QUOTE(Dar @ 2008 03 04, 09:20)
Nesigilinu per daug. Daug kam nepritariu. Bet ir nesmerkiu. Krikščioniškos šventės manau turi savo prasmę ir nereikia jų tapatinti su gamtos pabudimu, šventės laukimu, tai pasakyčiau švęsk tą gamtos pabudimą kitą dieną o ne per šV. Velykas, tau juk jokio skirtumo. Niekada nesuprasiu tų žmonių kurie sėdasi prie kūčių stalo, švenčia Kalėdas net nežinodami tikrosios jų reikšmės. Svarbu kad stalas lužtų nuo mišrainių ir kad dovanos kuo brangesnės būtų, o kūdikėlį Jezų pasveikinat nors mintyse su gimtadieniu. Aš neesu ta kuri kiekvieną sekmadienį bažnyčioje sėdi, net nesakau kad esu uoli krikščionė, bet man visur turi būti kažkokia harmonija.
Pavyzdžiui aš nemėgstu vardadienių , man jie dzin, o kiti oi kaip švenčia, dovanas perka, o aš nei pati noriu gauti, nei kitam dovanoju. Taigi nedarau to kuo netikiu, kas man neturi jokios reikšmės.
Ai bet gal baigiam apie tai.
Mano problemos stovi vietoje.
Geriau jau jos judėtų tos problemos, nors į vieną pusę, bent jau būtų aiškiau ką daryti.
O dėl nesupratimo reikšmės, manau kad aš suprantu puikiai. Ir viena iš kūčių stalo reikšmių yra, kad prie stalo turi sutilpti visi ir tikintys ir netikintys, va Jėzuz nebūtų nieko nuo to stalo baidęs, ar skirstęs. Va čia yra gili prasmė. Negi būti svečiu kitų žmonių šventėse ir ten jaustis gerai yra blogai?
Daug laiko praleidau musulmonų kraštuose, ir ten jie turi irgi daug religinių švenčių. Galų gale ten jų tikėjimas yra jų gyvenimo būdas, skirtingai negu krikščionims visgi, tai va ten niekam nei pačiam baisiausiam sapne neprisisapnuoja kažkam kažką paaiškinti- tu netiki , tai tu nešvęsk, arba kokią kitą datą pasirink. Tu apskritai kitatikis- tai lauk, pasėdėk už durų. Va kodėl tiek daug būna turistų Ramadano mėnesio metu visose musulmonų šalyse- todėl, kad visiems tada šventė, jie priima visus po to kai saulė nusileidžia gi ten prasideda šventė, laukimas.
Labai artimai esu,sunku pasakyt buvau, pažystama su amžiną atilsį kunigu Vasiliausku, labai daug bendraudavom diskutuodavom apie tikėjimą, Šventą Raštą, tiesas, daug temų religinių liesdavom, niekam nebuvo tabu pas jį.
Kaip jis sakydavo, kaip yra sunku bendrauti su tais save laikančiais tikinčiaisiai, kurie seniai yra pamiršę- jog prieš Dievą, mes visi lygūs. ?Nes kaip tik pamiršti tai,tai pamiršti ir visa kita, visus priesakus,ir visa kita ką tas Jėzus sakė. Niekas nuo tos Krikščionybės neatstumia taip labai, kaip va pasakymas- nesupranta prasmės, nežino, labai daug netikrų pranašų tam tikėjime, labai drąsiai visi pasirengę lįsti ten, kur bet kam tabu, ir vistiek lįsti savo purvinom kojom ir pasakoti- tu to nesupranti, ne taip tiki, ne to prašai, ne taip šventi. Man pvz. žmogaus tikėjimas bet kokios religijos yra šventas, ir nieko nedrįsčiau pamokyti, kaip ten dabar sakoma, kaip taip ar ne taip.
Man labai imponuoja, kaip kitose religijose yra dvasiniai vadovai ir tik jieir gali ir paaiškinti jų religijų iesas arba Dievo valią.
Lygiai kaip man ir šiai dienai ausyse skamba labai eilinio musulmono, beraščio žmogaus pasakyti žodžiai tai buvo ne apie bet ką, o apie Mozę. Ką reiškia musulmonams judėjai, nereikia tikriausia aiškinti. Tai va , kažkas tą Mozę sumenkino, ir jis atsakė pakankamai griežtu tonu- Mozė buvo pranašas, ir jį gerbė Dievas, o kas esi tu?
Daug čia aš visko prisakiau, nieko nė vienai asmeniškai netaikiau jei kas visvien įsižeis, tai atsiprašau.
Papildyta:
dėl stovyklos yra idėjų. Va susikūrė Globėjų asocijacija, tegu rašo projektą, ir praso Socialinių reikalų ir darbo ministerijos pinigų

.