
apie maximas niekas čia nekalba, kalbama apie mažutę parduotuvytę, kurios savininkė kaip supratau ne magnatė, o žmogus, norintis turėti pelną iš nediduko biznio. Nors... nematau reikalo ginčytis. Mentaliteto nepakeisiu, o ir suprast jums daug ką sudėtinga, kai nesate matę (turbūt) gyvenimo, kur žmonės gerbiami

QUOTE(mamulia @ 2009 02 05, 23:16)
apie maximas niekas čia nekalba, kalbama apie mažutę parduotuvytę, kurios savininkė kaip supratau ne magnatė, o žmogus, norintis turėti pelną iš nediduko biznio. Nors... nematau reikalo ginčytis. Mentaliteto nepakeisiu, o ir suprast jums daug ką sudėtinga, kai nesate matę (turbūt) gyvenimo, kur žmonės gerbiami 

na, zinot.... kas jums pasake , kad GYVENIMAS YRA TIK AIRIJOJ???? TAI MES CIA NEISPRUSELIAI IR ATSILIKELIAI NEMATE GYVENIMO??? Ir kas jums pasake, kad cia - LIETUVOJE - niekas nieko negerbia????
emigrantu mentalitetas irgi nepajudinamas - jie visa galva aukstesni uz likusius cia....
QUOTE(mamulia @ 2009 02 05, 21:18)
Nepastebėjau, kad būtumėte padėjusi, tik aukštokom frazėm čia rašote, kokia jūs gera, o kokai klientė žiopla. Čia pastebėjimas iš šalies, nei nei jūsų, nei pirkėjos nepažįstu ir nesu pas jus buvusi.
Tokia intonacija, lyg net matau, kaip teškiate juos klientei į veidą. Ar esate girdėjusi apie klientų aptarnavimo ir bendravimo su jais kultūrą? Man teko mokytis to, galiu padėt, jei ką
Pradžiai - neterštumėte eterio, o maloniai atsiprašytumėte už galimą klaidą (kam jų nepasitaiko), ir net jei klaida pirkėjos, įsivaizduokite - kaip ji liktų nustebinta, jei būtų maloniai pakviesta juos pasiimti iš karto, o ne po riaušių internete. Nes db panašu, kad krizės LT nėra ir niekas klientų nevertina.
Pabaigai istorija iš kitos operos, bet į temą. Pirkau barbę savo dukrai. Ar aš ją palikau (pirkau daugiau žaislų) ar pardavėja jos neįdėjo dabar nežinau. Esmė ta, kad tik namie apsižiūrėjau. Kitą dieną grįžau į parduotuvę lietuviškai karingai nusiteikusi ir jau žiojausi apie kameras, kurios turbūt viską užfiksavo... kai Customer servise dirbati parduotuvės atstovė išklausius mano pasakojimą man išpylė atsiprašymų tiradą ir atnešė tokią pat barbę. kainavo ji ne pigiai. Niekas manęs žiople nevadino, niekas net nepasitikslino su mane aptarnavusia kasininke. Pasakė: Thank you for shopping at SMYTHS and sorry again. (liet. - ačiū kad pirkote ir dar kartą atsiprašome)
Kada taip bus LT? Turbūt net krizė nepadės
Tokia intonacija, lyg net matau, kaip teškiate juos klientei į veidą. Ar esate girdėjusi apie klientų aptarnavimo ir bendravimo su jais kultūrą? Man teko mokytis to, galiu padėt, jei ką

Pabaigai istorija iš kitos operos, bet į temą. Pirkau barbę savo dukrai. Ar aš ją palikau (pirkau daugiau žaislų) ar pardavėja jos neįdėjo dabar nežinau. Esmė ta, kad tik namie apsižiūrėjau. Kitą dieną grįžau į parduotuvę lietuviškai karingai nusiteikusi ir jau žiojausi apie kameras, kurios turbūt viską užfiksavo... kai Customer servise dirbati parduotuvės atstovė išklausius mano pasakojimą man išpylė atsiprašymų tiradą ir atnešė tokią pat barbę. kainavo ji ne pigiai. Niekas manęs žiople nevadino, niekas net nepasitikslino su mane aptarnavusia kasininke. Pasakė: Thank you for shopping at SMYTHS and sorry again. (liet. - ačiū kad pirkote ir dar kartą atsiprašome)
Kada taip bus LT? Turbūt net krizė nepadės

Manau ,kiekvienas iš mūsų skaito pasirinkta intonacija

Bet dabar ir aš į pievas pasakysiu,kad tarkim mokyklose vaikai turi savo teises ir pan,o mokytojai jokių....pirkėjai turi savo teises,o prekybininkams belieka lankstytis ir teisių jokių...Bet ar dažnai matot įėjusį pirkėją su šypsena?Su nuotaika?Juk mes kaip pirkėjai galim ateiti susiraukę,iškoneveikt pardavėją ,kad suktusi greičiau...Pamurmėt ,kad nepatinka tas ar anas,o pardavėjas susirenka visas jūsų nuotaikas...Dirbt aptarnaujančiam klientus žmonėms manau nėra labai lengva ir jie visi yra lygiai tokie patys žmonės.
O šioj situacijoj dalis kaltės yra ir Chlojos,kad nepasitikrino prekių bent jau grįžus namo,manau tikrai nebūtų jokių problemų ir nereikėtų čia diskutuot.
Tolerancija kitam yra reikalaujama ne tik iš pardavėjų,bet ir pirkėjų

Ar ne tiesą sakau?


QUOTE(pushi @ 2009 02 05, 22:25)
na, zinot.... kas jums pasake , kad GYVENIMAS YRA TIK AIRIJOJ???? TAI MES CIA NEISPRUSELIAI IR ATSILIKELIAI NEMATE GYVENIMO??? Ir kas jums pasake, kad cia - LIETUVOJE - niekas nieko negerbia????
emigrantu mentalitetas irgi nepajudinamas - jie visa galva aukstesni uz likusius cia....
emigrantu mentalitetas irgi nepajudinamas - jie visa galva aukstesni uz likusius cia....
Pirma - aš nesu emigrantė. Apie jų mentalitetą atskira kalba.
Gerai, aš sutinku, kad į pasaulį žiūriu pro savo žurnalistinę prizmę ir visur iešlkau teisybės. Niekur nesakiau, kad gyvenimas yra TIK Airijoj, bet Europos valstybėse, kiek man teko kur būti, visur klientai gerbiami, kažkodėl labiau nei LT, kurią krečia krizė ir klientai yra aukso vertės.
Manęs pulti nereikia. Aš nesakau, kad viena pusė teisi. Tik analizuoju tai ką matau. O amtau, kad pardavėja negeranoriška.
QUOTE(buzuka @ 2009 02 05, 22:25)
ar dažnai matot įėjusį pirkėją su šypsena?Su nuotaika?
kasdien matau, tegul ir dirbtinos tos šypsenos.
Beje, esu gražinusi į parduotuvę daug daiktų, kurie tiesiog man NEPATIKo, po poros savaičių ir dar daugiau. Nes taip pasaulyje įprasta.
QUOTE(mamulia @ 2009 02 05, 23:31)
.
Manęs pulti nereikia. Aš nesakau, kad viena pusė teisi. Tik analizuoju tai ką matau. O amtau, kad pardavėja negeranoriška.
kasdien matau, tegul ir dirbtinos tos šypsenos.
Manęs pulti nereikia. Aš nesakau, kad viena pusė teisi. Tik analizuoju tai ką matau. O amtau, kad pardavėja negeranoriška.
kasdien matau, tegul ir dirbtinos tos šypsenos.
O pas mus Lietuvoj jau daros retenybė aplamai išvyst su šypseną žmogų net gatvėj

Manau jau gvildenam temas neatitinkančias šią temą


na kodėl, man tai labai net buvo naudinga, sužinojau kur grįžus neiti

Kartais žmonės jaučias per daug susireikšminę ir iš aukšto žiūri į viską

QUOTE(buzuka @ 2009 02 05, 23:13)
aš tai nežiūriu, jei čia man taikote. Tik man patinka kultūringi žmonės, va jei būtų pardavėja truputį švelniau elgusis, tikrai nebūtų praradusi, kaip dabar jau suprantu, minimum dviejų pirkėjų. Juk tie 8lt už svarovskiu palyginus su geru vardu ne tokia ir didelė suma. Tiesa, esu dirbusi slapta pirkėja


QUOTE(mamulia @ 2009 02 06, 00:17)
aš tai nežiūriu, jei čia man taikote. Tik man patinka kultūringi žmonės, va jei būtų pardavėja truputį švelniau elgusis, tikrai nebūtų praradusi, kaip dabar jau suprantu, minimum dviejų pirkėjų. Juk tie 8lt už svarovskiu palyginus su geru vardu ne tokia ir didelė suma. Tiesa, esu dirbusi slapta pirkėja
ir šiaip mėgstu pagarbą klientui. Nebūtinai man. Man tai dzin, vistiek perku internete - nei man šypsotis reikia, nei paskui koliotis 


Aš kalbu aplamai


O man tuo labiau dzin,kur pirkaus viską ,ten ir pirksiuos



Esu vyriskis, rasau per zmonos nicka. Mes su seima irgi turim maza parduotuvyte - taigi del klientu aptarnavimo - visiskai sutinku su mamulia. Man net i galva nesautu kaip nors numest ant kliento atsakomybe uz koki nors nesklanduma, nesusipratima ar pan. Ypac tokiu atveju, kaip sis, kai suma nera reiksminga. Matosi, kad biznis einasi gerai, klientas nera vertingas.
Bet ar dažnai matot įėjusį pirkėją su šypsena?Su nuotaika?Juk mes kaip pirkėjai galim ateiti susiraukę,iškoneveikt pardavėją ,kad suktusi greičiau...Pamurmėt ,kad nepatinka tas ar anas,o pardavėjas susirenka visas jūsų nuotaikas...Dirbt aptarnaujančiam klientus žmonėms manau nėra labai lengva ir jie visi yra lygiai tokie patys žmonės.
O šioj situacijoj dalis kaltės yra ir Chlojos,kad nepasitikrino prekių bent jau grįžus namo,manau tikrai nebūtų jokių problemų ir nereikėtų čia diskutuot.
Tolerancija kitam yra reikalaujama ne tik iš pardavėjų,bet ir pirkėjų
Ar ne tiesą sakau?

[/quote]
Cia jus klystat del pirkeju geranoriskumo... Kiek save pamenu toj parduotuvej, visada ateidavau su puikia nuotaika ir sypsena veide- man mano hobis ir suo juo susije momentai - didelis dziaugsmas ir atotrukis nuo kasdienybes rutinos. Ir visai nesvarbu, su kuo bendrauju-ar su laiska atnesusia pastininke, ar su universiteto rektoriumi - visada stengiuosi buti maloni ir geranoriska, nes chamavoti zmones man
. O kalte mano tik tokia- neatsidariau prekiu maiselio grizus namo, nes susirgo vaikas ir ne iki karoliuku man buvo... Lygiai taip pat geranoriskai ir maloniai kreipiausi i parduotuves direktore. Na ir kas, kad galbut likau su spyga, bet buciau numojus ranka, jei ne kai kuriu personu komentarai. Jei jau mes, klientai, esam tokie nekulturingi ir juodinantys jusu nepriekaistinga reputacija, ar nevertetu paskelbti temos "Klientas visada neteisus"? Issilietumete ten ir eterio nedrumstumete. Tai tiek 
Papildyta:
Visiskai su Jumis sutinku kas link ivardinto kulturingumo. Kulturos reikia ne tik bendraujant vienai ir kitai pusei kuomet viskas ok, bet dar svarbesniu faktoriumi ji tampa tuomet, kai iskyla problema. Deja, musuose toli grazu ne visi sugeba jas spresti taikiai ir be rietenu. Visa laime, kad juroje visuomet yra ir daugiau zuvies ir zmogus gali rinktis
.
Papildyta:
Mano vyras irgi turi savo versla ir kasdien matau, kaip stengiasi del kiekvieno kliento. Jei iskyla nesklandumu, visuomet iesko budu, kaip pasiekti kompromisa, kad zmogus-klientas neliktu nuviltas. Nes juk geriausia reklama (o taip pat ir antireklama) sklinda is lupu i lupas. Ir cia net nekvepia, kaip kazkas ivardijo, "padlaiziavimu ir lankstymusi klientui" - tai paprasciausia elgesio kultura, nieko stebuklingo ar imantraus
O šioj situacijoj dalis kaltės yra ir Chlojos,kad nepasitikrino prekių bent jau grįžus namo,manau tikrai nebūtų jokių problemų ir nereikėtų čia diskutuot.
Tolerancija kitam yra reikalaujama ne tik iš pardavėjų,bet ir pirkėjų

Ar ne tiesą sakau?


[/quote]
Cia jus klystat del pirkeju geranoriskumo... Kiek save pamenu toj parduotuvej, visada ateidavau su puikia nuotaika ir sypsena veide- man mano hobis ir suo juo susije momentai - didelis dziaugsmas ir atotrukis nuo kasdienybes rutinos. Ir visai nesvarbu, su kuo bendrauju-ar su laiska atnesusia pastininke, ar su universiteto rektoriumi - visada stengiuosi buti maloni ir geranoriska, nes chamavoti zmones man


Papildyta:
QUOTE(mamulia @ 2009 02 06, 00:17)
aš tai nežiūriu, jei čia man taikote. Tik man patinka kultūringi žmonės, va jei būtų pardavėja truputį švelniau elgusis, tikrai nebūtų praradusi, kaip dabar jau suprantu, minimum dviejų pirkėjų. Juk tie 8lt už svarovskiu palyginus su geru vardu ne tokia ir didelė suma. Tiesa, esu dirbusi slapta pirkėja
ir šiaip mėgstu pagarbą klientui. Nebūtinai man. Man tai dzin, vistiek perku internete - nei man šypsotis reikia, nei paskui koliotis 


Visiskai su Jumis sutinku kas link ivardinto kulturingumo. Kulturos reikia ne tik bendraujant vienai ir kitai pusei kuomet viskas ok, bet dar svarbesniu faktoriumi ji tampa tuomet, kai iskyla problema. Deja, musuose toli grazu ne visi sugeba jas spresti taikiai ir be rietenu. Visa laime, kad juroje visuomet yra ir daugiau zuvies ir zmogus gali rinktis

Papildyta:
QUOTE(dei @ 2009 02 06, 01:05)
Esu vyriskis, rasau per zmonos nicka. Mes su seima irgi turim maza parduotuvyte - taigi del klientu aptarnavimo - visiskai sutinku su mamulia. Man net i galva nesautu kaip nors numest ant kliento atsakomybe uz koki nors nesklanduma, nesusipratima ar pan. Ypac tokiu atveju, kaip sis, kai suma nera reiksminga. Matosi, kad biznis einasi gerai, klientas nera vertingas.
Mano vyras irgi turi savo versla ir kasdien matau, kaip stengiasi del kiekvieno kliento. Jei iskyla nesklandumu, visuomet iesko budu, kaip pasiekti kompromisa, kad zmogus-klientas neliktu nuviltas. Nes juk geriausia reklama (o taip pat ir antireklama) sklinda is lupu i lupas. Ir cia net nekvepia, kaip kazkas ivardijo, "padlaiziavimu ir lankstymusi klientui" - tai paprasciausia elgesio kultura, nieko stebuklingo ar imantraus

O dabar į temą - negaliu lyginti su lietuviškom kainom, bet gal ką įdomaus rasit www.geminibeads.ie, psl. Airijoj, bet siunčia ir į LT. Labai smagu, kad kaskart perkant nustebina kokia miela smulkmena - šį kartą gavau svarovskiukų maišelį nediduką
