QUOTE(mvd @ 2010 12 02, 17:13)
Niekur internete nerandu tinklalapio, kuriame butu parasyta, kokie reikalingi dokumentai, registracijos zurnalai, pazymejimai it t.t. privalo buti UABe.
Niekur nėra parašyta ir negali būti, nes kiekviena firma individuali, viename UAB gali kažkurio dokumento nebūti, kitoje - privalo būti.
Patarčiau minimaliai pasiruošti būtiniausią dokumentaciją. Pvz. Pasiruošti instrukciją, patvirtinti, užregistruoti, supažindinti darbuotoją ankstesne data (nes darbuotojai turi būti supažindinami su būtiniausias dokumentais prieš darbą). Tada nueiti į Darbo inspekciją savo miesto skyrių (pagal aprašymą Vilniaus), geriausia pas sau priklausantį darbo inspektorių. Jų pareiga yra nemokamai konsultuoti. Jeigu nenori, gali neįvardinti įmonės pavadinimo. Pasakysi situaciją, pakonsultuos kokių dokumentų reikia būtent tavo firmai. Gryši, susitvarkysi dokumentaciją, tuo pačiu susipažinsi su savo inspektoriumi, jam nebebus naujiena kai atvyks tavo įmonės tikrinti, galėsi jam paskambinti pasikonsulti kada tik reikės. Bus tik geriau. Žinoma, kursuose irgi daug žinių gausi
Buvau seminare Vilniaus skyriuje, taip pat teko skambinti jiems keliais klausimais konsultuotis, susidariau teigiamą įspūdį. Žinoma, darbuotojų ten dirba nemažai, tikiuosi pataisysi ant supratingo ir mokančios aiškiai paaiškinti žmogaus
Taigi, neskaudink galvos be reikalo
Papildyta:
Galėčiau pridurti, jeigu įmonėje dirba tik 2 darbuotojai, popierizmo daug nebus, o jeigu buhalterė irgi dirba ne tavo įmonės patalpose, t.y. samdoma ir dirba pvz. namie, nevaikšto kasdien į darbą, o dokumentus sutvarko tik kartą per sav. arba net mėn. - dar mažiau galvos skausmo