QUOTE(alfija @ 2008 06 17, 13:18)
aš tai pakraupus nuo to, kad jūs nenorit net suprasti, kad vaikas nori būti laisvas, ir bando pasakyti. Kodėl jis turi daryti tai- kas sausai jam neįdomu, kodėl negalima su
vaiku pažaisti, paaiškinti. Kitaip pasistengti pamatytu situaciją pačiai- o ne
vertinti- vaikų namų įtaka. Kam tą vaiką stigmatizuoti, o būtent taip darot, kam lyginti tuos vaikus- kai jūs jos net nepažystat.
Įvykis- paguldytas nemiega. Visi taip daro- namuose, stovyklose, ligoninėse, vaikų namuose taip pat. Tai yra norma, normalu. Normalu, kad vaias nenori paklusti svetimam žmogui tu jai visiškai svetima. Kam ant vaiko rėkt? Negi negalima ramiai išsiaiškinti. Jei devintas aukštas tas pats kas pirmas- nesusipainus ji su tom aukštybėm- ba jos aplinkoj jų nėra- sunku suprast?
Į
socialinę pedagogę jums reiktų kreiptis, palankyti kursus globos- apie tai kalbu, ir tai sunku suprast?
Sunku suprast, kad visa pagalba yra tokių metų žaidimo keliu atsirandanti kad
ti muštru galima pasiekti tai- jog ketverių metų vaikas pats imasi tavrkos darbų- visa tų darbų prasme.Žodžiu daug galima rašytui, bet nežinia ar bent
imsitės suprasti- jog tikrai darote daug klaidų, ir jas spręsite.
1. Globos kursus norejau lankyti, bet savivaldybej pasake, kad į juos eina tik tie, kurie globoja nuolat, ne savaitgaliais; Man kursai nepriklauso.
2. Įsiskaitykite - buvo aiškinta apie palangę ne kartą, žaidžiama su ja yra;
3. Kai kurie dalykai kartojasi visiem globėjam, todėl nenuvertinkime kitokios patiries įtakos, kurią mūsų globotiniai įgavo vaikų namuose. Globojami ar savi vaikai yra tokie patys, tik jų gyvenimo patirtis skirtinga, kuri ir pasireiškia kitokiu elgesiu;
4. Manau, kad kartais vaikam naudingas griežtumas, ypač, kai tai susiję su jų saugumu.
5. Klysti žmogiška, nesu tobula. Daug blogiau, kai žmogus įsivaizduoja visur esantis teisus, ir iš kelių sakinių turintis teisę pasmerkti kitą.
6. Ne paguldytas nemiega, o paguldytas keliasi iš lovos, kalba ir trukdo kitam vaikui miegoti.