Ojetus, jei perkat ką nors iš Aprangos galerijos, žinokit bus labai sunku grąžint. Nunešiau šiandien po 11 dienų striukę, kainavusią 350lt, tai pardavėja liepė ateiti kai bus direktorius. O direktorius apžiūrėjęs nusprendė, kad ji DĖVĖTA. Lauke žiema, striukė plonytė džinsinė skirta nešioti geriausiu atveju gegužės mėnesiui. Sako aš dėvėtų rūbų į salę atgal nekabinsiu. Motyvacija - yra kvapas ir pora pūkelių... Šakės liepė nunešt į valyklą ir tada atnešt. Žiūrėsim, kaip čia viskas baigsis...
labai reikėtų Jūsų patarimo..
užvakar verro modoj nusipirkau suknelę, pirkau labai skubėdama ir gal ne viską iki galo apžiūrėjau..
vakar užsidėjau į balių ir jau po pusvalandžio gavau pastebėjimus, kad visa užpakalinė dalis skylėta. daug smulkesnių ir didesnių skylučių ir išsitemspusių siūlų (suknelė megzta), teko prašyti merginų kad man skubiai užsiutų tas skylutes.. apžiūrėjau visus suolus - niekur nebuvo jokių nelygumų, kad galėčiau taip sugadinti suknelę... ir vat nežinau ką daryt, suknelę jau visiškai sugadintą, bet pati negalėjau ją sugadint, reiškia tikriausiai buvo nekokybiška.. bet aš jau ją nešiojau.. kaip manot, ar galėčiau reikalauti parduotuvėje pinigų gražinimo?
užvakar verro modoj nusipirkau suknelę, pirkau labai skubėdama ir gal ne viską iki galo apžiūrėjau..
vakar užsidėjau į balių ir jau po pusvalandžio gavau pastebėjimus, kad visa užpakalinė dalis skylėta. daug smulkesnių ir didesnių skylučių ir išsitemspusių siūlų (suknelė megzta), teko prašyti merginų kad man skubiai užsiutų tas skylutes.. apžiūrėjau visus suolus - niekur nebuvo jokių nelygumų, kad galėčiau taip sugadinti suknelę... ir vat nežinau ką daryt, suknelę jau visiškai sugadintą, bet pati negalėjau ją sugadint, reiškia tikriausiai buvo nekokybiška.. bet aš jau ją nešiojau.. kaip manot, ar galėčiau reikalauti parduotuvėje pinigų gražinimo?
žinoma galite jei dar parašytumėt raštą a la 'remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymo Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo ketvirtuoju straipsniu, nurodančiu kad jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti....' , išsirenkat ko reikalaujat ir nešat. paprastai esant tokiai situacijai pardavėjai spyriojasi, bet turint rašytinį prašymą, ypač pasakius 'jei manote jog prekė yra kokybiška, remiantis minėtų taisyklių aštuntuoju punktu, turite teisę per tris dienas kreiptis į ne maisto produktų inspekciją dėl kokybės įvertinimo'. gal ir painiai atrodo, bet esmė, kad žodžiu pardavėjai atsimušinėja, o turint rašytinį prašymą tampa itin sukalbami. nebijokit ginti savo teisių
nu va, pasirodo tikrai reikia nebijot ginti savo teisių nors ir pasiginčijo truputuką su manim, bet pinigėlius už suknelę atgavau
ačiū l'eau už padrasinimą
beje merginos, atidžiau žiūrėkite visus megstus drabužėlius, nes man pasiūlė apkeisti, bet pastebėjau kad ant naujų, parduotuvėje kabančių suknelių, jau išsitampę siulai vietomis, tai kas bus jas užsidėjus..
ačiū l'eau už padrasinimą
beje merginos, atidžiau žiūrėkite visus megstus drabužėlius, nes man pasiūlė apkeisti, bet pastebėjau kad ant naujų, parduotuvėje kabančių suknelių, jau išsitampę siulai vietomis, tai kas bus jas užsidėjus..
Gal žinote, ar galima, pvz., Kaune įsigytą drabužį grąžinti/pasikeisti to paties tinklo parduotuvėje Vilniuje? ("Mango").
QUOTE(Victorious @ 2011 08 06, 11:10)
Gal žinote, ar galima, pvz., Kaune įsigytą drabužį grąžinti/pasikeisti to paties tinklo parduotuvėje Vilniuje? ("Mango").
Siaip tai negalima, nebent "Mango" tinklas leidzia tai, bet abejoju, galit pabandyti paskambinti. Tik pagal taisykles grazinama/keiciama ten, is kur pirkot.
QUOTE(Ga-aP @ 2011 08 06, 12:27)
Siaip tai negalima, nebent "Mango" tinklas leidzia tai, bet abejoju, galit pabandyti paskambinti. Tik pagal taisykles grazinama/keiciama ten, is kur pirkot.
o as kazkada stradivarius pirkau megztuka, bet grizus pamaciau, kad siulas issipesdes, nuejau pasikeist ten, kur pirkau, bet to dydzio jau nebuvo like, tad man pasiule nueiti i kita parduotuve stradivarius ir pabandyti dar pasitikslinau, ar tikrai taip galima, tai patvirtino, kad taip
QUOTE(Victorious @ 2011 08 06, 11:10)
Gal žinote, ar galima, pvz., Kaune įsigytą drabužį grąžinti/pasikeisti to paties tinklo parduotuvėje Vilniuje? ("Mango").
Na, pvz, as pirkau Klaipedoje Aprangoj marskinelius, o po to Vilniaus Akropolio Aprangoj pasikeiciau i mazesnius Mango, kiek zinau, priklauso tam paciam Aprangos tinklui, tai, manau, kad bus galima.
QUOTE(Victorious @ 2011 08 06, 10:10)
Gal žinote, ar galima, pvz., Kaune įsigytą drabužį grąžinti/pasikeisti to paties tinklo parduotuvėje Vilniuje? ("Mango").
Tikrai galima turint prekes pirkimo kvita
Sveikos.Pirkau Esprit parduotuveje dzinsus rugpjucio pradzioj, bet taip ju ir neusidejau. Na vakar sugalvojau juos uzsidet, ir daugiau pavaiksciojus pastebejau, kad vienos kojos siule kreivai nusiuta. Akivaizdziai matosi, ar priims po laiko ir kaip jau ir devetus atgal?
Kreivai kreivai nusiuta. Nunesiau, tai visas parduotuves darbuotoju konsiliumas sprende ka cia daryt , galop liepe rasyt pretenzija kas, kaip ir kodel, paskui, matyt, pacios virsiausios parduotuveje nuomone, turetu pinigus grazinti, per tris savaites, jeigu, aisku, pripazins tai kaip broka... Nemaloni situacija labai...