Įkraunama...
Įkraunama...

Marketingistės plepa čia!

QUOTE(friculis @ 2009 03 09, 10:31)
sveikos,

net idomu pasidare, kokia metodika  Jus skaičiuojat VISOS rinkos dydį?


Tam reikalui yra įvairūs šaltiniai, priklausomai nuo veiklos: statistikos departamentas, Nielsen duomenys, Euromonitor, asociacijos ir pan.

Pvz. kažkada reikėjo įvertinti vieno produkto rinkos dydį, pirkti duomenų nebuvo įmanoma. Iš statistikos departamento gavom info, kad X produkto lietuviai suvartoja vidutiniškai už Y litų per metus. Paskaičiavom metinį suvartojimą padauginę iš namų ūkių skaičiaus. Tada atmetėm numanomas prekybines maržas, nes suvartojimas skaičiuojamas mažmeninėmis kainomis. Ir gavom preliminarų rinkos dydį ir paskaičiavom X produkto dalį. Beje, po kurio laiko panašius duomenis teko įsigyti iš Nielsen, tai nukrypimas nebuvo didelis, arti tiesos viskas bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 09, 14:49)
Tam reikalui yra įvairūs šaltiniai, priklausomai nuo veiklos: statistikos departamentas, Nielsen duomenys, Euromonitor, asociacijos ir pan.

Pvz. kažkada reikėjo įvertinti vieno produkto rinkos dydį, pirkti duomenų nebuvo įmanoma. Iš statistikos departamento gavom info, kad X produkto lietuviai suvartoja vidutiniškai už Y litų per metus. Paskaičiavom metinį suvartojimą padauginę iš namų ūkių skaičiaus. Tada atmetėm numanomas prekybines maržas, nes suvartojimas skaičiuojamas mažmeninėmis kainomis. Ir gavom preliminarų rinkos dydį ir paskaičiavom X produkto dalį. Beje, po kurio laiko panašius duomenis teko įsigyti iš Nielsen, tai nukrypimas nebuvo didelis, arti tiesos viskas bigsmile.gif



aisku. labai tikejausi kad kazkas zino kaip objektyviau tai galima padaryti...nes gaunasi kad tai labai subkjektyvus dydis...ir kiekvienas konkurentas si skaiciu gali interpretuoti ir savo rinkos dali parodyti taip kaip jam naudinga. o tuo labai naudojamasi derybose....

p.s. del Nielseno irgi ne rodiklis - ne karta tikrinau, kai pasiemi kelis saltinius, tai galai ne visada sueina ;-)


Atsakyti
QUOTE(friculis @ 2009 03 10, 15:54)
p.s. del Nielseno irgi ne rodiklis - ne karta tikrinau, kai pasiemi kelis saltinius, tai galai ne visada sueina ;-)

joooo blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Monrutė @ 2009 03 10, 16:32)



viskas normaliai. kodel nesueina man aisku, blogai tai kad jie patys ne visada gali tai paaiskinti....visa esme imtyse ir metodikoje....tik baiu kai ju duomenys gretinami su kitais ir daromos isvados.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo friculis: 10 kovo 2009 - 18:19
QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 09, 14:49)
Tam reikalui yra įvairūs šaltiniai, priklausomai nuo veiklos: statistikos departamentas, Nielsen duomenys, Euromonitor, asociacijos ir pan.

Pvz. kažkada reikėjo įvertinti vieno produkto rinkos dydį, pirkti duomenų nebuvo įmanoma. Iš statistikos departamento gavom info, kad X produkto lietuviai suvartoja vidutiniškai už Y litų per metus. Paskaičiavom metinį suvartojimą padauginę iš namų ūkių skaičiaus. Tada atmetėm numanomas prekybines maržas, nes suvartojimas skaičiuojamas mažmeninėmis kainomis. Ir gavom preliminarų rinkos dydį ir paskaičiavom X produkto dalį. Beje, po kurio laiko panašius duomenis teko įsigyti iš Nielsen, tai nukrypimas nebuvo didelis, arti tiesos viskas bigsmile.gif

O informacija buvo gauta is statistikos departamento teikiamos informacijos tinklapyje ar buvo specialiai uzklausta ir uz ja sumoketa? Atsiprasau uz gal kai kam pasirodysiancius kvailus klausimus, bet nesu su tuo susidurusi blush2.gif

Pvz. noreciau suzinoti, kiek Lietuvoje per 2008 metus buvo parduota oro kondicionieriu. Kaip tokia info gauti is statistikos dep.?
Atsakyti
Merginos, ar yra koks marketingistu forumas, kaip pvz. apskaitininku tax.lt?
Atsakyti
QUOTE(Lux @ 2009 03 15, 17:38)
O informacija buvo gauta is statistikos departamento teikiamos informacijos tinklapyje ar buvo specialiai uzklausta ir uz ja sumoketa? Atsiprasau uz gal kai kam pasirodysiancius kvailus klausimus, bet nesu su tuo susidurusi blush2.gif


Kai kuriuos duomenis galima gauti nemokamai - čia iš namų ūkio tyrimų... bet jeigu specifiniai - tiesiog imk ir paklausk jų, ar tokių turi. Kai kurios paslaugos mokamos, bet tikrai juokingos kainos, lyginant su kitais šaltiniais....
Atsakyti
Aciu, reklamiste, uz info 4u.gif

Kas del forumu, tai man pavyko rasti tik marketer.lt apie internetine rinkodara, dar zudykreklama.lt, kur aptarinejamos rinodarines akcijos. Gal dar kokiu zinote?
Atsakyti
QUOTE(Lux @ 2009 03 16, 11:26)
Aciu, reklamiste, uz info 4u.gif

Kas del forumu, tai man pavyko rasti tik marketer.lt apie internetine rinkodara, dar zudykreklama.lt, kur aptarinejamos rinodarines akcijos. Gal dar kokiu zinote?


As dar radau opinija.lt - daugiau apie ziniasklaida raso.
Bet tai blogai, o ne forumai kaip kad tax.lt

Facebook'e teko susidurti su tokiu: www.marketingtwo.net, kas skaito angliskai. Pakankamai aktyvus, organizuoja visokius webinarus (seminarus internete) ir siaip nuomone reiskia.
Atsakyti
QUOTE(laika @ 2009 03 16, 12:21)
As dar radau opinija.lt - daugiau apie ziniasklaida raso.
Bet tai blogai, o ne forumai kaip kad tax.lt

Facebook'e teko susidurti su tokiu: www.marketingtwo.net, kas skaito angliskai. Pakankamai aktyvus, organizuoja visokius webinarus (seminarus internete) ir siaip nuomone reiskia.

na, na reikės žvilgterti bigsmile.gif
Atsakyti
Aš dar paskaitinėju dansu.lt
Čia laisvalaikiui bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 16, 12:42)
Aš dar paskaitinėju dansu.lt
Čia laisvalaikiui bigsmile.gif

iš tikro trūksta tokių specializuotų forumų
esu skaičius diskusijas besidominčių ir susijusių su statybom, projektavimu ir t.t.
ojojoi kokios aršios diskusijos vyksta tongue.gif
Atsakyti