QUOTE(Julius3 @ 2006 11 06, 08:38)
Hm, o kaip tada shita paaishkint?
Apatinis desinys grafikas
O
cia visas testas.
Ash manau, jei nesvarbu triukshmas ir nesiruoshiama vazhiuot i uzhsieni (Lenkija ir toliau), tai reiktu rinktis dygliuotas padangas.
Aishku geros negygliuotos yra geriau uzh neaishkios firmos dygliuotas.
P.S. Ant antros mashinos Gislaved Nord Frost 3 (dygliuotos), super padangos.
Vakar daug diskutavau su buvusiais kolegomis šia tema (vien dėl to net gi teko suorganizuoti susitikimą su jais

). Ačiū Jiems už sugaištą laiką

Pritempė jie man visokių testų ataskaitų ir analizių, taigi mes, kompanija, priėjome išvadą, kad testai, iš įvairių šaltinių dažnai skiriasi, tačiau nežymiai. Vienose išryškėjusi tendencija, kad dygliuotos padangos geriau, kitose - atvirkščiai. Na o apie praktinį panaudojimą, priėjome kompromisą, kad saugumo ir sukibimo atžvilgiu geriausia yra mišrios padangų poros. Kaip antai - ant vieno tilto - dygliuotos, ant kito - geros, žieminės, be dyglių padangos. Iš šešių buvusių kolegų, tik vienas važinėjasi su dygliuotomis padangomis (visi padangų versle jau pradirbo mažiausiai 10metų). Du - su mišriomis padangų poromis. Visi kiti, tame tarpe ir aš - su geromis žieminėmis padangomis be dyglių. Visi patenkinti, tik va spygliuotųjų padangų savininką baigia užknisti padangų keliamas triukšmas. Negali jis prie jo priprast. Daugiau nusiskundimų kaip ir nėra.
Laukiam, kol užšals ežerėliai, marios, tvenkinėliai - lėksim "paraliuot" ant ledo
Papildyta:
QUOTE(Dafnė @ 2006 11 05, 22:44)
Uošvis pradzioj nusipirko ziemines padangas. Vėliau susidejo spyglius. (markes padangu negaliu pasakyti)
Dabar as specialiai ėjau i rūsį pažiūrėti kokios pas mane padangos. Priekines Nankang s600 (jos su tom duobutėm),gale Mishelin Alpine (be duobuciu)
Kalbant apie tas padangas su "duobutėmis", šiandien Maximoje mačiau "puikių" padangų su "duobutėmis".

Bijokite tokių padangų (iš Maximų), kaip velnias kryžiaus.