QUOTE(denaxa @ 2008 09 01, 23:03)
Negali but kad netraukia,zemom pavarom dar ir kaip traukia(netraukia tik jei per auksta pavara ir apsukos krenta del to),butent del to pazeminama pavara kai reikia lenkti nes greitesnis isibegejimas,ypac dyzeliuku.Antra pavara gali iki 80 laisvai isspaust trumpam laikui be jokios rizikos varikliui,o trecia pavara turi placiausia greiciu diapazona,butent del to ji naudojama lenkimui.
Mokykites i apsukas ziureti(vat jei mane to kas butu pamokes savu laiku,kaip butu praverte,gal nebutu reikeje regitros slenksciu tiek slifuot
),tikrai neprasausit pro sali.
Mokykites i apsukas ziureti(vat jei mane to kas butu pamokes savu laiku,kaip butu praverte,gal nebutu reikeje regitros slenksciu tiek slifuot

Tai aš ir nesakau, kad sustoja spidometras ties tam tikru skaičiuku ir greičiau nepavažiuosi neperjungus pavaros. Tiesiog, tarkim kad ir sustoji sankryžoj ir paskui pradedi įsibėgėt, tai, perjungdama iš 1-os į 2-ą, tada į 3-čią, įsibėgėji greičiau, negu kad išmintum akseleratorių ir važiuotum ta pačia pavara. Na, aš nesakau, kad esu teisi, nes nesu visų šitų dalykų išbandžius pati praktiškai. Tiesiog pasakiau, kaip galvojau. Praktikos, taip, labai mažai turiu. O kodėl pavara pažeminama lenkiant, tai, mano nuomone, todėl, kad vis tiek veikia inercijos jėga pažeminus pavarą, o posūkį tai darai šiokį tokį, todėl žemesne pavara lengviau suvaldyt automobilį.