QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 19, 11:42)
Apie rinkos analizę neįmanoma išdėstyti forumo postuose

Paimk normalią marketingo knygą (Akerio, Kotlerio) ir tikrai rasi didžiausius skyrius, kurie skirti rinkos analizei: kas analizuoja, kokia seka ir pan. Čia ir konkurentai, ir vartotojai, ir visokie trendai....
Dėl puslapio lankomumo trumpai:
viena) paieškos optimizavimas, tai gali paaiškinti bet kurie programeriai, pačiam nereikia žinoti tų triukų, bet klausk specialistų
antra) puslapis nebus lankomas, jeigu jo nereklamuosi specialiai - tam reikia pirkti reklaminius plotus kituose, gerai lankomuose puslapiuose, pvz. supermamoj

aišku, jeigu auditorijos - mamos....
Galiu tik pridėti, kad internetinis marketingas irgi atskiras mokslas

Beje, šiandien ypač "ant bangos"
Puslapio lankomumui didinti dar galima kurti naujienlaiškį, reklamuoti blog'uose, forumuose (nebūtinai perkant plotą).
O kas dėl reikalavimų skelbimuose, aš manau, kad priklauso nuo įmonės dydžio ir veiklos, kokia bus ta rinkos analizės ar pan. apimtis. Vieniems užtenka peržiūrėti internete konkurentus ir jau rinkos analizė, o kitiems reikia tirti vartotojų įpročius detaliai.
Iš tiesų gi B2B sektoriuje lietuviškose įmonėse manoma, kad marketingas yra viskas, ko nesupranta kiti. O kai tu tai dirbi, paaiškėja, kad kiekviena sritis yra atskiras mokslas ir užsiparini, kaip čia viską suspėti. Bet jiems nebūtinai visko reikia tobulai ir išsamiai.