Nepretenduoju į absoliutą. Esu toks, kaip ir kiti. Klystantis, tačiau besimokantis iš savo klaidų. O gal aš kažką blogai matau? Gal kaip sykis man reikia kažkur pasitaisyti?


Taigi kas yra idealus kelionių agentas?
1. Aš sugebu tuo pačiu metu suskaičiuoti kainą iš karto trims klientams, atlikti rezervacijas 5 skirtingose rezervavimo sistemose ir tuo pat metu atsakyti į 15 telefono skambučių.
2. Aš kalbu visomis kalbomis ir aplankiau visas šalis žemėje. Pažįstu kiekvieną paplūdimį ir kiekvieną viešbutį, žinau visus įvažiavimo į šalis reikalavimus visų valstybių piliečiams.
3. Aš esu atsakingas už maistą lėktuve, eismo kamščius, sugedusius išnuomotus automobilius, pavėluotai kylančius lėktuvus, streikus, potvynius ir atoslūgius, blogą orą ir ekonominę padėtį bei palankiausią valiutos keitimo kursą.
4. Aš turiu magišką sugebėjimą išmušti kambarius seniai užimtame viešbutyje, pilname lėktuve, autobuse ar traukinyje.
5. Be to, galiu pakeisti tvarkaraštį taip, kad lėktuvai kiltų ir leistųsi jūsų pageidaujamu laiku. Taip pat žinau, kad nors jūs užsakėte skrydį šeštadienį, iš tiesų labiausiai trokštate skristi penktadienį.
6. Aš moku gražiai šypsotis, išklausau savo klientų ir jiems atstoju profesionalų psichiatrą. Mielai padedu atsikratyti agresijos ir išlaikau ramybę net stogui griūvant.
7. Aš galiu vaidinti, dainuoti, šokti, pataisyti spausdintuvą ir galiu pavaduoti bet kokią informacinę tarnybą. Aš nepripažįstu švenčių dienų, todėl man skambinti galima dieną, naktį ir sekmadienį. Ne vienintelis mano gyvenimo tikslas yra nesavanaudiškai tarnauti kitiems.
Žinot, man čia juokas pro ašaras. Nes mūsų piliečiai būtent tokių agentų ir pageidauja.
Šiandien einu jau miegoti - visą dieną vedžiau 3 seminarus turizmo agentūrų darbuotojams, rytoj manęs klausysis dar pusantro šimto piliečių. Nusikaliau.
Bet artimiausiu metu pasistengsiu atremti visus argumentus apie tai, kad keliones pardavinėja šalyje nebuvę darbuotojai. Yra ir kita šio reikalo pusė.
Sėkmės
