Klientų paieška užsiima vadybininkai. Galit bandyti sudaryti ilgalaikes sutartis su kitomis įmonėmis, kurioms jūsų paslaugos būtų kaip pridėtinės, ką jie galėtų pasiūlyti/rekomenduoti klientams.
Dar būna skelbiami viešieji konkursai, nors ten berods ir reikalavimai yra keliami įmonėms didesni, bet reiktų pasidomėti.
O šiaip išbandyti skelbimus kuo įvairesniuose šaltiniuose - internete skelbimų lentose, laikraščiuose, žurnaluose, forumuose, kituose internetiniuose puslapiuose dėti banerius, sumokėti, kad parašytų rekomendacinį straipsnį, galima bandyti tartis su radijo stotim, kad būtų koks žaidimukas ar šiaip pristatytų jūsų įmonę, TV ir delfi (nors aišku, čia kaina jau kosminė, bet ateičiai...), netgi prie statybinių prekių parduotuvių galima padalinti skrajutes, užkaišioti už langų, pamėtyti į pašto dėžutes... Tų būdų yra daug, kiekvienas jų turi savo pliusų ir minusų. todėl reikia atsirinkti kainos ir kokybės atžvilgiu. Svarbiausia, surasti tikslinį klientą, o kaip jį surasti, manau, galėtų daugiau patarti patyrę vadybininkai

Sėkmės vystant veiklą