QUOTE(BRAŠKĖ68 @ 2008 11 06, 11:02)
mano pasamprotavimai
1.stebūklo nesitikiu
2.per pamoka mano vaikas negauna jokios naudos nes kartu būna dar 2 vaikai , iš kurių vienas ištisai klausinėja ikyriai lysdamas i akis , mano vaikas trumpai sukaupia dėmesi , kiti jį blaško.
3.kam tada išvis su juo dirbti spec .mokykloje , jei jis jau nurašytas, be progreso?
1.stebūklo nesitikiu
2.per pamoka mano vaikas negauna jokios naudos nes kartu būna dar 2 vaikai , iš kurių vienas ištisai klausinėja ikyriai lysdamas i akis , mano vaikas trumpai sukaupia dėmesi , kiti jį blaško.
3.kam tada išvis su juo dirbti spec .mokykloje , jei jis jau nurašytas, be progreso?
cia musu LT mokyklu sistemose skyles juoduoja. Jei bendrojo lavinimo mokyklose dabar daug mokiniu kuriems reikia spec.pedagogo, tai vietoj to kad samdytu daugiau specialistu, sukisa i viena pamoka skirtingu klasiu mokinius ir visus su skirtingom ,,problemom". Tokiu atveju gali po prakaitu dirbt ir individualizuot tas programas jiems kiek nori, o naudos nulis, nes vieni kitiems jie trukdo. O kas nukencia? aisku tie vaikai kurie tikrai darytu zymia pazanga, jei jiems butu skiriama pakankamai demesio ir laiko. Cia ne tik apie bendr.lav.m-klas... visur tas pats ....