Sveikos!
Atrodo, tik savaitėlę nebuvau prisijungus, o jūs jau ir temą tuoj pabaigsit
Sveikinimai iškart visoms, kurios jau įveikė Regitrą
Laikančioms labai labai linkiu stiprybės, šaltų nervų ir gerų Regitros instruktorių... Jum tikrai pavyks
Dėl sankabos norėjau pasakyt, kad neverta įprasti pajudėt iš vietos tik atleidus sankabą ir neminant gazo, nes paskui atsiras problemų įkalnėse, ir su benzininėm mašinom sunkiau važiuot bus. Labai siulyčiau šalia mokyklinių pamokėlių dar pavažinėt su kuom nors, kas turi benzininę mašinytę - būtent tam, kad įprast prie sankabos valdymo pajudėjimo iš vietos metu. Tikrai tikrai labai pravers tiek egzamine, tiek gyvenime.
Aš kai pradėjau mokytis važinėt, mokiaus su benzinu, ir vis įkalnėse, net visiškai mažytėse, užgesdavau. Tada susiradau nuošalų kelią, ten buvo gan ilga ir statoka įkalnė, ir pradėjau monotoniškai: sustoju - pajudu - sustoju - pajudu. Patikėkit, pats geriausias pratimukas

Kartojau gal 20-30 kartų, kol nebeužgesdavau ir netrukčiodavau.
O Regitros estakada iš tiesų labai nestati, ten rankinio visai nereik, taip kad tik pasipraktikuokit, ir tikrai įveiksit. Mieste daug statesnių įkalnių pilna.
Beje, Regitros mašinos (bent Vilniuj) tai su silpnesniais varikliukais, tad stebėkit, kad per anksti neįjungtumėt per aukštos pavaros, nes mašiniukas "neištrauks". Aš mokykloj važinėjau su 2 litrų turbodyzeliniu Golfu, kuris "trauk kai velns", o va Regitroj papuolė irgi Golfas, bet variklis daug silpnesnis, tad jau nebedrįsau tais atvejais, kai pvz. vos vos riedi, jungt iškart antrą pavarą, nes jei reiktų greičiau pajudėt iš vietos, gali ir "neištraukt" silpnesnis variklis.
Pavarų dežė tam Regitriniam Golfuke irgi palamdyta buvo, aikštelėj atliekant parkavimą, turbūt nedajungiau atbulinio, bet instruktorius pats iškart sako "Pala, va, dajungsiu, čia kartais būna, kad stringa atbulinis, reik stipriau pastumt pavarų svirtį...".
Instruktorius tikrai humaniškas papuolė - bet svarbu iškart prie jo, kai pakviečia, prieit su šypsena, juk gera pradžia - pusė darbo.
Kitas dalykas, ką norėjau patart - instruktoriai labai žiūri, ar laikantysis stebi, kas vyksta aplink, ar mato kelio ženklus. Tad palengvinkit jiem darbą - protarpiais komentuokit situaciją prieš/už jūsų

Aš važiuodama maršrutu, burbėjau "Aha, Vilniaus m. ženklas, vadinas 50 km/h...". Paskui per galinį veidrodėlį pamačiau man beveik į užpakalį įlindusią diiiidelę fūrą, sakiau "O, mane spaudžia ten iš galo.", tai instruktorius pradėjo kalbėt apie vairuotojų kultūros trūkumą

Paskui tam kely prasidėjo labai duobėtas ruožas, aš jam ir sakau "Žinau, čia reikia važiuot 50 arba max 15 km/h mažiau, bet ar galiu važiuot daug lėčiau, daug duobių, be to, nepažįstama gatvė, nežinau, ko tikėtis", tai irgi patenktintas veidas buvo, ir sakė, taip taip, labai teisingai tu čia mąstai. Na, jau labai įsiplėčiau šia tema, bet manau, kad labai naudingas dalykas egzamino metu - ir pačiai man lengviau buvo, tarsi pagelbėjau sau garsiai komentuodama situaciją kely.
Time , mano draugė, gyvenanti Švedijoj, prieš mėnesiuką norėjo Lietuvoj laikyt teises, tai jai atsakė, kad negali, nes neregistruota Lietuvoje...