QUOTE(skeptikas @ 2009 12 17, 00:20)
as ir nesakau,kad ncap neteisybe. tikiu 100% kad ten tik tiesa. beda tame,kad retai pamatysi gatvej stovincia betonine siena

ir 60 i siena visai ne tas pats kas auto i auto prie 60 greicio.
ok,paimkim neadekvatu atveji:
http://www.youtube.c...feature=related abu turi po 5*
1. tikrai musu gatvese H1 nedaug
2. bet civikas ne compakt klases o golf klases.
sumazinam gabaritus ir gausim ta pati. tai ar saugu sedeti mazoje masinoje, kuri turi 5*, tokiais atvejais?
Automobilio besitrenkiančio į sieną 60 km/h smūgis yra toks pats kaip ir dviejų vienodų automobilių besitrenkiančių kaktomuša po 60kmh.
Tęsiant analogijų žaidimą, pastačius H2 (3000 kg) prieš pakrautą fūrą (20000kg), santykis gautųsi dar blogesnis, tad tai nėra tinkamas kriterijus vertinant saugumą.
Lietuvoje žmonės turi ydingą manija pirkti kuo didesnius automobilius, "kad saugus būtų", kad "klaustrofobija nekankintų" ir kad "bulvių 3 maišai tilptų". Kitur supratimas teisingesnis. Toli važiuot nereikia, Varšuvoje vidutinis automobilis 3-5 metais naujesnis ir per klasę mažesnis. Tas pats Paryžiuje, Briuselyje, Romoje ir kituose didmiesčiuose, kur automobilis pagrinde naudojamas kaip susisiekimo piremonė ir vertinamas mažo automobilio praktiškumas
Lietuvos didmiesčiuose pasibaigus tokiam "mažo automobilio kompleksui", sumažėtų kamščiai, užterštumas, o aikštelėse būtų daugiau vietos.