QUOTE(jėga @ 2005 04 09, 10:23)
Neseniai grįžau iš tėvų susirinkimo, kur klasės auklėtoja mano šeštokui pasiūlė adaptuotą programą

Žinote, tam reikalingas tėvų sutikimas, todėl aš sakau - na jau NE. Nesu nusistačiusi prieš mokytojus, bet atsiprašau, šiandien jie dirba nežinau kam, bet tik ne mokiniams. Nebėra pedagogų, tik mokytojai. Atėjo, atbarškino pamoką ir viso gero. Nesupratai - tavo reikalas, nepadarei namų darbų - pastaba geriausiu atveju. Mano laikais gi tokius palikdavo po pamokų ir sėdėdavo be jokio papildomo atlygio.
Taip, mano šeštokėlis nėra moksliukas, gal kiek ramesnis nei
ramutės, bet išsiblaškęs pakankamai. Pradinėse klasėse buvo prie pavyzdingų, šeštoj - siūlo adaptuotą programą

. Manau, kad tame turi būti atsakingi ne tik tėvai. Jeigu miela mokytoja pasirinko tokį darbelį, tai reikėtų jį atlikti iki galo ar ne? Mano darbas auginti, auklėti.
Dėl pastabų. Manau, kad kiekviena mama puikiai pažysta savo vaiką ir turėtų žinoti kaip reaguoti į vienokias ar kitokias pastabas. Pvz.: "nedirba muzikos pamokoje". Mano sūnus lanko muzikos ansamblį, ir ne šiaip kokį - folklioro

, miesto mastu. Tai ar ne mokytoja kalta, kad jis nesidomi jos vedamomis pamokomis?
Kitas atvejis: "nemoka anglų k." pažymių knygelėj tik neigiami pažymiai. Išleidau mokytis papildomai, kursuose. Pusę metų mokėjau po 80 lt ir ką. Rezultatas -0.
Tai va,
MĮSLIUKE, niekas iš tėvų nelinki savo vaikui blogo, bet šiandien labiau abejingi manau yra mokytojai. Duosi įkišenę - gausi gerus pažymius ir be didelių žinių, neduosi - ... Nekalbu apie visus. Bet gerų, pasišventusių savo darbui PEDAGOGŲ šiandien yra vienetai.
Kažkaip dėl visų rūpesčių, problemų, iškilusių dėl sūnaus mokymosi, elgesio, linkę kaltinti tik mokytojus. Bet viskas prasideda nuo šeimos. Dirbant klasėje yra 15 mokinių, kai kur dar daugiau. Klasėje iš visų vaikų, 5 mokosi pagal adaptuotą programą, 3 - pagal modifikuotą. Per pamoką reikia prieiti prie kiekvieno mokinio ir padėti jam išaiškinti, išspręst užduotį. Manote, tai lengva ir įmanoma? Sunku, nepaprastai sunku. Tokia jau šveitimo sistema.
Sakote, kad mokytojai ateina , atbarškina pamoką ir viskas. Netiesa. Dirbi iki nukritimo, o Jūsų vaikas savo elgesiu ir dažnai žodžiu tik pasako:" Ko čia taip stengiesi? Niekam čia neįdomu, ką tu mums nori pasakyti".Tad nepulkite kaltinti mokytojų, kad jos kaltos, kad pamokos neįdomios,nesudomina vaiko. Stengiesi įtikti kiekvienam vaikui, suki galvą, kaip juos sudominti..Ko tik netenka prigalvoti...Vertiesi per galvą, kad tik tas vaikas išgirstų, ką noriu pasakyti.Ir dažnai viskas būna perniek. Šio laikotarpio vaikai turi didžiules galimybes tobulėti, pažinti, surasti, sužinoti ir t.t. Bet jiems yra visko per daug, tad niekas jiems nebeįdomu, jie visko perkrauti. Sunku sudominti ir priversti jį mokytis.
Adaptuotos ar modifikuotos programos vaikams siūlomos ne UŽ VAIKŲ ELGESĮ PAMOKOJE, siūlomos todėl, kad vaikui per sunki ugdymo programa.Jis turi tam tikrų sutrikimų ir jam reikėtų palengvinti programą.O tai , kaip vaikas mokėsi pradinėje mokykloje ir kaip sekasi pagrindinėje, skiriasi. Pagrindinėje jis gal ir buvo prie pavyzdingųjų, bet perėjus į kitą pakopą, vaikui pasidarė sunku . Juk pagrindinio ugdymo programa sudėtingesnė nei pradinėje mokykloje.
Rašote, kad vaiką leidote mokytis anglų kalbos. Bet po kursų rezultatas toks pat.Ar nevertėtų stabtelėti ir susimąstyti:"Gal iš tiesų Jūsų vaikui reikalinga pagalba?"
Visas pastabas išsakiau tik draugiškai, prašau neįsižeisti ir priimti tai kaip nuoširdžias pastabėles.