Esu labai p
asipiktinusi odontologės Monikos Rančytės darbu. Šiandien 13.00 turėjau taloną vizitui pas ją. Atvykau 13.01h (taip rodė kompiuterio laikrodis kabinele), o ji pasirodo ką tik išėjo pietauti, nes aš vėluoju (taip man įverdino jos padėjėja-asistentė). Paprašiau padėjėjos, kad paskambintų gydytojai ir praneštų, kad aš atvykau, tačiau ji neskambino. Pasodino mane į kėdę ir leipė palaukti, sakė, kad gydytoja tikrai greit papietaus ir grįš.
Gyd. M.Rančytė sugrįžo 13.35h (už durų jau laukė ir 13.30h pacientas su talonu). Sesutė iš kart jai pranešė, kad čią sėdi pacientė, kuri pavėlavo. Kai pasakiau, kad atvykau 13.01h, jos abi ėmė inirtingai aiškinti, kad ant sienos kabančio laikrodžio ir kompiuterio laikrodis neatitinka 5 minutėmis. Na gerai, darykime prielaidą, kad aš atvykau 13.05h, bet mano vizitui turi būti skirta 30 min trukmė. Net ir nedidelio pavėlavimo atveju gydytoja būtų tikrai suspėjusi sutaisyti man dantį, kurio užplombavimo labai laukiau daugiau nei mėnesį dėl diskomforto burnoje (nemalonus kvapas,besikaupinantys maisto likučiai). Dabar ji tik apžiūrėjo man dantis ir davė talonėlį... beveik po 2 mėnesių!!!! Absurdas visiškas
Yra buvę ir keletas nesusipratimų ir anksčiau:
Pirmu atveju kai vyras antro vizito metu paminėjo jai, kad pirmąjį kartą jam plombuodama dantį paliko per mažą tarpdančio tarpą (negalėjo dantų siūlo net įkišti), tai ji įnirtingai gynėsi, paskui paėmusi specialią metalinę plokštelę grūdo ją į tarpdantį su didžiule jėga, kol kraujas pasirodė, bet nieku gyvu nenorėjo sutikti, kad suklydo.
Antrasis atvejis buvo su mano dukra. Prieš 5 mėnesius gydytoja M.Rančytė atsisakė jai užplombuoti du prakiurusius krūminius dantis, motyvuodama, kad jie pieniniai ir vis tiek greitai iškris. Specialistės paklausiau,ko pasekoje prieš kelias dienas atvežiau dukrą su jau skaudančiu ir didelį pūlinį turininčiu dantimi pas ją. Gydytoja jį ištraukė, nors naujo dygstančio danties nė nesimato. Dabar vaikas vien dėl to, kad kažkada buvo aplaidžiai pasižiūrėta į savo darbą, turi didelę skylę burnoje, o naujasis dantis išdygs gal tik po metų. Negana to, ji vėl rekomendavo ir antrojo sugedusio krūminio neplombuoti. Kai paprašiau, kad visgi užplombuotų (jeigu tai piniginis valstybės lėšų klausimas, tai pasiūliau ir sumokėti pilną suaugusiems nustatytą kainą, kad tik sutaisytų), tai ėmė aiškinti, kad turbūt aš stomatologiją geriau už ją išmanau, ir kad jeigu nepatinka, tai galime rinktis kitą gydytoją. Visiškas užsispyrimas, paciento neįsiklausymas, nemokėjimas motyvuotai paaiškinti ir neprofesionalumas mano akimis.
Tai ko ten vis sugrįštate