QUOTE(DonaldaB @ 2009 02 05, 11:16)
kita vertus man PPT išvada sužadino optimizimą ir pasitikėjimą savimi, savo vaiku, vis dėlto aš jį geriau pažįstu negu jos per penkiolika minučių, jeigu jis joms nenorėjo ir nesakė senelių vardų, nors puikiai viską gerai žino, jos turi teisę rašyti, kad štai jis nežino savo senelių vardų... o juk tai netiesa, jis tik joms nepasakė

ir šiaip man atrodo mamulės, ad nenuleiskim rankų, darykime visos kas mūsų jėgose ir išauginsime puikius vaikus, aš kažkodėl tikiu, kad šis kryžius nors dabar ir labai sunkus, bet ateityje tikrai palengvės

JUk didelės pastangos visada atsiperka

Na nesupras mano vaikas geometrijos, aš irgi jos nesupratau ir nesuprantu ir nenoriu suprasti

Svarbiausia, kad išaugtų geras, draugiškas, nepiktavalis žmogus... Ir šiaip man sakė, kad pagal užsienyje esančias mokymo programas mano vaikiui mokyts būtų pats tas, nežinau ar tai tiesa
Aš taip pat esu tos nuomonės, kad niekas, juo labiau vos 15 min. individualiai galintis skirti specialistas, nesupras geriau už mamą vaiko gebėjimų. Tuo tarpu mūsų bendrojo lavnimo įstaigos išvis neturi galimybių vertinti kiekvieną vaiką individualiai, skirti jam daugiau laiko. Visi vienodai turi gerai mokyti viską, ką tik įjungia į mokymo programą. Tuo tarpu, ir aš girdėjau, kad Vakarų mokyklose yra skiriama kur kas daugiau laiko išaiškinti temą, ir aiškinama tol, kol visi supranta. Tai nereiškia, kad mokslo lygis ten žemesnis, o atvirkščiai. Mokymosi intensyvumas ir programos sudėtingumas nėra gero mokymo rodiklis ir gero išsilavinimo garantas. Gal mano žinios paseno, bet manau, kad Vakarų švietimo sistema tikrai gali geriau paruošti net tuos vaikus, kuriems reikia daugiau dėmesio ir laiko suprasti dalyką. Neveltui ir universitetai ten aukštesnio lygio negu pas mus, o stoja į juos būtent tokias mokyklas pabaigę jaunuoliai.