QUOTE(Cinamonine @ 2010 07 23, 15:40)
Aš pati neseniai kai dar ieškojau darbo, buvau gavusi kvietima i swedbank, į pokalbį. Kalbant apie Swedbank man ir šiaip visada atrodė, kad tai pats žiauriausias bankas, darbo ten požiūriu. Žmonių visada pilna, eilės, tos kasininkės laksto, administratorės lanksto, kažkoks chaosas. Na, o kai nuėjau į pokalbį ir valandą laiko ten mane kalbino, tai po pusvalandžio aš jau drąsiai būčiau galėjus pasakyt, kad ačiū, nenoriu aš to darbo, bet buvo nei šiaip nei taip pasakyt, tad atkentėjau tą likusį pusvalandi jau pati specialiai rodydama daug mažiau iniciatyvos ten dirbt...baisiai man tie pardavimų kišimai pasirodė, nes juos būtent kaip svarbiausią dalyką akcentavo, o tai jau tikrai ne man... Paskui tik meldžiau kad nepriimtų, nes labai nenorėjau, bet turbūt būčiau vis tiek prisivertus eit nes darbai nesimėto, gyvent reikia.

Bet išėjo gerai, gavau kitą darbeli, o po kelių dienų paskambino ir iš Swedo, kad negavau aš to darbo pas juos
skaitau ir prisimenu tokia pat situacija Seb'e..ten isnarsto tavo mastyma iki nezinau kokio lygio

ir mazdaug- jeigu reiktu eitum per gatve siulydama musu paslaugas

gavau kitam banke darba,ten pokalbis buvo malonus..Bet ka galiu pasakyti,manau visuose bankuose klientu aptarnavimo skyriuose chaosas..ypac tada kai eiles..
ir dar..tie planai..isiulai tai mociutei kortele, kuri nesupranta isvis kas cia per daiktas ir kur ji det, o jei dar kainuoja, tai ohoho...suma pakels, kad net iki valdzios nueina.ir galu gale kaltos liekame mes.
zinot, gali siulyti atlyginima ir ne minimalu, dviguba, triguba ir t.t. bet daugiau niekada niekada neiciau i tokias pareigas. net i vadoves tokio skyriaus