Gal kas turit 5 Golfuka dyzeliuka? labai idomu butu atsiliepimai apie jo eksloatacija?
laba
ar cia dar kas nors uzsuka
. As raliuoju su III golfuku, turejau keturduri, daba jau 2metai kaip i universala persokau (seima padidejo). Na ir ka patenkinta siuo masiniuku
, pas mus dyzeliukas, tai degalinese retas svecias
, dar TDI tai lekia kaip raketa
. Bagazine didele, tai ir vezimas, ir tases ir dar suo telpa
, zodziu VW jega
, daba svajoju apie V universala, ziauriai man jie patinka 
Papildyta:
ai dar neparasiau kad golfiukas mus su dukra isgelbejo
. Kai mano paneliai buvo vos dvi savaites, mes papuolem i avarija
, nuo kelio mus nustume savivartis (toks didelis kamazas) ir as pyliau i murinio namo siena
, mano panele buvo prieky auto kedutei, ir ka likom abi sveikuteles nors automobiliuko nepataisomai priekis sumaltas buvo








Papildyta:
ai dar neparasiau kad golfiukas mus su dukra isgelbejo




barškaliukai tie golfai
nerimta mašina

QUOTE(Site @ 2009 12 16, 00:22)
Hummeris jau rimta ?
QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 00:58)
jei nera galimybiu,labai gera masina ir golpas
taciau turint galimybes,pirmiausia rinkciaus sauguma-tik didele masina. nepulkim i krastutinumus kad didele=hameris 


Didelė - nelygu saugi. Pavyzdžiuj tas pats nelemtas VW Lupo yra saugesnis už senąją, '98-'04 metų Audi A6... Nebūtinai taisyklė, bet dažnai naujesnis, po 2000-2002 metų pagamintas automobilis gauna aukštesnius NCAP įvertinimus nei didelis laivas, pagamintas iki 2000 m.
Kam įdomu savo vairuojamo automobilio saugumo įvertinimai, siūlau apsilankyti NCAP testų svetainėje
va va,kiek daug reklamos auku
kas tas yra ir kam jis naudingas tas NCAP. naudingas jis europos gamintojui,kuris tokiu budu saugo savo rinka. nes "Taigi sios masinos Ncap gavo auksta ivertinima!" retas amerikoje gaminamas auto gali pasigirti geru ncapo ivertinimu. o kaip tas vyksta? ogi dauzo masinas i betonine siena. nezinau kaip jums,bet man retai pasitaiko vaziuojant pamatyti gatveje betonine siena
turbut 99% avariju vyksta masinom susidauzus tarpusavyje,o ne i "enkiapine" siena. tikiu kad ncap nemeluoja duodama zvaigzdes uz smugi i siena,bet realybe kitokia.
staigiai neradau,bet yra svedijoj,australijoj kompanijos,kurios imituoja priespriesinius auto smugius. kas ir vyksta realybeje. ir tokios nesamones,kaip kad lupo ar smartas gauna po 4*,pas juos paneigiamos
kad susidaryti vaizda,kas buna avarijoj susidurus "didele masina" ir "maza masina",nuoroda:http://www.youtube.com/watch?v=he6TL15pJtw
taigi,kas megsta trenktis i betonine siena,pirkit pvz smarta,kuris turi 4*,o kas galvoja apie sauguma ivykus realiai avarijai-dideli sedana


turbut 99% avariju vyksta masinom susidauzus tarpusavyje,o ne i "enkiapine" siena. tikiu kad ncap nemeluoja duodama zvaigzdes uz smugi i siena,bet realybe kitokia.
staigiai neradau,bet yra svedijoj,australijoj kompanijos,kurios imituoja priespriesinius auto smugius. kas ir vyksta realybeje. ir tokios nesamones,kaip kad lupo ar smartas gauna po 4*,pas juos paneigiamos

kad susidaryti vaizda,kas buna avarijoj susidurus "didele masina" ir "maza masina",nuoroda:http://www.youtube.com/watch?v=he6TL15pJtw
taigi,kas megsta trenktis i betonine siena,pirkit pvz smarta,kuris turi 4*,o kas galvoja apie sauguma ivykus realiai avarijai-dideli sedana

QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 10:16)
va va,kiek daug reklamos auku
kas tas yra ir kam jis naudingas tas NCAP. naudingas jis europos gamintojui,kuris tokiu budu saugo savo rinka. nes "Taigi sios masinos Ncap gavo auksta ivertinima!" retas amerikoje gaminamas auto gali pasigirti geru ncapo ivertinimu. o kaip tas vyksta? ogi dauzo masinas i betonine siena. nezinau kaip jums,bet man retai pasitaiko vaziuojant pamatyti gatveje betonine siena
turbut 99% avariju vyksta masinom susidauzus tarpusavyje,o ne i "enkiapine" siena. tikiu kad ncap nemeluoja duodama zvaigzdes uz smugi i siena,bet realybe kitokia.
staigiai neradau,bet yra svedijoj,australijoj kompanijos,kurios imituoja priespriesinius auto smugius. kas ir vyksta realybeje. ir tokios nesamones,kaip kad lupo ar smartas gauna po 4*,pas juos paneigiamos
kad susidaryti vaizda,kas buna avarijoj susidurus "didele masina" ir "maza masina",nuoroda:http://www.youtube.com/watch?v=he6TL15pJtw
taigi,kas megsta trenktis i betonine siena,pirkit pvz smarta,kuris turi 4*,o kas galvoja apie sauguma ivykus realiai avarijai-dideli sedana


turbut 99% avariju vyksta masinom susidauzus tarpusavyje,o ne i "enkiapine" siena. tikiu kad ncap nemeluoja duodama zvaigzdes uz smugi i siena,bet realybe kitokia.
staigiai neradau,bet yra svedijoj,australijoj kompanijos,kurios imituoja priespriesinius auto smugius. kas ir vyksta realybeje. ir tokios nesamones,kaip kad lupo ar smartas gauna po 4*,pas juos paneigiamos

kad susidaryti vaizda,kas buna avarijoj susidurus "didele masina" ir "maza masina",nuoroda:http://www.youtube.com/watch?v=he6TL15pJtw
taigi,kas megsta trenktis i betonine siena,pirkit pvz smarta,kuris turi 4*,o kas galvoja apie sauguma ivykus realiai avarijai-dideli sedana

Smūgis į betoninę sieną 60 kmh lygu kaktomuša susidurti su priešpriešais važiuojančiu automobiliu, kai abiejų suminis greitis lygus 120 (60+60). Masės aišku svarbu, bet ne ką mažiau svarbu, kaip deformuojasi automobilis. Jei smūgio metu variklis sutraiškys kojas ar vairas - krūtinę, masė čia nepadės. Jai geriau tada diržas dėl didesnių perkrovų sulaužo pora šonkaulių, bet variklis su dėžė keliauja žemyn, po kojomis.
Dėl NCAP ginčytis nereikėtų, jų metodika aiškiai apibrėžta ir įvertinimai paimti ne iš oro. Jei jau jais netikėti, tai tavo duotas youtube filmukas kur kas nepatikimesnis. Be to, lyginu A6 vs lupo, abu europiečiai.
QUOTE(MindaugasT @ 2009 12 16, 11:45)
Smūgis į betoninę sieną 60 kmh lygu kaktomuša susidurti su priešpriešais važiuojančiu automobiliu, kai abiejų suminis greitis lygus 120 (60+60). Masės aišku svarbu, bet ne ką mažiau svarbu, kaip deformuojasi automobilis. Jei smūgio metu variklis sutraiškys kojas ar vairas - krūtinę, masė čia nepadės. Jai geriau tada diržas dėl didesnių perkrovų sulaužo pora šonkaulių, bet variklis su dėžė keliauja žemyn, po kojomis.
Dėl NCAP ginčytis nereikėtų, jų metodika aiškiai apibrėžta ir įvertinimai paimti ne iš oro. Jei jau jais netikėti, tai tavo duotas youtube filmukas kur kas nepatikimesnis. Be to, lyginu A6 vs lupo, abu europiečiai.
Dėl NCAP ginčytis nereikėtų, jų metodika aiškiai apibrėžta ir įvertinimai paimti ne iš oro. Jei jau jais netikėti, tai tavo duotas youtube filmukas kur kas nepatikimesnis. Be to, lyginu A6 vs lupo, abu europiečiai.
va ta ir norejau pasakyti

toliau. jau daug metu yra reglamentuose irasyta kad varikliui butu konstruojamos(arba padaryta atitinkama konstrukcija) kreipianciosios. ta prasme,variklis visada lenda po masina. vairas krutines netraisko,tam yra oro pagalves.
apie mase. prisiminus mokyklini fizikos kursa apie inercine jega ir pirmaji niutono desni,tai mases skirtumai turi didziule itaka. ir tas filmukas tai aiskiai parodo.
jei visa tai,ka parasiau atmetus,patys ncap pasako:"...savo klaseje saugiausias". manau visi sutiks,kad dideliems sedanams,dzipams,vanams yra taikomi didesni saugumo reikalavimai nei kompakt auto


QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 14:21)
va ta ir norejau pasakyti
visada didelio sedano mase bus didesne uz kompakt klases.
toliau. jau daug metu yra reglamentuose irasyta kad varikliui butu konstruojamos(arba padaryta atitinkama konstrukcija) kreipianciosios. ta prasme,variklis visada lenda po masina. vairas krutines netraisko,tam yra oro pagalves.

toliau. jau daug metu yra reglamentuose irasyta kad varikliui butu konstruojamos(arba padaryta atitinkama konstrukcija) kreipianciosios. ta prasme,variklis visada lenda po masina. vairas krutines netraisko,tam yra oro pagalves.
Jau daug metų = maždaug nuo 2000m. Turint omeny mūsų autoparką, itin aktuali. Toliau. Ta pati A6 tuščia sveria 1400, golf VI - 1290 Kg. 8%. Reikšminga, bet ne lemtinga.
QUOTE(MindaugasT @ 2009 12 16, 23:09)
Jau daug metų = maždaug nuo 2000m. Turint omeny mūsų autoparką, itin aktuali. Toliau. Ta pati A6 tuščia sveria 1400, golf VI - 1290 Kg. 8%. Reikšminga, bet ne lemtinga.
tikrai nepulsiu rasinet cia fizikos formuliu ir desniu. 8% yra labai reiksminga ir gali buti lemtinga. 8% tik mases skirtumas,o veikiancios inercijos jegos priklausomai nuo greicio,dides gerokai daugiau.
nejaugi tas filmukas crash testo su mersais vistiek zmonems neirodo kad tokioje situacijoje saugiau yra didele masina? ir vistiek sakysit kad mazoje dezuteje su 4 ratais yra pakankamai saugu tokioje situacijoje,nes "GI TURI 4 ZVAIGZDES!"
QUOTE(skeptikas @ 2009 12 16, 23:34)
tikrai nepulsiu rasinet cia fizikos formuliu ir desniu. 8% yra labai reiksminga ir gali buti lemtinga. 8% tik mases skirtumas,o veikiancios inercijos jegos priklausomai nuo greicio,dides gerokai daugiau.
nejaugi tas filmukas crash testo su mersais vistiek zmonems neirodo kad tokioje situacijoje saugiau yra didele masina? ir vistiek sakysit kad mazoje dezuteje su 4 ratais yra pakankamai saugu tokioje situacijoje,nes "GI TURI 4 ZVAIGZDES!"
nejaugi tas filmukas crash testo su mersais vistiek zmonems neirodo kad tokioje situacijoje saugiau yra didele masina? ir vistiek sakysit kad mazoje dezuteje su 4 ratais yra pakankamai saugu tokioje situacijoje,nes "GI TURI 4 ZVAIGZDES!"
Apie filmuką. C300 (5*)- 1550 kg, Smart ForTwo (4*)- 780 kg. Mersas už Smartą 98% sunkesnis. 98% ir 8% sunkiai sulyginama, ar ne ?
Aš dar kartą kartoju, lyginant obuolius su obuoliais, naujesnės saugumo technologijos daro kur kas didesnę įtaką saugumui, nei 8% ar kiek daugiau masės skirtumas. O Euro NCAP bandymų ingnoruoti ir sąmokslo teorijų ieškoti nereikia