QUOTE(ramute53 @ 2008 05 25, 20:49)
Alfija,tu sakai neperlaukti su bausme.....o kokia ta bausmė?Mes su juo daug kalbėjome ir lyg nuspendėm,kad per vasarą atidirbs-visokius drabelius atlikdamas.Dar aišku kažkur nevažiuos,pramogas praleis.
O apie jo statusą klasėje....jis aišku yra gujamas,engiamas ir stumdomas,nes jo klasėje didžiausi mokyklos šustriakai ,kuriu niekas negali suvaldyti...renkami tėvų parašai dėl jų pašalinimo,bet vis jie pasilieka,kenčia ne tik mūsiškis....Jis sako,kai pamatė ,kad turiu tiek pinigų visi nusivedė į parduotuvę ir liepė viską pirkti....
O tas pasiūlymas visai neblogas...tik nežinau kaip į tai pažiūrės auklėtoja....jaunutė pirmi metai dirbanti,labai nuoširdi ir jautri,bet be jikios patirties...o tų vaikų tėvai...arba iš globos namų arba nereguos....bandysiu pakalbėti....
sesė reguoja kažkaip,per daug jai ir neaiškinam-nes ji baisiai pleputė...Bet mūsų šeimos vaikai visai nematė tų pinigų....
įdėmiai labai perskaičiau, paskui dar kartą- MOKYKLĄ KEISTI BŪTINA. Su tais pinigais ne viskas aišku, bet aišku yra su tuo, kad jis yra tiesiog auka, ir ne šiaip auka- čia va ir galima vadinti reketavimu, bent jau pradžia. Va čia aš ir sakau yra labai svarbu žinoti tiesiog, visa širdim žinoti ar jis SAVO iniciatyva tų pinigų turėjo turėti. Tavo likę vaikai, ir net landžioji sesė jų nematė

, o jie staiga pamatė- kaip, matyt prašė parodyt, matyt darė spaudimą jų turėti- jis turėjo. Toliau spaudimas juos išleisti jų reikmėm. Sau jis nieko nenusipirko? Blogiausias dalykas yra tas, kad mokytoja pasyviai, bet palaiko tų stipriųjų pusę. Be patirties tai be patirties, bet informuoti tėvus apie skriaudžiamą vaiką privalo iš karto, o ne tik apie pinigus. Žodžiu, tiek kiek jį mačiau jis neapsigins- jis kelią sau rado tokį- kokį jam pavyzdį rodo vyresnieji- šiuo atveju mokytoja- reikia paklusti ir pataikauti stipresniam. Aš tau sakau- naivumo jis- begalinio. Tai ta bausmė kaip ir paskirta- jis dirbs, svarbu nuosekliai ir tai kas jam nepatinka( nugi yra darbų labai naudingų, bet nepatinkančių) ir jau bus bausmė. O ką daugiau, ir čia ta bausmė dar ir tokį momentėlį turi- kad jis išmoktų formuluoti skundą tuo, kas jam nepatinka. Turiu tokį įtarimą, kad žodžiais jam sunkiai skundas, skaudus dalykas pasipasakoja tai gal išreiškiama bėgimu, riksmu- būna taip- NĖRA ŽODŽIŲ. Ir dar, JAM labai labai reikia, kad jis būtų SUPRASTAS, bet suprastas taip, kaip jam reikia. PVZ. kaip su ta krosnim buvo, pameni- jam reikėtų va tokio supratimo, aš tai suprantu, kadtu norėjai parodyti kaip ten dega, užsikuria, IR Gerai suprantu, bet tiesiog dabar buvo netinkamas metas, šilta buvo, žaislai šalia mėtėsi, irt.t. Ir čia taip pat- apkabint ir sakyt AŠ SUPRANTU, MES SUPRANTAM, kad Tu nenorėjai būti skriaudžiamas, norėjai pavaišinti, BIJOJAI JŲ, ir toliau jau ten dėstyti , kaip jūs būtumėt padėję tas problemas išspręsti.
Su mokytoja tai bandyk, pinigai tikrai dideli, ir galų gale nu tai JŪSŲ VISŲ pragyvenimo šaltnis. Gal bent dalį pavyks atgauti. Galų gale yra pavaduotoja, galima kreiptis į ją.
Paragintoji, tau irgi tas pats- AŠ TAVE SUPRANTU. Per mažai mes vsos tai sakom savo vaikams.