QUOTE(Schroedingers Cat @ 2008 06 17, 18:58)
Sveikos,
norėjau pasidomėti, ar kuri nors iš jūsų dirba būtent su B2B paslaugų marketingu?
Esu susidūrusi teoriškai su viena nuomone, kuri man labai patiko: B2B marketinge svarbiausia yra parodyti klientui NAUDĄ, kurią jis gauna su tavo siūlomomis paslaugomis. Taigi, čia labai svarbu tyrimai - išsiaiškinti, kurie dalykai klientams iš tikrųjų rūpi: ar greitis, ar universalumas ir kt. Bet reikia kapstyti giliai, nes kartais jiems iš tikrųjų rūpi nesuvokiami dalykai. Paskui tą reikia mokėti gražiai pateikti pasiūlymuose ir, pageidautina, iliustruoti pinigais: jeigu greitis - kiek sutaupys pinigų dėl laiko, jeigu kaina - kiek mažiau ir t.t.
O man, kaip perkančiai kai kurias paslaugas, tai sakyčiau labai svarbu:
- patogumas pasiekti informacija, labai vertinu intranetus, kur su login'u gali matyti savo užsakymų istoriją, kontaktus, naujienas ir pan.
- greita ir protinga reakcija į skundus
- informacija internete
Papildyta:
QUOTE(zebriukas @ 2008 06 18, 14:22)
beje, merginos, gal kuri esate susidurusi su ES projekto viesinimu?
Esu. Pirmame etape daug "žaliavau", kol viską supratau, paskui antrą kartą lengviau praslydau. Jeigu ką, sakyk, gal galėsiu patarti.