Įmonė privalo turėti teisininką (nes marketingistas - ne teisininkas). Jis ir turi būti atsakingas už įmonės darbuotojų supažindinimą su veiklą reklamentuojančiais teisiniais aktais.
Kaip yra Jūsų atveju - negaliu pasakyti, per mažai informacijos pateikėte. Nors manau, kad bent gaires rinkodaristas turėjo žinoti ir prieš imdamasis veiksmų pasikonsultuoti su tos sferos žinovais- visgi kaip suprantu ne pirmą dieną dirba?..
Bet kas liečia VISUS teisinius niuansus - tai tikrai ne.
QUOTE(svistute @ 2009 03 02, 19:40)
Ar priklauso marketingistui zinoti visus teisinius niuansus, t.y. ar jis 100 proc. kaltas del baudos. Ar imonei turetu tureti teisininka konsultanta?
Papildyta:

ne, čia tik patvirtina taisyklę - nori nesąmonės - skaityk atsiliepimus

Bet mane dar pagavo štai kas - šiaip tai matėt kokios įmonės "rekomenduoja"? Beveik visos, kurios yra top 20 išleidžiančios reklamai! O kur mažos, kurioms kaip ir skirta knyga?..
QUOTE(KristinaP12 @ 2009 03 02, 14:44)
Bet šiai minutei tai įmesiu ištrauką kuri sunervino

Cituoju atsiliepimą apie knygą..."Nuostabu, kad Jayus nuolat lieka ištikimas kelioms pagrindinėms tokios bebiudžetės karybos konstantoms: idėjai, tikėjimui, žvalgybai, greičiui, atviram protui ir... kiaušams tai daryti.Aušra Vasiljevienė, rinkodaros direktorė
UAB Švyturys Utenos alus
Ne, šios neteko skaityt. O pagrindinė knygos mintis kokia?
QUOTE(Monrutė @ 2009 03 03, 10:27)
skaitau knygą JOHN MARIOTTI
PROTINGA RINKODARA
gal kas skaitėte?