QUOTE(Crassula @ 2008 12 14, 18:50)
Tuo tarpu Lietuvoje vaziuoti dviraciu imanoma tik misko keliukais.
Gal dėl to, kad LT dviratininkas net matydamas ilgiausią eilę nesustos ir nepraleis. Kaip beje ir dauguma labai lėtai važiuojančių mašinų. Aš suprantu, kad būna situacijų kai negalima ar neįmanoma važiuoti greičiau nei 20-40 km/h. Bet ar būtina dėl to už savęs sulaikyti visą eilę. Na nėra visi keliai pas mus tokie siauri, kad būtų neįmanoma praleisti, šiek tiek pasitraukus į šalikelę.
Nors vėlgi tas pats pilietis turbūt kokioj Norvegijoj taip ir padarytų, bet tik ne Lietuvoje. Pastebėjau tokį keistą dalyką, kas ypač labai būdinga turistinių autobusų vairuotojams. Lietuvoje jie nekreipia jokio dėmesio nei į ženklus, nei į kitus vairuotojus (ypač Lenkijoje), bet vos tik kerta Vokietijos ar kitos ES šalies sieną, vairavimo maniera iškart pasikeičia. Nes paprastai užsienyje būna gerokai didesnės baudos ir jas moka vairuotojas, ne vežanti įmonė. Tai kas pasikeičia? Iš esmės niekas, tik šalies pavadinimas. Tai verčia galvoti, kad mes (kalbu aplamai apie visus LT gyventojus) patys savęs negerbiam ir Lietuvoje elgiamės kaip kiaulės ir dar skundžiamės kaip čia blogai vairuoti. Gal reikia pradėti nuo savęs? Aš laikausi KET (proto ribose), stengiuosi būti mandagi ir su kitais vairuotojais elgiuosi taip kaip norėčiau, kad jie su manimi elgtųsi. Ir kuo toliau, tuo dažniau pastebiu, kad šis elgesys turi atgalinį ryšį, t.y. su manimi irgi elgiasi mandagiai ir etiškai kiti vairuotojai.
Tad gal mažiau skųskimės ir nusišypsokite šalia sustojusios mašinos vairuotojui. Tai juk nieko nekainuoja, bet labai pakelia nuotaiką