QUOTE(Snape @ 2009 01 27, 18:37)
AlKi, Jo, turbūt pas taviškius imunitetas reklamai išsivystęs, kaip pas marketingistę mamą
aš pati nesu marketingo specialistė, tiesiog domiuosi...
Dabar pasižiūrėjau wikipedia, kad kai kuriose šalyse reklamos skirtos vaikams iš viso uždraustos (Švedijoje ir tt). Iki dvylikos metų net.
Man atrodo, kad tai labai teisinga, nes jie dar negali atsirinkti.
O beje Lietuvos TV tai iš viso neseka, kokias reklamas kiša per vaikų valandas (savaitgalį anksti ryte, pvz. per multiką ar vaikų laidą). Apir bratz, little pony, baby born patylėsiu, bet pvz per kažkurį kanalą dar kiša ir kažkokių baisių savo laidų reklamas, kur rauda kažkokie žmonės, rodo baisius vaizdus, o storas balsas už ekrano rėžia "iš pradžių ją prievartavo tėvas, paskui...."
Paskui jau ačiū dievui nebeišgirdau, nes perjungiau, bet trauma buvo net man pačiai, tokią nesąmonę iš ansktyvo sekmadienio ryto išgirdus. Mes turbūt visi per jautrūs, todėl reklama-free zona pas mus, žiūrim tik filmus per dvd.
Vakar pati taip ir sumasčiau, kad aš ne taip vertinu, kaip mano kaimynė. Pastebiu naują ir įvertinu ją marketingine prasme, pažiūriu, gal tiksliaus sakant patikrinu poveikį ant šeimos. Bet gal mano pavyzdys toks užkrečiantis - kada vaikai nebesidomi. Aišku yra reklamų, kur mergina įsižiojusi žiūri - tai renginio Disney in Ice
Ji tą reklamą ir PC pamato informacijos sk., kur aš pati atrodo niekada nesugalvočiau pažiūrėt.
Realiai, juk ir sakoma, kad erzinanti reklama nėra bloga reklama...
Actimel neperkamm nors ženklą tai ir pusantrų metų vaikas jau žino. Tai, kad tikslas pasiektas