na jūsų ir skirtingos nuomonės, aš manyčiau, kad jei jau žiemą važinėti su vasarinėm padangom, tai geriau su arkliu joti. Nematau čia ryšio, argi smagu žiemą vairuoti įsikandus vairą, neduok dieve kur paslysiu, neduok dieve atstumas per mažas ir pan. Gerai, kad vairavimo įgūdžiai dideli

ir kad žinosite, kaip mašiną suvaldyti, bet tai pliuso neprideda. Kaip sakoma-niekada nesakyk niekada.
Jei mašinos apavas geras ir vairuotojas geras-avarijos galimybė sumažėja dvigubai.
O dėl padangų brendų, man asmeniškai yra skirtumas, kur galiu 4 žiemas atvažinėti ir kur tik 2, bet kokiu atveju, rinksiuosi 4 žiemas, tik šiais metais nutariau pabandyti Kelly
Su Nokian jau važiuosiu 3 žiemą ir protektorius-kaip tų lenkiškų restauruotų, taigi aš sutaupau ir pinigų, ir laiko, ir kokybės atžvilgiu.
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2011 11 20, 12:04)
Beje,mano vasarines,su kuriom siuo metu vazineju,priekines-iki kordo nutrintos,net ir atsalus orams jokiu problemu nekelia,
sukibimas puikus,stabdymo kelias nepakites,tik tiek,kad del susidevejimo kiek pavojingiau vaziuoti greiciau nei simtas,jau reikia vaira tvirtai laikyti

, gal truputį nesąmonę parašėt, jei jau sukibimas ir stabdymas nepakitęs, tai kam tada iš viso gamina padangas su protektoriumi