
QUOTE(lapyte007 @ 2007 11 26, 14:03)
Jei turi omeny vairavima gatvėje tai tau viską sakys egzaminuotojas, kur sukti reikia, kur važiuoti. O aikštelėj viską irgi pasakys

na gi,kai ateina egzaminuotojas pasako kokiu marsrutu vaziuosi ir koki parkavima atliksi, sako pasiziurekite,(ant sieno pas mus iskabinti visi marsrutai) marsruta ir kai ateisiu galesime vaziuoti.Kai isvaziuoji is Regitros visada pasako, pvz.kad prie pirmo sviesoforo vaz,i desine,ar uz sankryzos i kaire ir t.t.
Papildyta:
pakartojau eskimute
Papildyta:
pakartojau eskimute

QUOTE(eskimute @ 2007 11 25, 13:29)
Tau čia pirmas kartas buvo? Nesipergyvenk taip ...
Stenkis kuo greičiau užsirašyt sekančiam bandymui, juk tikrai išlaikysi. O T sankryžoj nežinau ar galima taisytis... gal negalima ;/ Bet kitą kartą jau nebeužvažiuosi ant tos linijos ir viskas bus gerai, tikėk savim 


jo,pirmas kartas.aciu eskimute uz palaikyma

QUOTE(Varvekliukea @ 2007 11 26, 13:55)
o tai kaip pasitaisyt ant estakados, jei pariedėčiau atgal? ar sustot su stabdžiu ir vėl viską iš naujo ar spaust gazą ir į priekį?
beje, paskaičiau, kad dauguma jūsų darote šį pratimą su paprastu stabdžiu, man tai atrodo jog taip lengviau nuriedėt atgal nei su rankiniu, jis atrodo stabilesnis stabdys, na bet gal su darbiniu ir legviau tai kaip tiksliai viską daryt jei naudoti tik "kojinį" stabdį?
beje, paskaičiau, kad dauguma jūsų darote šį pratimą su paprastu stabdžiu, man tai atrodo jog taip lengviau nuriedėt atgal nei su rankiniu, jis atrodo stabilesnis stabdys, na bet gal su darbiniu ir legviau tai kaip tiksliai viską daryt jei naudoti tik "kojinį" stabdį?
Aš šį pratimą dariau su rankiniu,privažiavau prie linijos užtraukiau rankinį perkeliau koją ant gazo,spaudžiau gaziuką ir po truputi keliau sankaba kol pajutau kad mašinyte virpa užfiksavau koją(neatleidau sankabos) ir atleidau rankinį kai jau kilau į kalniuką dar truputeli pagazavau.Užgesti ir pariedėti gali jeigu per mažai paduodi gaziuko arba pilnai nenuleidi rankinio ir greitai paleidi sankabą,jeigi jau taip įvyko ir pradėjai riedėti atgal nepasimesk spausk ant stabdžio ir užtrauk rankinį, vėl užvesk mašiną tik nepamiršk prieš tai įjungti laisvą pavarą nes jeigu vesi mašiną ant bėgio tai skaitysis krinine klaida, visą "procedurą" kartok iš naujo

QUOTE(vikte @ 2007 11 26, 14:27)
Aš šį pratimą dariau su rankiniu,privažiavau prie linijos užtraukiau rankinį perkeliau koją ant gazo,spaudžiau gaziuką ir po truputi keliau sankaba kol pajutau kad mašinyte virpa užfiksavau koją(neatleidau sankabos) ir atleidau rankinį kai jau kilau į kalniuką dar truputeli pagazavau.Užgesti ir pariedėti gali jeigu per mažai paduodi gaziuko arba pilnai nenuleidi rankinio ir greitai paleidi sankabą,jeigi jau taip įvyko ir pradėjai riedėti atgal nepasimesk spausk ant stabdžio ir užtrauk rankinį, vėl užvesk mašiną tik nepamiršk prieš tai įjungti laisvą pavarą nes jeigu vesi mašiną ant bėgio tai skaitysis krinine klaida, visą "procedurą" kartok iš naujo 

dėkuiuž atsakymą


Papildyta:
ir dar jei mašinos užvest negalima ant bėgio, tai, kaj sustoji irgi reik laisvą įjunkt? o neįjungus variklio galima įjungt laisvą bėgį?
QUOTE(glorijaa @ 2007 11 26, 14:43)
gal kuri yra issilaikiusi praktini egzamina Vilniuj??????ka galit papasakot apie egzamina paziam mieste???ar duoda tokius nurodymus kaip pvz: sustoti neleidziamoj vietoj?
man bent jau nepakliuvo. bet girdėjau, kad sako suk į dekairę, o ten ženklas, kad negalima. tai reik stebėt ženklus baisiai. ir VISADA VISADA sustoti prie STOP ženklo

QUOTE(Varvekliukea @ 2007 11 26, 14:42)
dėkuiuž atsakymą
o aš kai su savo instruktorium dariau tai atleidinėdama sankabą gazo nenaudojau ji man pati nuriedėdavo i priekį 
Papildyta:
ir dar jei mašinos užvest negalima ant bėgio, tai, kaj sustoji irgi reik laisvą įjunkt? o neįjungus variklio galima įjungt laisvą bėgį?


Papildyta:
ir dar jei mašinos užvest negalima ant bėgio, tai, kaj sustoji irgi reik laisvą įjunkt? o neįjungus variklio galima įjungt laisvą bėgį?
Dyzeliams ant estakados visada reik daugiau gazo duoti, gal ne su dyzeliu tesimokini? O dėl laisvo bėgio, tai jei tenka stovėt ilgiau kaip 5s (pvz.,ką tik užsidegė raudonas), tai būtinai reik įjungt laisvą

Užuojauta viosms laikančioms. Pati praeitais metai išlaikiau Klaipėdoje iš antro karto. Šiaip patariu : jei Regitros instruktorius ilipęs į mašiną klausia kelintą kartą laikai, meluokit, kad trečią, ketvirtą ir t.t. taip pagalvos, kad tu savo kartus jau atsikankinai ir "duoklę valstybei sumokėjai"
todėl didesnė tikimybė, kad ne taip kabinėsis.
Šiaip kas dėl Klaipėdos tai kur apsisukimas aikštelėje ir išvažiavimas: reikia kai jau pusė mašinos įlenda į aikštelę iš karto sukt. Jei pavėluosite nebeišsisuksite iš aikštelės.

Šiaip kas dėl Klaipėdos tai kur apsisukimas aikštelėje ir išvažiavimas: reikia kai jau pusė mašinos įlenda į aikštelę iš karto sukt. Jei pavėluosite nebeišsisuksite iš aikštelės.

QUOTE(Gratis @ 2007 11 26, 14:56)
Dyzeliams ant estakados visada reik daugiau gazo duoti, gal ne su dyzeliu tesimokini? O dėl laisvo bėgio, tai jei tenka stovėt ilgiau kaip 5s (pvz.,ką tik užsidegė raudonas), tai būtinai reik įjungt laisvą 

hmm.. o jei sustoji mašinų praleist tai irgi laisvą jungti? o poto kai pamatai, kad gali važiuot tada jau pirmas bėgis ir važiuoji? jei taip tai ar sankabą reik visada laikyt nuspaudus kai stovi ir "lauki"?