
QUOTE(insi @ 2008 03 08, 18:23)
panevezyje irgi yra

klaipedoje

pala pala nesupratau jei kaune yra,tai ka as darysiu?
vilniuj nieks nemokino manes to
jofana,tai daba sakyt instruktoriui toki dalyka mane mokint?
dar dedes reiks paklaust...
buvau su sese praktikuotis aikstelej siandien ir zinokit niekaip neisejo istatyt normaliai paprastai atbuliniai,kaip maximoj kad reik ir istrizai galit teoriskai paaiskint ka kur pamatyt reik?



buvau su sese praktikuotis aikstelej siandien ir zinokit niekaip neisejo istatyt normaliai paprastai atbuliniai,kaip maximoj kad reik ir istrizai galit teoriskai paaiskint ka kur pamatyt reik?
Mane irgi nervina tie parkavimaisi,viena kart iseina o kita jau nebe..nu ir vargelis
sunkiausia man tai ta T raide.niekad tolygiai neivaziuoju
ir dar kazin kaip su tuo isibegejimu klp yra....



man t raide lengviausiai gaunasi,dar man pasake,jog musu regitroj is jos isvaziuot reik i desine,kaip Kaune?
na ir kaip tu mazdaug ja atlieki kad tiksliai ivaziuotum,kur ziuri?
na man reiketu isvaziuot is jos i desine,tai as kai ivaziuoju is pradziu iki galo bet arciau desines,gal puse metra nuo desinines linijos ,tuomet padarius atbula vaziuoju ziuredama i desini veidrodeli i linija kad butu koks puse metro iki kol prades linija suktis.tada susuku vaira i desine visa ir sukuosi sukuosi ziuriu i pro savo langa i linija,,kol automobilis su ja pasidarys lygiagrecias tuomet istiesinus vaira davaziuoju iki galo .ir taip desinej pusej lieka daug vietos,kad poto galeciau isvaziuot i desine,o kaire puse gaunasi koki pusmetri prie linijos
o jus man paaiskinkit kaip paprastai ivaziuot i veta nugara ir i istriza,neikaip nepagaunu koki pagali matyt per koki langeli,trikampeli...

o jus man paaiskinkit kaip paprastai ivaziuot i veta nugara ir i istriza,neikaip nepagaunu koki pagali matyt per koki langeli,trikampeli...

Hm bet toje t raideje is abieju pusiu atstumas iki linijos neturi but vienodas?I istriza paprasatai,bent jau as taip darau:privaziuoju lygiagreciai kuoliuko mazdaug apie 1m atstumo,kuoliuko per galini langa turi nebematyt.tada susuki vaira iki galo ir vaziuoji atgal ziuredama i desini veidrodi
O tiesiai atbulom tai irgi panasiai tik jau prie kuoliuko privaziuoji nelygegreciai,o truputi uzsimeti prieki i kaire,kad geriau issuktum ir toliau viskas taspats,kai pamatai lygiai su masina linija,tiesini vaira


Ziurek pro soninius veidrodzius,turi matytis ta linija,ir vaziuodama atbula atidziai sek kaip galinis ratas eina.Pasitreniruok prie kokiu maximu ar pan.po kokia valanda kasdien,kad gerai suvoktum tai ka pro veidrodzius matai.O kaip ten su tais pagaliais tai as nepamenu jau...
Dar galima kokius daiktus (dezes kartonines,bambalius plastmasinius) susidelioti ir tarp ju pasivazineti atbuliniu,bet tik pro soninius veidrodzius ziurint.O kai gerai suvoksi atbulini vaizda ir nebereiks galvoti kurion pusen vaira sukti ir kiek tai ir tie pagaliai visai nebesvarbus pasidarys,paprasciausiai ziuri kur eina galinis ratas ir pagal tai vaziuoji.

As pagal ta gaudaus,ivaziuot tai ivaziuoju bet netaip tiksliai kaip turbut reiketu

aha mano kuri nors masinos dalis buna neteisingai
viskas,ryt bandysiu i aikstele,jei isvis arba bus uzrakinta varysiu prie rimi arba siemens arenos 
Papildyta:
nera tokios taisykles,kad butent per vidury,man rodos ne arciau,kaip puse metro prie linijos
o siaip jei ivaziuoju mazdaug pe rvidury,tada isvaziuot labai sunku neuzvaziavus ant linijos...


Papildyta:
QUOTE(Kaciuke @ 2008 03 08, 20:26)
Hm bet toje t raideje is abieju pusiu atstumas iki linijos neturi but vienodas?I istriza paprasatai,bent jau as taip darau:privaziuoju lygiagreciai kuoliuko mazdaug apie 1m atstumo,kuoliuko per galini langa turi nebematyt.tada susuki vaira iki galo ir vaziuoji atgal ziuredama i desini veidrodi
O tiesiai atbulom tai irgi panasiai tik jau prie kuoliuko privaziuoji nelygegreciai,o truputi uzsimeti prieki i kaire,kad geriau issuktum ir toliau viskas taspats,kai pamatai lygiai su masina linija,tiesini vaira 


nera tokios taisykles,kad butent per vidury,man rodos ne arciau,kaip puse metro prie linijos
