumalamas (o jei ten sėdi vaikai, kaip dažniausiai ir būna), kaklas vairuotojui daug smarkiau patempimas ir pnš....Žodžiu daug situacijų, daug pliusų ir minusų, daug ir nuomonių, bei patirčių tuo klausimu
O dėl degalų, tai tikrai tik laisvai riedant mašinai jų naudojasi mažiau, negu įprastai važiuojant (kai pradėjau taip važinėt darban ir atgal, net nustebau sulyginusi tą patį nuvažiuotą atstumą ir sunaudotų degalų kiekį.
O kamštyje tikrai degalų naudojasi dar daugiau, nei įprastai važiuojant, nes nuolat po truputį judama, stabdoma, vel gazuojama ir vėl stabdoma, neveltui taip užteršiamas išmetamom dujom oras ten, kur nuolatiniai kamščiai
O daug išmetamųjų dujų jau pačios už save kalba, kiek daug sunaudojama degalų tokiu būdu tampantis važiuot-nevažiuot.
Apie pavojingumą daug važinėję, įvairių sitacijų turėję turi savą nuomonę - viskas priklauso nuo avarinės situacijos aplinkybių. Pvz., jei į galą, esant laisvai pavarai, įvažiuos kas, tai aišku gali įstumt į prieky stovinčią ar baigiančią sustot (todėl posūkiuose negalima laisvos, nes gali išstumt ir į priešingą juostą). Bet kartais toks įstūmimas į prieky esančią daug mažiau skausmingas, nes tas pats smūgis pasiskirsto į dvi vietas (priekį ir galą). Ir salone esantys nukenčia mažiau, nei tada, kai kažkam įmovus, pavara buvo ne laisva ir mašina taip lengvai neriedejo, todėl visas galas sumalamas (o jei ten sėdi vaikai, kaip dažniausiai ir būna), kaklas vairuotojui daug smarkiau patempimas ir pnš....Žodžiu daug situacijų, daug pliusų ir minusų, daug ir nuomonių, bei patirčių tuo klausimu
O dėl degalų, tai tikrai tik laisvai riedant mašinai jų naudojasi mažiau, negu įprastai važiuojant (kai pradėjau taip važinėt darban ir atgal, net nustebau sulyginusi tą patį nuvažiuotą atstumą ir sunaudotų degalų kiekį.
O kamštyje tikrai degalų naudojasi dar daugiau, nei įprastai važiuojant, nes nuolat po truputį judama, stabdoma, vel gazuojama ir vėl stabdoma, neveltui taip užteršiamas išmetamom dujom oras ten, kur nuolatiniai kamščiai
Del degalu-ne as sugalvojau,taip yra.Beje,ir pasitaupau tokiu budu tikrai neprastai,tik reikia tinkama pavara jungti,trecia nesutaupysi nieko.
O del laisvo-kalbejau ne apie ivaziavima i subine,o situacija,kai reikia zaibiskai issisukti nuo ko nors,ar nuo kitos auto (dabar visokiu durniu keliuose pilna,niekad nezinai,kas is kur ir kaip...),ar,neduok Dieve,ratai ant zvyriuko netycia uzeis,ar koks akmenukas,ar slapia,slidus kelias,o tu stabdai ant laisvo...masina slysteli...
O kamstyje-vos kiek tenka stabtelt,is karto kalu laisva,o pajudu is vietos gazuodama labai svelniai,tai irgi kazkiek sutaupo
QUOTE(denaxa @ 2007 11 14, 23:36)
Del degalu-ne as sugalvojau,taip yra.Beje,ir pasitaupau tokiu budu tikrai neprastai,tik reikia tinkama pavara jungti,trecia nesutaupysi nieko.
O del laisvo-kalbejau ne apie ivaziavima i subine,o situacija,kai reikia zaibiskai issisukti nuo ko nors,ar nuo kitos auto (dabar visokiu durniu keliuose pilna,niekad nezinai,kas is kur ir kaip...),ar,neduok Dieve,ratai ant zvyriuko netycia uzeis,ar koks akmenukas,ar slapia,slidus kelias,o tu stabdai ant laisvo...masina slysteli...
O del laisvo-kalbejau ne apie ivaziavima i subine,o situacija,kai reikia zaibiskai issisukti nuo ko nors,ar nuo kitos auto (dabar visokiu durniu keliuose pilna,niekad nezinai,kas is kur ir kaip...),ar,neduok Dieve,ratai ant zvyriuko netycia uzeis,ar koks akmenukas,ar slapia,slidus kelias,o tu stabdai ant laisvo...masina slysteli...
Na, aš įprastai po miestą važinėju ketvirta pavara... Nuo 40 km . Nes mano mašiniukas nuo šitiek jau jos pradeda po truputį norėt
O dėl žvyro, ar slidaus kelio visiškai sutinku - negalima laisvos. Žinoma, dėl tos pačios priežasties, kaip ir stabdyti blokuojant ratus - juk didelė galimybė nučiuožti šonan. Kaip ir sakiau, daug situacijų, daug ir ginčytinų klausimų...





