
Per metus mano toyota 98m pareikalavo net 100 Lt.
investicijų. Investicijomis nelaikau butinų keitimui dalykų- padangų, tepalų ir t.t.

Geriausiai prieš mokant pinigus už dėvėtą mašiną, ją reikia nuvaryti į profesionalų servisą(kainuos 100-200lt) , kad būtų įvertinta mašinos būklė. Tokiu atveju žinosit tiksliai kiek iš karto reiks įkišt už remontą.Tepalai, diržai, padangos, kaladėlės yra reguliariai keičiami dalykai, tai kaip ir turėtų būti įskaičiuoti į auto kainą.
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 20, 08:06)
Na aš dabar supratau kodėl žmogus pardavė šitą mašiną, nes investicijų ji reikalauja nemažai. Ji važinėta Lt buvo pusę metų. Šiaip jau Lt važinėta niekada nebus geresnė nei ką tik atvaryta iš Vokietijos, net jei ir prižiūrėta. Todėl, kad Lt keliai labai prasti, tad važiuoklę remontuoti tikrai reikės. Tik tiek kad technikinė iki 2009. Kai servise važiuoklę remontavo, tai sakė, kad prieš tai ji nebuvo remontuota, visos dalys originalios. Vos metus Lt pravažinėjo ir važiuoklė jau byra. Ot Lietuvos keliai.
Labai tikiuosi, kad pabaigus dabartinius remontus, kurį laiką nereiks nieko keisti.
Kas dėl servisų, tai mes remontuojame brangiame, kur gaunam nemažą nuolaidą (geri pažįstami). Esmė tame, kad į BMW niekas neapsiima dėti pigių detalių, sako, kad ne ta mašina, kad taupyt reikėtų. O šiaip tai detalės gana brangios, daugelio jų iš šroto pirkti neapsimoka, o ir remontuoti garažininkam neduočiau. Man reikia garantijų.
Vat vakar pasiėmiau iš serviso ir sumokėjau 1200 lt. Kiekvienas važiavimas į servisą maždaug tiek ir kainuoja.
P.S. Pastebėjau, kad labai apsimoka važiuoti remontuoti pas tuos, kurie patys turi BMW arba prijaučiantys šiem auto. Jie visada padaro nemažas nuolaidas, vien iš pagarbos gaminotjui.
Labai tikiuosi, kad pabaigus dabartinius remontus, kurį laiką nereiks nieko keisti.
Kas dėl servisų, tai mes remontuojame brangiame, kur gaunam nemažą nuolaidą (geri pažįstami). Esmė tame, kad į BMW niekas neapsiima dėti pigių detalių, sako, kad ne ta mašina, kad taupyt reikėtų. O šiaip tai detalės gana brangios, daugelio jų iš šroto pirkti neapsimoka, o ir remontuoti garažininkam neduočiau. Man reikia garantijų.
Vat vakar pasiėmiau iš serviso ir sumokėjau 1200 lt. Kiekvienas važiavimas į servisą maždaug tiek ir kainuoja.
P.S. Pastebėjau, kad labai apsimoka važiuoti remontuoti pas tuos, kurie patys turi BMW arba prijaučiantys šiem auto. Jie visada padaro nemažas nuolaidas, vien iš pagarbos gaminotjui.
Pirmiausia: BMW pakaba subyra maždaug per 1-1,5m.
Praktiškas patarimas: Perkant auto nuo 1996-2003m verta rinktis tik japonu gamybos(Toyota,Honda,Mazda),tai byloja visos statistikos. Patikrinus , prieš perkant, servise, problemos praktiškai nekamuoja. Pakabos, benzininiai varikliai labai patvarūs, apie elektros gedimus iš viso negirdėt. Keiti tepalus, kaladėles, padangas ir važiuoji. Mes turim Mazda626 98m. - jokių problemų. O su BMW ar Audi net su naujesnėm vargsta.
QUOTE(ruta_vyshnia @ 2008 05 23, 23:18)
Hmm...uz naujo katalizatoriaus kaina galima butu dar viena auto nusipirkti


Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 12:29)
O pas mano auto dirzo ner, tad keist nereikejo ir niekada nereikes.
Niekada nesakyk niekada,grandines irgi retkarciais is rikiuotes iseina,nieko nera amzino

Papildyta:
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 24, 13:17)
o ka daro katalizatorius
? nes as kai pirkau savo masiniuka tai visi stebejos- kad va net katalizatorius yra ir neispjautas
taip ir nesupratau kam jis reikalingas, jeigu ir su ispjautu viskas normaliai veikia 
o dirzo tai nekeiciau nes ant variklio uzrasyta kilometrazas kada keistas(spidometras tikrai neatsuktas)- tai pravaziuota 35tukst.km, tai sake kad dar geras



o dirzo tai nekeiciau nes ant variklio uzrasyta kilometrazas kada keistas(spidometras tikrai neatsuktas)- tai pravaziuota 35tukst.km, tai sake kad dar geras

Katalizatorius tik del ekologijos,paciai masinai jis nieko gero neduoda,motorui tik nuo jo sunkiau kvepuojasi.
O del dirzo-smarkiai rizikuoji,yra galimybe suzinoti kiek kainuoja variklio kapitalinis...

QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 11:29)
1 O pati keitei? Jis nemazai kainuoja, todel niekas ir nekeicia. Jei ismetamos dujos nevirsija leidziamu normu, nematau prasmes deti nauja.
2 O pas mano auto dirzo ner, tad keist nereikejo ir niekada nereikes.
2 O pas mano auto dirzo ner, tad keist nereikejo ir niekada nereikes.
1 dar neprireike

2 nespjauk i vandeni

QUOTE(bambalys @ 2008 05 24, 13:39)
Per metus mano toyota 98m pareikalavo net 100 Lt.
investicijų. Investicijomis nelaikau butinų keitimui dalykų- padangų, tepalų ir t.t.

tepalu, filtru, dirzu keitima laikau periodiniu tik tada, kai kelis metus vazinejama ta pacia masina ir jau keiciama pagal rida. o pirma kart tik nupirkus masina visad keiciu, nes nezinau kaip vazinejo ir su kokiu tepalu su masina + del dirzo - gal neseniai pakeistas, o guoliai keisti pries kokius 4 dirzus. vadinas - betkada gali uzstrigt

QUOTE(E.V. @ 2008 05 24, 17:51)
Geriausiai prieš mokant pinigus už dėvėtą mašiną, ją reikia nuvaryti į profesionalų servisą(kainuos 100-200lt) , kad būtų įvertinta mašinos būklė. Tokiu atveju žinosit tiksliai kiek iš karto reiks įkišt už remontą.Tepalai, diržai, padangos, kaladėlės yra reguliariai keičiami dalykai, tai kaip ir turėtų būti įskaičiuoti į auto kainą.
ziurek auksciau ka apie keitimus parasiau

o jei padangu ir pan nelaikot butinais keitimui ir tai ner ,,tos investicijos, kurios reikalingos perkant masina" tai vaziuokle prie ko? ji irgi periodiskai keiciama

bent jau pas mane tai trdiciskai pavasari remontas, rudeni - paruosimas ziemai


Man tai su padangom nuskilo,kadangi pirkau ta pati modeli,tai padangu nauju ziemai pirkti nereikejo

QUOTE(denaxa @ 2008 05 25, 14:42)
Man tai su padangom nuskilo,kadangi pirkau ta pati modeli,tai padangu nauju ziemai pirkti nereikejo 

o man nenuskilo

as tureta masina pilnai pasiruosiau ziemai, pakeiciau amortikus kad butu ramu i prieki, turejau vieno sezono padangas. zodziu - porai metu be tepalo keitimo nieko nereik daryt, net TA buvo tik tik pravaryta... ir tevai nupirko dovanu kita masina


man tik neaisku del vaziuokles, kaip va bemvu per 1-1,5m subyra...o tai su kitom jus po 5m vazinejat? as vaziuokle tvarkau kas 1-1,5m nepriklausomai nuo masinos

QUOTE(ruta_vyshnia @ 2008 05 25, 17:03)
man tik neaisku del vaziuokles, kaip va bemvu per 1-1,5m subyra...o tai su kitom jus po 5m vazinejat? as vaziuokle tvarkau kas 1-1,5m nepriklausomai nuo masinos

Cia taip yra su naujesniais bemvais,senesniu vaziuokle tvirtesne.Beje,esu astru fane butent del vaziuokles-praktiskai neuzmusama,kaip bedroztum,vat situ masinu vaziuokles remontas-itin retas dalykas (velgi nekalbu apie naujausias

QUOTE(denaxa @ 2008 05 25, 16:44)
Cia taip yra su naujesniais bemvais,senesniu vaziuokle tvirtesne.Beje,esu astru fane butent del vaziuokles-praktiskai neuzmusama,kaip bedroztum,vat situ masinu vaziuokles remontas-itin retas dalykas (velgi nekalbu apie naujausias
)




QUOTE(E.V. @ 2008 05 24, 19:08)
Pirmiausia: BMW pakaba subyra maždaug per 1-1,5m.
Praktiškas patarimas: Perkant auto nuo 1996-2003m verta rinktis tik japonu gamybos(Toyota,Honda,Mazda),tai byloja visos statistikos. Patikrinus , prieš perkant, servise, problemos praktiškai nekamuoja. Pakabos, benzininiai varikliai labai patvarūs, apie elektros gedimus iš viso negirdėt. Keiti tepalus, kaladėles, padangas ir važiuoji. Mes turim Mazda626 98m. - jokių problemų. O su BMW ar Audi net su naujesnėm vargsta.
Praktiškas patarimas: Perkant auto nuo 1996-2003m verta rinktis tik japonu gamybos(Toyota,Honda,Mazda),tai byloja visos statistikos. Patikrinus , prieš perkant, servise, problemos praktiškai nekamuoja. Pakabos, benzininiai varikliai labai patvarūs, apie elektros gedimus iš viso negirdėt. Keiti tepalus, kaladėles, padangas ir važiuoji. Mes turim Mazda626 98m. - jokių problemų. O su BMW ar Audi net su naujesnėm vargsta.
Tai, kad ne. BMW gaminti iki 1998 metų yra pakankamai geri. O vat jau nuo 1998 metų turi daugiau problemų, nes daugiau viskas paremta elektra. O apie japonus turiu savo nuomonę. Važinėt su barškučiu tikrai nenoriu. O pasitikėt statistika...

QUOTE(*VICI* @ 2008 05 20, 13:49)
na jei reikia, tai reikia, bet šiaip nežinau, mašina negyvas daiktas, todėl man nėra malonu leisti pinigus ant jos... kitas dalykas, kai apiperku šeimos narį, o čia metalo gabalas, pinigus ryjantis 

masina gal ir negyvas daiktas bet kompforto suteikia nemazai, gyvenima kaip reikalas palengvina - nauda yra ir nemaza.
Islaidos:
tik nusipirkus masina sudejom i ja apie 700-900 Lt.
Keitem radiatoriu, dirzelius, filtrus ir tepalus.
TA - 50 Lt
draudimo net neskaiciuoju, nes jo reikia ar senai ar naujai masinai privalomai.
Tada po keliu menesiu sudetos dujos - 1450Lt
Veliau keistas lemda zondas, isimtas katalizatorius, keisti amortizatorei, vandens pompa, vairo traukes, virintas ir dalimis keistas duslintuvas....
Kaip tokiu metu masina, jinai atrodo ir vaziuoja tikrai ne prastai, o islaidos dideles nebuna - dazniausiai tenka 300-400 lt i metus sudeti.
Dabar reikia issiaiskinti kas su stabdziais, nes pradejo prasciau stabdyti.
P.S imant senesni masiniuka, geriau jisai LT butu nevazinejas, nes ziemos salygos Lt tikrai prastos ir druska ant kelio neigiamai veikia masina
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 12:29)
O pati keitei? Jis nemazai kainuoja, todel niekas ir nekeicia. Jei ismetamos dujos nevirsija leidziamu normu, nematau prasmes deti nauja.
nemazai kainuoja, pakeiciamas rezonatoriais

o siaip tai turejom nemenka beda su 3golfiuku, issipjove zmogelis ta katalizatoriu,dziaugesi, kad gerai pardave,o paskui masinytei jo taip truko, kad net nelabai varikliukas dirbo

