2009 m. liepos 04d. išvykome į UAB Guliverio kelionės organizuotą kelionę Italija-Kaprio sala (8 dienos, 2009.07.04-2009.07.11, kelionės vadovė Regina Atkočiūnaitė). Reali kelionės eiga neatitiko pateikto iš anksto plano, nebuvo suteiktos kai kurios numatytos paslaugos:
1. Pirmas tris kelionės dienas autobuse buvo palaikoma vidutiniškai +35 laipsnių temperatūra. Po kreipimosi į kelionės vadovę ir vairuotojus su prašymu įjungti kondicionierių, kondicionavimo sistema pradėdavo veikti ir veikdavo apie 15-20 minučių. Vėliau tekdavo kreiptis ir kreiptis pakartotinai. Po įvykio, aprašomo punkte Nr. 2, kondicionieriai pradėjo puikiai veikti ir nuo 4 kelionės dienos dėl to problemų neturėjome.
2. 4 dienos rytą visa grupė negalėjome išvykti laiku - laukėme pramigusių vairuotojų. Vairuotojai pasiaiškino, kad taip nutiko todėl, jog 3 kelionės dienos vakarą jie girtavo vietinėje fiestoje.
3. 5 kelionės dieną važiuodami į Montekasino vienuolyną vairuotojai pasiklydo. kelionės vadovei pasiklausus kelio pas vietinius gyventojus, grįžome keletą kilometrų atgal iki reikiamo posūkio.
4. Viešbutis Sorente iš 5 į 6 kelionės dieną buvo nekondicionuojamas. Nebuvo pranešta iš anksto, kad taip bus. Susižinojome patys, kad įmanoma kondicionavimą nusipirkti už papildomus 10 Eur, deja, dėl išankstinio neinformavimo, kelionės biudžete šių išlaidų suplanavę nebuvome ir teko nakvoti nekondicionuojamame kambaryje pietų Italijoje vasaros viduryje.
5. 6 dienos vakare iš Sorento išvykome apie 2h vėliau nei mums buvo pranešta iš anksto, nes kelionės vadovė ir vairuotojai niekaip nesusiderino išvykimo vietos. Visa grupė su vadove autobuso laukėme vienoje vietoje, vėliau kelionės vadovė pervedė grupę į kitą vietą. Pralaukus ten, vėl buvome vedami į trečią vietą, kurioje dar palaukus autobusas atvažiavo.
6. Naktis iš 7 į 8 kelionės dieną turėjo būti nakvojama viešbutyje Brno, tačiau nakvojome autobuse. Viešbučio raktus gavome 6h ryto Lietuvos laiku (5h ryto vietiniu). (Pateisinamas yra tik 30 minučių stovėjimas automobilių spūstyje pakeliui į viešbutį.) Kadangi tokia kelionės eiga nebuvo numatyta sutartyje, kreipėmės į kelionės vadovę prašydami informuoti, kaip toliau numatoma vykdyti sutartimi numatytą kelionės programą, tačiau ji kategoriškai atsisakė spręsti susidariusią situaciją, leidosi į asmeniškumus ir kaltų ieškojimus (vienu žodžiu pasiuntė, tik nevartodama keiksmažodžių) užuot suteikusi informaciją. Išsiregistruoti iš viešbučio reikėjo anksčiau nei vairuotojai (pagal vairavimo grafiko reikalavimus) galėjo išvykti, todėl likusį iki išvykimo laiką laukėme automobilių aikštelėje šalia viešbučio.
7. Paskutinę kelionės dieną WC sustojimai nebuvo numatyti autobusas nestodavo kas 3h, kaip buvo informuota pradžioje. Autobusui sustojus kelionės vadovė eidavo ieškoti, yra šiame sustojime WC, ar nėra, kitu atveju tiesiog pasakė, kad čia mažos degalinės ir sustojimo visai nebus.
8. 8 dienos naktį turėjome sugrįžti, tačiau naktį iš 8 į 9 kelionės dieną vėl praleidome autobuse. Tai buvo trečia iš eilės bemiegė naktis autobuse. Kelionės vadovė dalino alkoholį ir 22.00-23.30 per mikrofoną dainavo užstalės dainas. Į daugkartinius dalies turistų prašymus to nedaryti nereagavo. Kadangi buvome važiuojančiame autobuse, negalėjome iškviesti pareigūnų, paprastai drausminančių triukšmaujančius nakties valandomis.
9. Kelionės trukmė buvo 9 dienos vietoje 8.
Pirmąkart rinkausi Guliverio keliones vietoj Grūdos ir labai to gailiuosi.

Keliaujant su Grūda irgi yra buvę nesklandumų, bet jie buvo operatyviai tvarkomi, suteikiama informacija, žmoniškai bendraujama, o čia jautiesi tik kažkokiu trukdžiu, o ne klientu, atnešančiu pinigus.