Įkraunama...
Įkraunama...

Padangos. Viskas apie jas

QUOTE(svajone74 @ 2011 11 20, 17:38)
Papildyta:

doh.gif , gal truputį nesąmonę parašėt, jei jau sukibimas ir stabdymas nepakitęs, tai kam tada iš viso gamina padangas su protektoriumi  tongue.gif


Taigi dar ne ziema,o padangos i slikus pavirtusios ax.gif Slikai-tai tokios plikos padangos,naudojamos lenktynese ant asfalto(tiktai ant asfalto!),ju sukibimas geresnis del didesnio sukibimo ploto su asfaltu.bet ant zvyro,ant sniego-jos visiskai netinkamos.Padangos su protektoriumi tam ir gaminamos,kad jos butu tinkamos vaziavimui visokiomis salygomis ax.gif vat kai pasnigs-maniskiu padangu stabdymo kelias jau bus ilgesnis,beje,tas pats liecia ir ziemines ax.gif O kol kas as skirtumo jokio nejauciu,tik zvyrkeliu vaziuojant slidu ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 11 20, 16:58)
Taigi dar ne ziema,o padangos i slikus pavirtusios ax.gif Slikai-tai tokios plikos padangos,naudojamos lenktynese ant asfalto(tiktai ant asfalto!),ju sukibimas geresnis del didesnio sukibimo ploto su asfaltu.bet ant zvyro,ant sniego-jos visiskai netinkamos.Padangos su protektoriumi tam ir gaminamos,kad jos butu tinkamos vaziavimui visokiomis salygomis ax.gif vat kai pasnigs-maniskiu padangu stabdymo kelias jau bus ilgesnis,beje,tas pats liecia ir ziemines ax.gif O kol kas as skirtumo jokio nejauciu,tik zvyrkeliu vaziuojant slidu ax.gif

aš žinau, kas tai yra slikai, bet nejau jums netenka važiuoti šlapiu asfaltu
Atsakyti
QUOTE(svajone74 @ 2011 11 20, 18:22)
aš žinau, kas tai yra slikai, bet nejau jums netenka važiuoti šlapiu asfaltu

Tenka,bet kazkokio skirtumo nepajutau,stabdant ratai nesiblokuoja,stabdymo kelias toks pats smile.gif Kertant per stabdzius,aisku,blokuotusi ir kazkiek paciuoztu,bet miesto salygomis taip nestabdau,cia jau pasizaidimai aikstelei ax.gif
Atsakyti
[quote=svajone74,2011 11 20, 17:38]
na jūsų ir skirtingos nuomonės, aš manyčiau, kad jei jau žiemą važinėti su vasarinėm padangom, tai geriau su arkliu joti. Nematau čia ryšio, argi smagu žiemą vairuoti įsikandus vairą, neduok dieve kur paslysiu, neduok dieve atstumas per mažas ir pan. Gerai, kad vairavimo įgūdžiai dideli thumbup.gif ir kad žinosite, kaip mašiną suvaldyti, bet tai pliuso neprideda. Kaip sakoma-niekada nesakyk niekada.
Jei mašinos apavas geras ir vairuotojas geras-avarijos galimybė sumažėja dvigubai.
O dėl padangų brendų, man asmeniškai yra skirtumas, kur galiu 4 žiemas atvažinėti ir kur tik 2, bet kokiu atveju, rinksiuosi 4 žiemas, tik šiais metais nutariau pabandyti Kelly smile.gif
Su Nokian jau važiuosiu 3 žiemą ir protektorius-kaip tų lenkiškų restauruotų, taigi aš sutaupau ir pinigų, ir laiko, ir kokybės atžvilgiu.


[COLOR=gray] Neteisingas poziuris.Nera tokio milzinisko skirtumo tarp vasariniu ir zieminiu padangu,kad su vasarinem neimanoma butu ziema vazinet.Ypac tokia kaip siuo metu biggrin.gif .Ir nereikia galvot,kad uzsidejes labai geras ziemines padangas gali vaziuot atsiputes.Ne padangos automobili valdo,o vairuotojas.
Ir del padangu brendu.Nereikia svaigt,kad geros ziemines laiko 4 ziemas,o prastesnes tik 2.Priedo ant pliko asfalto ziemines devisi zymiai greiciau ir tas "skanumas"gan greit nusivalgo ir pranasumas ju tampa tikrai nebe toks ryskus.O restauruotu padangu protektorius dazniausiai buna gilesnis negu nauju ,Jusu ziniai smile.gif . O as jau trecia ziema vazinesiu su Kumho padangomis ir busiu sutaupes apie 2000lt todel,kad nepirkau paciu sustriausiu biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Brella: 20 lapkričio 2011 - 18:02
QUOTE(denaxa @ 2011 11 20, 12:04)

Del sito buvo kaltos ne vasarines padangos,o siek tiek per daug susuktas vairas-tokiu atveju,o jei dar pridedi gaziuko,masina gali tapti visiskai nevaldoma-kaip eis,taip ir nueis tiesiai,nebepades niekas.As situos dalykus aikstelej "issityrinejau" ax.gif


Analogiskoj situacijoj issisukau su rankiniu (priekis varantis).
Tiesiog nevisad imanoma suspet atsukt vaira jau arba galima pataikyt kazkur dar blogiau nei su ratu i bordiura. O juk ir greitis buvo visiskai juokingas. smile.gif


QUOTE(svajone74 @ 2011 11 20, 17:38)

Jei mašinos apavas geras ir vairuotojas geras-avarijos galimybė sumažėja dvigubai.
O dėl padangų brendų, man asmeniškai yra skirtumas, kur galiu 4 žiemas atvažinėti ir kur tik 2, bet kokiu atveju, rinksiuosi 4 žiemas, tik šiais metais nutariau pabandyti Kelly  smile.gif
Su Nokian jau važiuosiu 3 žiemą ir protektorius-kaip tų lenkiškų restauruotų, taigi aš sutaupau ir pinigų, ir laiko, ir kokybės atžvilgiu.




Visiskai sutinku drinks_cheers.gif .
Padangos yra ne tam, kad leistu kvailiot, o tam, kad padetu saugiai vaziuoti.


"Neteisingas poziuris.Nera tokio milzinisko skirtumo tarp vasariniu ir zieminiu padangu,kad su vasarinem neimanoma butu ziema vazinet.Ypac tokia kaip siuo metu"

Tai kokia cia ziema? Sniego dar neteko matyt... smile.gif

"Nereikia svaigt,kad geros ziemines laiko 4 ziemas,o prastesnes tik 2."

Michelin alpin 3 ar 4 nebegaliu pasakyti atlaike 4 sezonus, butu ir 5 atlaike, bet pakeista grynai del saves.
SAVA atlaike lygiai 2. (Automobilis tas pats). smile.gif
Dabar paskaiciuokim - R15 Michelin padanga 250lt*4=1000litu - SAVA 150*4=600litu.
Viskas is praktikos.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 20 lapkričio 2011 - 18:31
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 20, 19:30)

Michelin alpin 3 ar 4 nebegaliu pasakyti atlaike 4 sezonus, butu ir 5 atlaike, bet pakeista grynai del saves.
SAVA atlaike lygiai 2. (Automobilis tas pats). smile.gif
Dabar paskaiciuokim  - R15 Michelin padanga 250lt*4=1000litu - SAVA 150*4=600litu.
Viskas is praktikos.


Nenoreciau tiket,kad toks didelis dilimo skirtumas ir dar zieminems padangoms g.gif .Gal jos buvo eksplotuotos ziemomis be sniego,o Michelin sniegingomis ziemomis? cool.gif Kitas dalykas,ar Michelinas po 3 sezonu (kokiu 4 metu senumo) geresnis uz kokia nors Sava ar Debica? Tikrai labai abejoju...
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 11 20, 18:51)
Nenoreciau tiket,kad toks didelis dilimo skirtumas ir dar zieminems padangoms  g.gif .Gal jos buvo eksplotuotos ziemomis be sniego,o Michelin sniegingomis ziemomis? cool.gif Kitas dalykas,ar Michelinas po 3 sezonu (kokiu 4 metu senumo) geresnis uz kokia nors  Sava ar Debica? Tikrai labai abejoju...



Cia is praktikos ir nereikia issidirbinet. smile.gif

Apie kokybe siulau pasiskaityt.
Taip pat galu gale islindo galai - realūs testai, kad padangu pardavejai burbula ispute su tuo padangu senumu (3-5-7 metu). Guma praranda savo savybe daugiau nei po 7-8 metu.
Daug didesne zala daro neteisingas slegis padangose jas eksploatuojant. Savaite su "istizusiom" padangom blogiau nei metai sandelyje tinkamoj temperaturoj.

Aisku taip pat teko skaityt ir toki fakta, kad gamintojai pateikia visiskai kitokias padangas testams nei pardavimui. Bet cia kita tema velgi smile.gif

O kas liecia vasarines - nusipirkus masina stovejo VISISKAI NAUJI BARUM'ai.
Ant slapio tragedija visiska, akvaplaningas nulinis. Vaziuojant 130 per lietu masina pradeda "strigt" ir vaziuoja esama kryptim, o ne pagal vaira.
Ant sauso asfalto dar dar, bet posukyje praranda sukibima, esant greiciui ~65-75 pradeda zveriskai klykt - slyst. smile.gif

3 sezonu bridgestone'ai tikrai buvo geresni nei mineti barumai. smile.gif

Apie padangas turiu savo tvirta nuomone susidares tik is praktikos.

Dabar vasarai planuoju nusipirkt - Kleber (michelin brandas nr 2.).
Tai bus senesnio modelio michelinas, bet ta pati turejau tik su michelin vardu ir buvau labai patenkintas, ypac liuties metu. smile.gif
Atsakyti
As netestuoju padangu( ju testavimo isvadas galima rast reifendirekt.lt prie kiekvienos padangos),bet tokiu,kad vienas galima nurasyt,o kitas dievint nezinau.Vaziuoju su savo masina,su zmonos,dukros ar kemperiu ir nejauciu didziuliu skirtumu isskyrus paciu automobiliu skirtumus.Matau priekyje bala - apvaziuoju arba pristabdau,autostradoj provezos pilnos vandens - taikau tarp provezu arba mazinu greiti,smarkiai lyja - mazinu greiti.Paprasciausiai jauciu kaip masina stovi ant kelio,koks sukibimas,kokia kelio danga,koks vejas.Niekada nevaziuoju ant galimybiu ribos ir visada pasilieku 10-20% rezerva.Jeigu dalyvauciau lenktynese,manau,padangoms skirciau apie 95% demesio biggrin.gif
Beja ant kemperio sudejau SUPER TRIPER ( cia atrodo kinietiskas produktas) padangas ir visai jomis patenkintas lotuliukas.gif
Gal neverta beprasmiskai gincytis kurios geriausios padangos.As norejau pasakyt,kad pigesnes padangos nera visiskas slamstas,su kuriomis neimanoma vazinet ir ju savybes nuo geriausiu skiriasi tik kazkiek %,o kaina gali skirtis virs 2 kartu ir ,kaip minejo denaxa,galima saugiai vazinet ir pigiau thumbup.gif
Taigi linkiu visiems saugaus vaziavimo drinks_cheers.gif

Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 20, 19:30)
Analogiskoj situacijoj issisukau su rankiniu (priekis varantis).
Tiesiog nevisad imanoma suspet atsukt vaira jau arba galima pataikyt kazkur dar blogiau nei su ratu i bordiura. O juk ir greitis buvo visiskai juokingas. smile.gif

Taip,rankinis siuo atveju padeda.Beje,kai slidu(ir ne tik kai slidu),vaira reikia susukti tik tiek,kad posukyje nereiketu jo greitai atsukineti,o jei nespeji-pries posuki prisimazinti greiti tiek,kad spetum,nes kaip sakiau,per daug susuktas vairas + gazas=bordiuras geriausiu atveju.Cia nuo padangu nepriklauso,as vazineju su tokiom,kurios ant ledo visiskai nevaziuoja,bet tokiu situaciju paragauti tenka tik aiksteleje,kur jau specialiai vazineji astriau kad ismokt suvaldyt masina ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 11 20, 21:03)
As netestuoju padangu( ju testavimo isvadas galima rast reifendirekt.lt prie kiekvienos padangos),bet tokiu,kad vienas galima nurasyt,o kitas dievint nezinau.Vaziuoju su savo masina,su zmonos,dukros ar kemperiu ir nejauciu didziuliu skirtumu isskyrus paciu automobiliu skirtumus.Matau priekyje bala - apvaziuoju arba pristabdau,autostradoj provezos pilnos vandens - taikau tarp provezu arba mazinu greiti,smarkiai lyja - mazinu greiti.Paprasciausiai jauciu kaip masina stovi ant kelio,koks sukibimas,kokia kelio danga,koks vejas.Niekada nevaziuoju ant galimybiu ribos ir visada pasilieku 10-20% rezerva.Jeigu dalyvauciau lenktynese,manau,padangoms skirciau apie 95% demesio  biggrin.gif
Beja ant kemperio sudejau SUPER TRIPER ( cia atrodo kinietiskas produktas) padangas ir visai jomis patenkintas   lotuliukas.gif 
  Gal neverta beprasmiskai gincytis kurios geriausios padangos.As norejau pasakyt,kad pigesnes padangos nera visiskas slamstas,su kuriomis neimanoma vazinet ir ju savybes nuo geriausiu skiriasi tik kazkiek %,o kaina gali skirtis virs 2 kartu ir ,kaip minejo denaxa,galima saugiai vazinet ir pigiau  thumbup.gif
  Taigi linkiu visiems saugaus vaziavimo  drinks_cheers.gif


Testai internete-nieko nereiškia, geriausias testas-viską išbandyti pačiam, o ginčytis aišku neverta, tik čia kalba žmonės iš dviejų stovyklų biggrin.gif , vieni visada važiuoja tvarkingai, palyginti lėtai ir jiems nėra noro nors šiek tiek įgauti adrenalino, tai jie gali ir žiemą važiuoti su vasarinėm smile.gif , o kiti-viską bando savo kailiu ir kodėl napabandyti ekstremalesnio vairavimo, jei tavo ratai skirti toms važiavimo sąlygoms, mašina tvarkinga ir pats esi įgudęs vairuotojas tongue.gif
QUOTE(denaxa @ 2011 11 21, 00:07)
Taip,rankinis siuo atveju padeda.Beje,kai slidu(ir ne tik kai slidu),vaira reikia susukti tik tiek,kad posukyje nereiketu jo greitai atsukineti,o jei nespeji-pries posuki prisimazinti greiti tiek,kad spetum,nes kaip sakiau,per daug susuktas vairas + gazas=bordiuras geriausiu atveju.Cia nuo padangu nepriklauso,as vazineju su tokiom,kurios ant ledo visiskai nevaziuoja,bet tokiu situaciju paragauti tenka tik aiksteleje,kur jau specialiai vazineji astriau kad ismokt suvaldyt masina ax.gif

na, na, pripasakokit pradedantiesiems, lotuliukas.gif kurie manau irgi šią temą skaito, kaip valdyti mašiną, po to jie dar sugalvos vasarines padangas užsidėti, o tada doh.gif
Dėl bordiūro-nesutikčiau, reikia sugebėti vairą valdyti ne tik iš vieno pasukimo, kai mašina jau sumėtyta
Papildyta:
QUOTE(Brella @ 2011 11 20, 18:00)
[COLOR=gray]  Neteisingas poziuris.Priedo ant pliko asfalto ziemines devisi zymiai greiciau ir tas "skanumas"gan greit nusivalgo ir pranasumas ju tampa tikrai nebe toks ryskus.O restauruotu padangu protektorius dazniausiai buna gilesnis negu nauju ,Jusu ziniai smile.gif .

Kai žiema-ne žiema, aš niekada nevažinėju su Nokianais biggrin.gif , o jūs, savo restauruotas padangas po metų važinėjimo palyginkit su mano 3 žiemas atlaikiusiais Nokian ir tikrai pas jus protektorius bus mažesnis, todėl jums ir vėl reiks naujų ratų, o man-ne bigsmile.gif
Papildyta:
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 20, 18:30)
"Nereikia svaigt,kad geros ziemines laiko 4 ziemas,o prastesnes tik 2."

Michelin alpin 3 ar 4 nebegaliu pasakyti atlaike 4 sezonus, butu ir 5 atlaike, bet pakeista grynai del saves.
SAVA atlaike lygiai 2. (Automobilis tas pats). smile.gif
Dabar paskaiciuokim  - R15 Michelin padanga 250lt*4=1000litu - SAVA 150*4=600litu.
Viskas is praktikos.

drinks_cheers.gif , kas neišbandėte, nesakykite, kad svaigstame, aš ne pirmi ir ne dešimti metai vairuoju, tai bandymams su padangomis irgi turėjau sočiai laiko ir visiems laikams nusispjoviau ir nepirksiu restauruotų padangų, kiniškų, Maximinių ir universalių smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo svajone74: 21 lapkričio 2011 - 11:41
QUOTE(svajone74 @ 2011 11 21, 12:46)
na, na, pripasakokit pradedantiesiems, lotuliukas.gif  kurie manau irgi šią temą skaito, kaip valdyti mašiną, po to jie dar sugalvos vasarines padangas užsidėti, o tada  doh.gif
Dėl bordiūro-nesutikčiau, reikia sugebėti vairą valdyti ne tik iš vieno pasukimo, kai mašina jau sumėtyta

Tai vat ka as ir norejau pasakyt,kad reikia vaziuoti taip,kad masinos nesumetytu.Visi masinos sumetymai-tai tik vairuotojo klaidos,pati savaime ji nesusimetys,o kad tu klaidu nedaryt,reikia mokytis,nuolat ax.gif beje,tai nera lengva ax.gif
Kai buvau visai visai pradedanti,pirmas dvi savo ziemas vazinejau su dygliais ax.gif
Beje,as jau "apsimoviau " ziemines,va tik ka is serviso grizau ax.gif Matadorai,trecia ziema jiems,ir,greiciausiai, paskutine smile.gif
Papildyta:
QUOTE(svajone74 @ 2011 11 21, 12:46)
Kai žiema-ne žiema, aš niekada nevažinėju su Nokianais  biggrin.gif , o jūs, savo restauruotas padangas po metų važinėjimo palyginkit su mano 3 žiemas atlaikiusiais Nokian ir tikrai pas jus protektorius bus mažesnis, todėl jums ir vėl reiks naujų ratų, o man-ne  bigsmile.gif
Papildyta:


Savo pirma masina pirkau su universaliom Nokian,naujos buvo,tai po keliu menesiu pries atskratant masinyte nuo padangu jau islindusias vielas karpiau ax.gif Nokian geros padangos,ir jei masina butu naudojama tik paprastam civiliniam vazinejimui tokias tik ir pirkciau,bet mano atveju vienam ar tik pusei sezono per brangus malonumas ax.gif Renkuosi siek tiek kietesnes ax.gif
Atsakyti
Idomi cia diskusija pas mus gavosi... thumbup.gif 4u.gif
Atsakyti