QUOTE(Brella @ 2011 11 20, 21:03)
As netestuoju padangu( ju testavimo isvadas galima rast reifendirekt.lt prie kiekvienos padangos),bet tokiu,kad vienas galima nurasyt,o kitas dievint nezinau.Vaziuoju su savo masina,su zmonos,dukros ar kemperiu ir nejauciu didziuliu skirtumu isskyrus paciu automobiliu skirtumus.Matau priekyje bala - apvaziuoju arba pristabdau,autostradoj provezos pilnos vandens - taikau tarp provezu arba mazinu greiti,smarkiai lyja - mazinu greiti.Paprasciausiai jauciu kaip masina stovi ant kelio,koks sukibimas,kokia kelio danga,koks vejas.Niekada nevaziuoju ant galimybiu ribos ir visada pasilieku 10-20% rezerva.Jeigu dalyvauciau lenktynese,manau,padangoms skirciau apie 95% demesio
Beja ant kemperio sudejau SUPER TRIPER ( cia atrodo kinietiskas produktas) padangas ir visai jomis patenkintas
Gal neverta beprasmiskai gincytis kurios geriausios padangos.As norejau pasakyt,kad pigesnes padangos nera visiskas slamstas,su kuriomis neimanoma vazinet ir ju savybes nuo geriausiu skiriasi tik kazkiek %,o kaina gali skirtis virs 2 kartu ir ,kaip minejo denaxa,galima saugiai vazinet ir pigiau
Taigi linkiu visiems saugaus vaziavimo
Testai internete-nieko nereiškia, geriausias testas-viską išbandyti pačiam, o ginčytis aišku neverta, tik čia kalba žmonės iš dviejų stovyklų

, vieni visada važiuoja tvarkingai, palyginti lėtai ir jiems nėra noro nors šiek tiek įgauti adrenalino, tai jie gali ir žiemą važiuoti su vasarinėm

, o kiti-viską bando savo kailiu ir kodėl napabandyti ekstremalesnio vairavimo, jei tavo ratai skirti toms važiavimo sąlygoms, mašina tvarkinga ir pats esi įgudęs vairuotojas
QUOTE(denaxa @ 2011 11 21, 00:07)
Taip,rankinis siuo atveju padeda.Beje,kai slidu(ir ne tik kai slidu),
vaira reikia susukti tik tiek,kad posukyje nereiketu jo greitai atsukineti,o jei nespeji-pries posuki prisimazinti greiti tiek,kad spetum,nes kaip sakiau,per daug susuktas vairas + gazas=bordiuras geriausiu atveju.Cia nuo padangu nepriklauso,as vazineju su tokiom,kurios ant ledo visiskai nevaziuoja,bet tokiu situaciju paragauti tenka tik aiksteleje,kur jau specialiai vazineji astriau kad ismokt suvaldyt masina
na, na, pripasakokit pradedantiesiems,

kurie manau irgi šią temą skaito, kaip valdyti mašiną, po to jie dar sugalvos vasarines padangas užsidėti, o tada
Dėl bordiūro-nesutikčiau, reikia sugebėti vairą valdyti ne tik iš vieno pasukimo, kai mašina jau sumėtyta
Papildyta:
QUOTE(Brella @ 2011 11 20, 18:00)
[COLOR=gray] Neteisingas poziuris.Priedo ant pliko asfalto ziemines devisi zymiai greiciau ir tas "skanumas"gan greit nusivalgo ir pranasumas ju tampa tikrai nebe toks ryskus.O restauruotu padangu protektorius dazniausiai buna gilesnis negu nauju ,Jusu ziniai

.
Kai žiema-ne žiema, aš niekada nevažinėju su Nokianais

, o jūs, savo restauruotas padangas po metų važinėjimo palyginkit su mano 3 žiemas atlaikiusiais Nokian ir tikrai pas jus protektorius bus mažesnis, todėl jums ir vėl reiks naujų ratų, o man-ne
Papildyta:
QUOTE(Robertastk @ 2011 11 20, 18:30)
"Nereikia svaigt,kad geros ziemines laiko 4 ziemas,o prastesnes tik 2."
Michelin alpin 3 ar 4 nebegaliu pasakyti atlaike 4 sezonus, butu ir 5 atlaike, bet pakeista grynai del saves.
SAVA atlaike lygiai 2. (Automobilis tas pats).

Dabar paskaiciuokim - R15 Michelin padanga 250lt*4=1000litu - SAVA 150*4=600litu.
Viskas is praktikos.

, kas neišbandėte, nesakykite, kad svaigstame, aš ne pirmi ir ne dešimti metai vairuoju, tai bandymams su padangomis irgi turėjau sočiai laiko ir visiems laikams nusispjoviau ir nepirksiu restauruotų padangų, kiniškų, Maximinių ir universalių