Gal patartumet ka daryti? Niekaip nesusitariu su savo mazium, kad kaku reikia i puoduka daryti, daro tik i kelnes
Su sisiu viskas normaliai, bet su tuo rimtesniu reikaliuku niekaip... toks vaizdas, kad jis tai supranta kaip norma, ta prasme, kad reikia daryti i kelnes
QUOTE(Nomeda111 @ 2008 11 04, 16:29)
Gal patartumet ka daryti? Niekaip nesusitariu su savo mazium, kad kaku reikia i puoduka daryti, daro tik i kelnes
Su sisiu viskas normaliai, bet su tuo rimtesniu reikaliuku niekaip... toks vaizdas, kad jis tai supranta kaip norma, ta prasme, kad reikia daryti i kelnes 
Mano dukrytė už tavo vaiką jaunesnė tik 5 mėn. ir tik šį rugsėjį kakutį pradėjo daryti į puoduką, su sisiuku viskas gerai o kakutį- į kelnias. Aš galvojau kaip ir tu, kad jai atrodo, kad taip ir reikia daryti.Manau, kad tai laikina.Jei nors kartą padarys į puoduką- jau bus pažanga.Aš savo dukrą be proto girdavau, visa šeima džiaugdavosi puoduko turiniu
sūnus lanko lavinamaja klase , logopeda gauna 2 kartus savaitėj dar su 2 vaikais kartu - grupėje iki šių mokslo metų gaudavo 5 kartus savaitėj ir individualiai , darželis -mokykla ta pati , logopedė ta pati
prašiau logopedės kad dirbtų privačiai , gavau atsakyma - pedagoginė etika neleidžia
ir kaip man gauti tuos užsiėmimus, gal i PPT kteiptis kad rekomenduotų?
kalba jis mažai , o pakartoja daug - eholalijos
bet seka supranta , išmokiau skaičiuoti iki 10, aš sakau vienas ,jis sako du ir t. t.
kai nori kad tėtis pagrotų laukiam kol pasakys ,žiūrim i jį ir tylim , tada sako - gok, neištaria R , arba praleidžia , arba panaudoja L
Siaip del logopedes atsakymo yra raciju, mokytojai neima "savo mokiniu" papildomai, nes lyg ir gaunas kad dirba tik kai pinigus papildomai moka ir dar gali but kad ji mano kad jums pakanka
QUOTE(Kriiste @ 2008 11 05, 10:49)
Siaip del logopedes atsakymo yra raciju, mokytojai neima "savo mokiniu" papildomai, nes lyg ir gaunas kad dirba tik kai pinigus papildomai moka ir dar gali but kad ji mano kad jums pakanka 
kiek vadovybe skiria su vaiku pamokų tiek jos ir dirba, kad pakanka, tai negali būt nė kalbos , nes maniškis būtent ir lanko spec mokykla , o ne normalia ,kad beveik nėra kalbos ,
QUOTE(BRAŠKĖ68 @ 2008 11 05, 12:24)
kiek vadovybe skiria su vaiku pamokų tiek jos ir dirba, kad pakanka, tai negali būt nė kalbos , nes maniškis būtent ir lanko spec mokykla , o ne normalia ,kad beveik nėra kalbos ,
o tai kaip ta kalba išprašyt ? be specialistų , laukti kol kada nors pradės šnekėti? nesamonė . ir tuo labiau kad būtent su autistukais reikia dirbti individualiai , nes grupėje nera visai susikaupimo , jį išblaško 
Maniškiui ir reikalinga pagalba logopedės. Per tuos užsėmimus vaikas ir žengia į priekį. Bet gauti tai labai sunku. Dabar vežioju į darželį į Kauną ir jau suku galvą dėl mokyklos pirmos klasės. Mokyklos vėl reikės ieškoti didžiausiu atstumu nuo namų. Va tada ir galvoji ar nereikės dėl vaiko keisti gyvenamos vietos.
Dabar pasamprotausiu, kodėl mokytojai neduoda privačių pamokų savo mokiniams:
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
as vis bandau ten prisiskambint, bet nepavyksta.... ar buvot ten, kaip sekesi?
QUOTE(bundziulka @ 2008 10 24, 20:58)
Cia Vilniuje Kalvariju gatvej kazkur prie kuro aparaturos gamyklos. Vakar skambinau jiems tai sake ir vaikuciams uzsiemimai buna viana kart i savaite piesimo ir dailes. Kaune gal ir kazkas panasaus turetu buti nezinau. Man sita informacija VRC suteike.
Kalbėjot apie homeopatiją. Įkišiu trigrašį. Rugpjūtį buvo baisus eilinis laikotarpis, kai vaikas naktim nemiegojo, žvygavo ištisai. Atsikeliai, pradeda vaikščiot, rėkaut. Puolam ramint, drausmint, guost - niekas nepadeda. Bet koks bandymas užmegzti kontaktą virsdavo į isteriją. Ir toks laikotarpis - jau ne pirmas jo raidoj. Kartojasi maždaug kas pusmetį. Ir vėl, kaip ir anksčiau šią problemą išsprendėm su sirupo Sedalia pagalba. Nors lapelyje parašyta, kad galima duoti 10 dienų, bet gydytojas pakomentavo, kad taip jie rašo norėdami apsidrausti, kad tėvai su tuo sirupu neslopintų kažkokių rimtų problemų, o laiku kreiptusi į specialistus. Bet, kadangi mūsų atveju, sutrikimas yra aiškus - galim suduoti visą buteliuko turinį. Tai gėrė maždaug pusantro mėn. ryte ir vakare po šaukštelį. Aprimo maždaug po poros savaičių nuo gėrimo pradžios. O dabar - dingo tos nemigos. Tik neaišku, ar ilgam...
ką tik baigėsi mūsų šis sunkusis etapas. Į kelnes nebedaro. Ir jau beveik nedreba, t.y. manau, kad nelabai bijo, daryti į puoduką. Tai paguosiu jus nedaug - kaip ir bet kokį mūsų vaikelių raidos etapą, šį sunkų nenoro daryti į puoduką laikotarpį reikia perlaukti kantriai. Kiek jis truks - neaišku. Man atrodė, kad jis niekada nedarys į puodą. O štai, sulaukiau. Nors, ir pykčio, ir ašarų, ir aiškinimų, ir nevilties buvo... Dabar mums liko dar vienas rimtas dalykas su puodu - išgyvendinti iš vaiko baimę daryti darželyje. MB iki šiol kartą per dieną važinėja pas vaiką į daržą ir sodina ant puodo, nes kitaip, bijom, kad gali pūslę pertempti
Daro tik prie tėčio
QUOTE(Nomeda111 @ 2008 11 04, 16:29)
Gal patartumet ka daryti? Niekaip nesusitariu su savo mazium, kad kaku reikia i puoduka daryti, daro tik i kelnes
Su sisiu viskas normaliai, bet su tuo rimtesniu reikaliuku niekaip... toks vaizdas, kad jis tai supranta kaip norma, ta prasme, kad reikia daryti i kelnes 
ką tik baigėsi mūsų šis sunkusis etapas. Į kelnes nebedaro. Ir jau beveik nedreba, t.y. manau, kad nelabai bijo, daryti į puoduką. Tai paguosiu jus nedaug - kaip ir bet kokį mūsų vaikelių raidos etapą, šį sunkų nenoro daryti į puoduką laikotarpį reikia perlaukti kantriai. Kiek jis truks - neaišku. Man atrodė, kad jis niekada nedarys į puodą. O štai, sulaukiau. Nors, ir pykčio, ir ašarų, ir aiškinimų, ir nevilties buvo... Dabar mums liko dar vienas rimtas dalykas su puodu - išgyvendinti iš vaiko baimę daryti darželyje. MB iki šiol kartą per dieną važinėja pas vaiką į daržą ir sodina ant puodo, nes kitaip, bijom, kad gali pūslę pertempti
QUOTE(Atėnė V @ 2008 11 05, 21:30)
Dabar pasamprotausiu, kodėl mokytojai neduoda privačių pamokų savo mokiniams:
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
dar papildysiu:
4. Jei mokyklos vadovybė sužinotų apie teikiamas privačias pamokas saviems mokiniams gali ir iš darbo išlėkt (žinau kelis variantus). Aišku, viskas kitaip jei ,,moki mokesčius".
QUOTE(Atėnė V @ 2008 11 05, 21:30)
Dabar pasamprotausiu, kodėl mokytojai neduoda privačių pamokų savo mokiniams:
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
1.nenori jaustis įsipareigoją tėvams, nes tėvai mano, jei jie moka pinigus, mokytojas turi padaryti stebūklą- vaikas užgros, pradės rašyti be klaidų ir panašiai.
2.per pamokas atiduoda visas savo jėgas ir mano, kad repetitoriai reikalingi tik tinginiams.
3.nemato prasmės dirbti su vaiku papildomai, nes nėra jokio progreso.
Parašiau teisybę, nes pati esu mokytoja.
Papildomai dirbu tik tada, jei vaiką reikia paruošti kokiam atsakingam renginiui ar konkursui ir tai darau nemokamai, nes vaiko žinios reprezentuoja mane.
mano pasamprotavimai
1.stebūklo nesitikiu
2.per pamoka mano vaikas negauna jokios naudos nes kartu būna dar 2 vaikai , iš kurių vienas ištisai klausinėja ikyriai lysdamas i akis , mano vaikas trumpai sukaupia dėmesi , kiti jį blaško.
3.kam tada išvis su juo dirbti spec .mokykloje , jei jis jau nurašytas, be progreso?







