Nežinau, kaip jūs, bet aš esu prieš

. Mano dukra būsima ketvirtokė. Per tuos metus neaiški vertinimo sistema mane varė į neviltį. Pas mus pasikeitė trys mokytojos

Tai viena vertino saulytėmis, debesėliais, kita raidelėmis, kita visai nevertino mat švietimas draudžia.
Stebejau dukrą. Kuomet vertinimas buvo - jos požiūris į mokslą buvo kitas. Ji labai gabi - į pirmą klasė nuėjo laisvai skaitydama (čia aš giriuosi

). Todėl vertinimo sistemos nebuvimas leido jai atsipalaiduoti... Jos gabumų užtekdavo tam, kad praslysti pamokų metu (kažkada ir man taip buvo, tačiau vėliau srėbiau pasekmes pilnu šaukštu

todėl nenoriu, kad pasikartotų mano dukrai).
Ėsmė ta, kad kuomet nėra vertinimų -pvz. aš ( o ir dukra ) nesuprantu kokiam lygyje ji mokinasi, kaip ji pasiruošia pamokoms. Nežinau ar reik man su ja atskirai dirbti ir t.t.
Kaip Jūs manote, ar pažymiai traumuoja vaikus? Juk mes visos užaugom su dvejetais ir penketais. Bet nenumirėm.