Įkraunama...
Įkraunama...

Po Europą - automobiliu

QUOTE(almaklp @ 2010 03 21, 00:08)
Na mes is Klaipedos visada pajudame penktadieni apie 22.00 val., (anksciau kad ir kiek planuojame neiseina) kad greiciau pralekti Lenkija. Tikrai furu yra nedaug. Apie 5-6 val. ryte pasiekiame Varsuva, kurioje praleidziame keleta geru valandikiu (apsishopinti siek tiek  hihihi.gif ) ir judame link sienos, ieskodami nakvynes. Motyvas nakti isvaziuot: kad greiciau pralekt lenkus ir...isnaudoti kuo daugiau laiko kelioneje. Tokiu budu gaunasi islostos 2 dienos, negu isvaziavus sekmadieni arba sestadieni vakare.
Turiu pasakyti, musu masiniukas tikrai nera naujas - 1995 m. Bet mes ji  wub.gif  Ir tikrai su juo isvazinejome didziaja dali Europos + 2 metai po kalnus. Iki siol 100 %  pasitikejome ja.  Tik va symet susiplanavome keliauti po Ispanija, tai galvojame ar masiniukas nepaves, nes gasdina jo amzius  unsure.gif

Ir dar. Lenkijoje apsiprekinimui musu seimos mylimiausi yra Carrefour ir Auchan p/c.


už nuorodas apie PC - ačiū. Mūsų mašinytė irgi ne pirmos jaunystės, todėl ir planuose ne tokia tolima kelionė (nors ir susidaro apie 3800 km).
O dėl kelionės per Lenkiją: vos ne Šekspyras: būti ar nebūti, t.y. važiuoti per Lenkiją dieną ar naktį g.gif . Aš vis dėlto linkstu prie kelionės dienos metu ir neskubant - nesinori būti Lenkijos policininkų sponsoriumi tongue.gif . Be to, dienos metu gali ir pasižvalgyti, ir sustoti patikusiose vietose. O gal aš neteisus g.gif (ir vėl Hamleto klausimas bigsmile.gif ).

Ir dar: kelionė tarp Varšuvos ir Vroclavo-kaip geriau:keliu E67 per Veliunį, arper Censtakavą ir Opolę, t.y. kuris iš šitų kelių geresnis?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Arturas15: 20 kovo 2010 - 23:40
QUOTE(lotute @ 2010 03 20, 21:40)
na nesupykit, bet as drisciau papriestarauti blush2.gif kiekvienais metais vaziuojam i Vokietija, taip kad tik nakti ir sekmadieni galima isvengti furu mirksiukas.gif

Kai yra karšta, būtent naktį furos ir tevažiuoja - dienom joms neleidžiama dėl svorio. Ir sekmadienį taip pat neleidžiama važiuot. Užtai sekmadienį jau temstant (turiu omeny, vasarą) tik laikyyyykis doh.gif

QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 20, 22:00)

1.Kodėl pirmą naktį miegoti Lenkijoje - 1000 km iki Čekijos sienos vienam vairuotojui - daugoka, o vakare įveikus 350-400 km, kitą dieną 600 km - pats tas.

2. Ar važiuoti per Bialystoką (taip siūlo viamichelin) ar per Lomžą - štai kur klausimas g.gif
3. Ir dar- nepalaikykite įkyriu, bet dar apie mno planus Čekijoje bei Vienoje- vis dėl to tai mano pagrindinis tikslas blush2.gif

1. drinks_cheers.gif . Nes kitaip gaunasi ne tiek poilsio, kiek nusikalimo doh.gif

2. Tik per Lomžą 4u.gif .

3. Tikrai normalūs ir realūs tie planai. Išbandėm savo kailiu ir su mažais vaikais 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 20, 23:36)

Ir dar: kelionė tarp Varšuvos ir Vroclavo-kaip geriau:keliu E67 per Veliunį, arper Censtakavą ir Opolę, t.y. kuris iš šitų kelių geresnis?

drinks_cheers.gif tik dieną. Kaip mano vyras sako - važiuoti naktį per Lenkiją - tik iki pirmo šerno doh.gif biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 20, 22:00)
Ir dar- nepalaikykite įkyriu, bet dar apie mno planus Čekijoje bei Vienoje- vis dėl to tai mano pagrindinis tikslas blush2.gif

pastebėjau, kad žadat Karlšteino pilį aplankyt cool.gif Iš savo asmeninio patyrimo: labai garži išoriškai, puikus kiemas, įdomus šulinys, gražios fotkės (visa tai nemokama) ir siaubinga 3 val. ekskursija su susiraukusia gide(pavienių savarankiškai neleidžia ten šmirinėt) bei klaikia ekspozicija viduj ( pas mus Trakuose 100 k. geresnė). Žodžiu, nieko neprarasit, jei tik apžiūrėsit tą pilį iš išorės ir paklajosit jos kieme. Mes ten sugaišom visą dieną, o 6- metė duktė, net apsibliovė toj ekskursijoj, nors šiaip puikiai po visus muziejus vaikšto nuo 3 metų... Gerai, kad vakare kaimuky prie geležinkelio radom "Gospudka u Šveika", tai skaniai, tradiciškai čekiškai prisikirtom ir alaum užgėrėm, kaip tas kareivis garsusis drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(joreta @ 2010 03 21, 00:54)
pastebėjau, kad žadat Karlšteino pilį aplankyt  cool.gif Iš savo asmeninio patyrimo: labai garži išoriškai, puikus kiemas, įdomus šulinys, gražios fotkės (visa tai nemokama) ir siaubinga 3 val. ekskursija su susiraukusia gide(pavienių savarankiškai neleidžia ten šmirinėt) bei klaikia ekspozicija viduj ( pas mus Trakuose 100 k. geresnė). Žodžiu, nieko neprarasit, jei tik apžiūrėsit tą pilį iš išorės ir paklajosit jos kieme. Mes ten sugaišom visą dieną, o 6- metė duktė, net apsibliovė toj ekskursijoj, nors šiaip puikiai po visus muziejus vaikšto nuo 3 metų... Gerai, kad vakare kaimuky prie geležinkelio radom "Gospudka u Šveika", tai skaniai, tradiciškai čekiškai prisikirtom ir alaum užgėrėm, kaip tas kareivis garsusis  drinks_cheers.gif


Ačiū už pastebėjimą. Iš visko ką perskaičiau - Karlsteine planuoju tik apžiūrėti iš išorės pilį ir papietauti po Koneprusų urvų aplankymo. Ačiū už bariuko nuorodą, bet teks apsieiti be alaus, juk Čekijoje už vairo - 0 promilių schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 20, 23:59)
Ačiū už pastebėjimą. Iš visko ką perskaičiau -  Karlsteine planuoju tik apžiūrėti iš išorės pilį ir papietauti po Koneprusų urvų aplankymo. Ačiū už bariuko nuorodą, bet teks apsieiti be alaus, juk Čekijoje už vairo - 0 promilių schmoll.gif

mes nakvojom kempinge netoli pilies, tai į bariuką už geležinkelio pėsčiom nuėjom mirksiukas.gif O urvai tikrai neprastą įspūdį paliko, gal todėl, kad pirmieji tada aplankyti buvo ir gidas berniokas toks malonus mums angliškai, o kitiems turistams vokiškai pakomentuodavo, nors ekskursiją tai čekišką pirkom (laiko taupymo sumetimais)
Atsakyti
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 20, 23:22)
Žinoma, likti gyvais - pagrindinis tikslas tongue.gif . Bet googlemaps arb google earth nuo Lomzos siulo vaziuoti link Zambrow,  ar vis delto geriau pjauti link Ostrow Mazoviecka?

tik per Ostrow Maz, tos provėžos stipriau jauciasi tik per rimtą lietų, be to anas kelias labiau užkištas. Berods ir remontai sia vasarą buvo link zambrow.
Be to kalbant apie urvus, manau kiek esu iš vis aplankęs manau Koneprūsų patys patys kukliausi. Vietoj jų žiūrėčiau kad ir mažą bet daug grazesnį Katerinos šalios Macochos.
Dar matau lyg ir planai nakvot kazkur Čekijoj tarp miestų. Aš siūlau kaip tik miestuose. Vakare labai būna nerealu pasivaikščiot, pavazinėt jų senamiesciuose. Tik nesiūlau ieskot nakvot bet kur į šiaurę nuo Prahos ir pačiam Cz Krumlove, bent mums arba nebuvo nakynės arba nuo 100 lt kambarys. Iš visų minėtų miestų architektūra galbūt kukliausia Brno
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo herbas: 21 kovo 2010 - 00:46
Sveiki
Jei kam idomu uzpernai vaziavau tokiu marsrutu Lietuva-Lenkija-Vokietija-Prancuzija-Pietu Ispanija.
Klauskit pakonsultuosiu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 21, 01:36)
už nuorodas apie PC - ačiū. Mūsų mašinytė irgi ne pirmos jaunystės, todėl ir planuose ne tokia tolima kelionė (nors ir susidaro apie 3800 km).
O dėl kelionės per Lenkiją: vos ne Šekspyras: būti ar nebūti, t.y. važiuoti per Lenkiją dieną ar naktį g.gif .


galit nakti, galit diena. Mes isbandeme ir diena ir nakti, tai dabar jau be kalbu tik nakti. vaziuojame su vaikais, kurie dienos metu sunkiai istveria masinoje ir dar tiek km.
Todel mes praktiskai visada vaziuojame nakti. Mums tai nera sunku, masinu tikrai maziau (vaziuojame tik vasara), taip mes taupome laika, o vaikai tuo metu miega. nakti dar nei karto neesame pakliuve i kamsti, o diena ne karta i didesni ar mazesni. tokie musu argumentai. Kiek kalbejau su draugais, tai daugeliui aplamai nepriimtina mintis apie kelione nakti - tiesiog sunku vairuoti nakti, del matomumo, del noro miegoti. Musu nakti nei migdo, nei mums sunku del matomumo, o ir kiek didesniuose miestuose netyciukais nugrybavome i sona, tai grizdavome labai lengvai, dienos metu jau sunkiau del masinu srauto. Ir mums daug sunkiau yra keltis 4 val ryte, nei isvaziuoti is vakaro, nes mes peledos, tai gulti vistiek anksti nesigautu, o jau is ryto taip anksti atsikelti, tai aplamai kosmaras butu, jokia kava negalbetu. Tiesa sakant del to, kad furom neleidziama vaziuoti diena, tai net nepastebejau, tikrai ju vaziuoja ir nemazai, gal kartu su kitomis masinomis ir susidaro tie srautai tokie nemazi. O nakti furu yra, bet ju nesijaucia kazkodel.
Tik kazkodel man susidaro toks ispudis, kad jei jums sudetinga nulekti 1000 km net pirmaja keliones diena, tai tikrai man atrodo, kad keliones nakti ir dar diena neatlaikytumete. O keliauti nakti tam, kad diena stoti pamiegoti irgi nelogiska mirksiukas.gif
Ir nevaziuokite per Bialystoka, nera absoliuciai jokios prasme.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Cobre: 21 kovo 2010 - 10:45
QUOTE(herbas @ 2010 03 21, 01:35)
tik per Ostrow Maz, tos provėžos stipriau jauciasi tik per rimtą lietų, be to anas kelias labiau užkištas. Berods ir remontai sia vasarą buvo link zambrow.
Be to kalbant apie urvus, manau kiek esu iš vis aplankęs manau Koneprūsų patys patys kukliausi. Vietoj jų žiūrėčiau kad ir mažą bet daug grazesnį Katerinos šalios Macochos.
Dar matau lyg ir planai nakvot kazkur Čekijoj tarp miestų. Aš siūlau kaip tik miestuose. Vakare labai būna nerealu pasivaikščiot, pavazinėt jų senamiesciuose. Tik nesiūlau ieskot nakvot bet kur į šiaurę nuo Prahos ir pačiam Cz Krumlove, bent mums arba nebuvo nakynės arba nuo 100 lt kambarys. Iš visų minėtų miestų architektūra galbūt kukliausia Brno


Ačiū. Kelionė iki Varšuvos aiški. O kaip važiuoti nuo Piotrkov Trybunalski link Vroclavo: per Censtakavą ir Opolę ar per Vielunį (E67) keliu?
Papildyta:
QUOTE(Cobre @ 2010 03 21, 11:43)
galit nakti, galit diena. Mes isbandeme ir diena ir nakti, tai dabar jau be kalbu tik nakti. vaziuojame su vaikais, kurie dienos metu sunkiai istveria masinoje ir dar tiek km.
Todel mes praktiskai visada vaziuojame nakti. Mums tai nera sunku, masinu tikrai maziau (vaziuojame tik vasara), taip mes taupome laika, o vaikai tuo metu miega. nakti dar nei karto neesame pakliuve i kamsti, o diena ne karta i didesni ar mazesni. tokie musu argumentai. Kiek kalbejau su draugais, tai daugeliui aplamai nepriimtina mintis apie kelione nakti - tiesiog sunku vairuoti nakti, del matomumo, del noro miegoti. Musu nakti nei migdo, nei mums sunku del matomumo, o ir kiek didesniuose miestuose netyciukais nugrybavome i sona, tai grizdavome labai lengvai, dienos metu jau sunkiau del masinu srauto. Ir mums daug sunkiau yra keltis 4 val ryte, nei isvaziuoti is vakaro, nes mes peledos, tai gulti vistiek anksti nesigautu, o jau is ryto taip anksti atsikelti, tai aplamai kosmaras butu, jokia kava negalbetu. Tiesa sakant del to, kad furom neleidziama vaziuoti diena, tai net nepastebejau, tikrai ju vaziuoja ir nemazai,  gal kartu su kitomis masinomis ir susidaro tie srautai tokie nemazi.  O nakti furu yra, bet ju nesijaucia kazkodel.
Tik kazkodel man susidaro toks ispudis, kad jei jums sudetinga nulekti 1000 km  net pirmaja keliones diena, tai tikrai man atrodo, kad keliones nakti ir dar diena neatlaikytumete. O keliauti nakti tam, kad diena stoti pamiegoti irgi nelogiska  mirksiukas.gif
Ir nevaziuokite per Bialystoka, nera absoliuciai jokios prasme.


Klausimas: visą naktį ir gerą pusdienį vairuoja vienas vairuotojas ar pasikeisdami? Nes aš būsiu tik vienas už vairo verysad.gif Todėl tikrai nematau logikos važiuoti per naktį ir vėliau po pietų kristi ilsėtis. Todėl dilema tokia: arba išvažiuoti labai anksti ryte iš Klaipėdos, arba šiek tiek vėliau pvz nuo Lomžos.
Atsakyti
QUOTE(Arturas15 @ 2010 03 21, 12:27)
Klausimas: visą naktį ir gerą pusdienį vairuoja vienas vairuotojas ar pasikeisdami? Nes aš būsiu tik vienas už vairo verysad.gif Todėl tikrai nematau logikos važiuoti per naktį ir vėliau po pietų kristi ilsėtis. Todėl dilema tokia: arba išvažiuoti labai anksti ryte iš Klaipėdos, arba šiek tiek vėliau pvz nuo Lomžos.

Mano vyras vaziavo vienas, nesikeisdamas su niekuom. Be vargo per 14 valandu iveike 1000km, o jau ne jauniklis mirksiukas.gif Bet esam mes vyturiai, tad mums keltis anksti ryte ir matyti kylancia saule pats tas thumbup.gif
Atsakyti
Mes is Klaipedos i savo kelione judejom 7.30 val. vakaro ax.gif Tai per Lenkija vaziavom nakti. Vyras vienas vairavo. O pirmai nakvynei stojom jau kirte siena, Vokietijoje rolleyes.gif Pavarge buvom, bet etapas sunkus iveiktas, o po to jau kaip sviestu patepta smile.gif
Atsakyti
QUOTE(sena pažįstama @ 2010 03 21, 12:48)
Mano vyras vaziavo vienas, nesikeisdamas su niekuom. Be vargo per 14 valandu iveike 1000km, o jau ne jauniklis mirksiukas.gif Bet esam mes vyturiai, tad mums keltis anksti ryte ir matyti kylancia saule pats tas thumbup.gif


Aš ir gi jau deja verysad.gif ne jauniklis smile.gif Kasdien į darbą 75 km ir tiek pat atgal (ir ne autostrada, o "puikiuoju" Klaipėdos-Šilutės keliu). Ko gero 1000 km ne tiek daug (nepabandęs nesužinosi mirksiukas.gif ). Bet - Jūs kaip supratau per Lenkiją lekiat anksti ryte ir per dieną, o ne naktį. kaip supratau iš diskusijos - per Lenkiją dieną ar naktį - skonio reikalas biggrin.gif , nes kiek keliautojų, tiek nuomonių. Kadangi aš irgi mėgstu geriau važiuoti anksti ryte, pasirinkimas aiškus.

Dar užbaigiant diskusiją apie Lenkijos pervažiavimą: kaip važiuoti nuo Varšuvos iki Vroclavo (žr. ankstesnę žinutę). Dar: Krokuva-Varšuva: kur geriau - per Katovicus ar tiesiai? (t.y. kur geresnis ir mažiau apkrautas kelias?)
Atsakyti