Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė?

QUOTE(denaxa @ 2011 08 23, 21:01)
Ziema is automato matau labai mazai privalumu...Yra buve taip kad del slidaus kelio stabdant uzsiblokavo varantys automato ratai (automatas tvarkingas),galiniai...smagu nebuvo,gerai kad greitis buvo mazas,nes nulaikyti staiga uzgesusios masinos vaira tai...ir negali uzvest,kol pilnai nesustojo,nes tai automatas... doh.gif Posukiuose automata irgi labai smagiai uzmeta,tereikia tik su gazu ir vairu persistengti ax.gif .Beje,posukiuose pavaru perjunginet negalima,stabdyt ir didint greiti taip pat-niekada neuzmes net ir per plikledi,nesvarbu,ar tai automatas,ar mechanine-nera skirtumo siuo atveju ax.gif .



Nu, 10 m. , kaip APD važinėju, bet tokio kuriozo, kad užsiblokuotų varantys automobilio ratai dar nebuvo g.gif O per posūkius tave visada užmes, nesvarbu su kokia tu mašina bevažiuotai. Tai ar mes važiuojame per posūkius, neprisimažinę greičio? Nejaugi, jeigu 100 atvarome tiesiu keliu, tai tokiu pačiu greičiu stengsimės ir posūkį įveikti ??? bigsmile.gif Čia reikia ralistu būti, kad tai sugebėtai .... g.gif
O mašinai su APD pavarų perjunginėti nereikia, nes tai padaro ji pati , pagal tavo važiavimo greitį thumbup.gif Tiek čia minusų privardyta mašinai su APD ir nei vienas neatitinka tikrovės bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 08 23, 22:01)
Ziema is automato matau labai mazai privalumu...Yra buve taip kad del slidaus kelio stabdant uzsiblokavo varantys automato ratai (automatas tvarkingas),galiniai...smagu nebuvo,gerai kad greitis buvo mazas,nes nulaikyti staiga uzgesusios masinos vaira tai...ir negali uzvest,kol pilnai nesustojo,nes tai automatas... doh.gif Posukiuose automata irgi labai smagiai uzmeta,tereikia tik su gazu ir vairu persistengti ax.gif .Beje,posukiuose pavaru perjunginet negalima,stabdyt ir didint greiti taip pat-niekada neuzmes net ir per plikledi,nesvarbu,ar tai automatas,ar mechanine-nera skirtumo siuo atveju ax.gif .

Esme tame,kad mechanines dezes kaip buvo mechaninem taip ir liko,na nebent pavaru padaugejo,o automatines vis tobuleja ir tobuleja ir net pralenkia mechanines kai kuriais parametrais.Taigi,jeigu lyginsim sena automata su mechanke,tai nieko gero,o jeigu naujausia,tai automatas jau lenkia ja thumbup.gif
Atsakyti
Tik mechanine. Automatas nepritaikytas sunkeliams smile.gif
Atsakyti
QUOTE(solnyszko @ 2011 08 23, 23:53)
Tik mechanine. Automatas nepritaikytas sunkeliams smile.gif

Cia nuomone tokia todel,kad neteko su automatu pavaziuot?Kur parasyta,kad automatas sunkeliams nepritaikytas?
Atsakyti
Na del vieno denaxa labai teisi - automato neuzvesi jam riedant, turesi galutinai sustot, o tada bandyt kurt. Slidziam kely kartais ratus sukabint su keliu iseina tik paspaudus gaza ir niekaip kitaip. Kita vertus, tai jau gedimas, o ir mechanineje gali pasitaikyti gedimu, kurie sukels avarija.

Ir dar - automato negalima ilgai tempti. Ir neiseina uzstumus uzvesti. Bet pagal mane tai cia nereiksmingi dalykai, nes normaliam automobiliui to turi nereiketi isvis smile.gif
Atsakyti
DSG/SMG yra mechanine deze (sakykim!)
Ir prasau manes neskaudint , nes tai vienintelis man patinkantis automatas (dar kart sakykim). lotuliukas.gif

Siaip praktikoj su jom zymiai smagiau negu su kitais ala triptronic'ais, bet ne taip smagu kaip su galimybe perjunginet pavaras uz vairo. smile.gif

Pavaras uz vairo junginejau siumetiniam MB E klases kabrike.
Tik ilgai vazinejant po miesta pradeda erzinti, kad praktiskai darant posuki pavaros neperjungsi, nes kiek vairas pasisukes, tiek nuo taves ir "pavaru deze" pabegusi.
Papildyta:
QUOTE(Brella @ 2011 08 23, 23:12)
Cia nuomone tokia todel,kad neteko su automatu pavaziuot?Kur parasyta,kad automatas sunkeliams nepritaikytas?


Ai nu cia su tokia "nuomone" tai net, "diskutuot" neverta...
Zmogus arba vis dar antram golfe sedi arba siaip pazaist atejes...
Siulau ignoruot tokius, kolega.
Atsakyti
QUOTE(Gitana1965 @ 2011 08 23, 23:20)
Nu, 10 m. , kaip  APD  važinėju, bet tokio kuriozo, kad užsiblokuotų varantys automobilio ratai dar nebuvo  g.gif  O per posūkius tave visada užmes, nesvarbu su kokia tu mašina bevažiuotai. Tai ar mes važiuojame per posūkius, neprisimažinę greičio?  Nejaugi, jeigu 100 atvarome tiesiu keliu, tai tokiu pačiu greičiu stengsimės ir posūkį įveikti ???  bigsmile.gif  Čia reikia ralistu būti, kad tai sugebėtai ....  g.gif
O  mašinai su  APD pavarų perjunginėti nereikia, nes tai padaro ji  pati , pagal tavo važiavimo greitį  thumbup.gif  Tiek čia minusų privardyta mašinai su APD ir nei vienas neatitinka tikrovės  bigsmile.gif

Jei teisingai vaziuosi-niekada neuzmes posukyje,net ir ant plikledzio ax.gif Ir pavaras APD kai kada perjungineti reikia,priklausomai nuo vaziavimo salygu,tik tai daroma islaikant tam tikras apsukas,kad begis jungtusi arba nesijungtu,ir kad masina darytu tai kas reikia,o ne tai ko deze uzsimano.Su APD dirbu kasdien po 9val. jau beveik keturis metus,tai kaip ir dantis jau ant sito "praedus".
Tiesa posukyje dar manes nera uzmete (tik priekaba buvo uzslydus kai galiniai stabdziai atsileido,bet taip daznai ziema buna ),tiesiog reikia teisingai vaziuoti,ir tada visiskai nesvarbu,nei kokia masina,nei kokia danga,nei kokios padangos... ax.gif Vnz,absoliuciai viskas cia priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes... ax.gif
Papildyta:
QUOTE(solnyszko @ 2011 08 23, 23:53)
Tik mechanine. Automatas nepritaikytas sunkeliams smile.gif

Kodel? Puikiausiai ir sunkeliais vaziuoja ... smile.gif
Papildyta:
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 24, 07:24)
Na del vieno denaxa labai teisi - automato neuzvesi jam riedant, turesi galutinai sustot, o tada bandyt kurt. Slidziam kely kartais ratus sukabint su keliu iseina tik paspaudus gaza ir niekaip kitaip. Kita vertus, tai jau gedimas, o ir mechanineje gali pasitaikyti gedimu, kurie sukels avarija.

Ir dar - automato negalima ilgai tempti. Ir neiseina uzstumus uzvesti. Bet pagal mane tai cia nereiksmingi dalykai, nes normaliam automobiliui to turi nereiketi isvis smile.gif

Yra dar vienas minusas-kartais kai slidu tenka stabdyt ant neutralaus,nes tik taip pavyksta suvaldyti slystancia prikaba (galas varantis),ir paskui tam,kad isijungti begi,taip pat reikia pilnai sustoti.Vaziuojant neutralia begis aisku jungiasi,bet to daryti negalima,nes deze gauna labai stipru smugi ir labai gadinasi...
Automata tempti galima kiek nori,bet tik reikia kardana atjungti,kad deze nesisuktu smile.gif
Bet siaip automatas aisku smagu,ir su mechanke dirbti nenoreciau,vat tik ziema sunku labai su juo,ypac kai is slidziu stoteliu reikia isvaziuoti,kojos tada turi dirbti ypatingai mikliai ir turi jausti kiekviena variklio ir galiniu ratu suki doh.gif kai po darbo atsisedu prie savo mechankes kartais pagaunu save kad jau pradedu megint pavaras koja reguliuoti,po to prisimenu kad ryciaga turiu... doh.gif lotuliukas.gif Su mechanke nebemoku vazinet normaliai... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 24, 06:24)

Ir dar - automato negalima ilgai tempti. Ir neiseina uzstumus uzvesti. Bet pagal mane tai cia nereiksmingi dalykai, nes normaliam automobiliui to turi nereiketi isvis smile.gif



APD tempti galima apie 50 km, bet butinai reikia įjungti "neutralą" , o to tempimo gali prireikti, jei "papultai į avariją" ax.gif Ir dar , APD vedasi tik laidais , todėl visada savo mašiniuke ir vežiojuosi "žnybtus", bet kol kas dar neteko jų panaudoti tongue.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Gitana1965: 24 rugpjūčio 2011 - 09:33
QUOTE(Gitana1965 @ 2011 08 24, 10:31)
Ir dar , APD vedasi tik laidais , todėl visada savo mašiniuke ir vežiojuosi "žnybtus", bet kol kas dar neteko jų panaudoti  tongue.gif


As uz tai. kad automobilis vestusi rakteliu smile.gif. Paskutiniu metu diskusija krypsta i tai - kokia deze geriau automobiliui sugedus. Tai asmeniskai man ir APD, ir MPD sugede yra nieko verti smile.gif. Gal nediskutuokime apie tai.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 24, 08:24)
DSG/SMG yra mechanine deze (sakykim!)
Ir prasau manes neskaudint , nes tai vienintelis man patinkantis automatas (dar kart sakykim).  lotuliukas.gif

Siaip praktikoj su jom zymiai smagiau negu su  kitais ala  triptronic'ais, bet ne taip smagu kaip su galimybe perjunginet pavaras uz vairo. smile.gif

Pavaras uz vairo junginejau siumetiniam MB E klases kabrike.
Tik ilgai vazinejant po miesta pradeda erzinti, kad praktiskai darant posuki pavaros neperjungsi, nes kiek vairas pasisukes, tiek nuo taves ir "pavaru deze" pabegusi.
Papildyta:
Ai nu cia su tokia "nuomone" tai net, "diskutuot" neverta...
Zmogus arba vis dar antram golfe sedi arba siaip pazaist atejes... 
Siulau ignoruot tokius, kolega.



Matau, kad visai neskiri DSG nuo SMG. Tai visiškai skirtingo tipo dėžės: pirmoji - visiškai automatinė, kuri sukontruota mechaninės dėžės principu, t.y. su krumpliaračiais, o ne su kanalais tepalui, o antroji - visiškai mechaninė, tik kad pavarų perjungimui nereikia sankabos.

Taigi, jei, važinėjant mieste su SMG, tave erzina pavarų junginėjimas, tai tu pats sau prieštarauji, kai sakai, kad pavarų junginėjimas yra tau malonumas.
Vadinasi pirk automobilį su DSG automatine pavarų dėže ir pasirinksi kokį nori režimą: mieste važinėsi su pilna automatika, o kai norėsi pasidraskyti su pavarom - perjungsi valdymą į mechaninę padėtį.

Nors važinėju su mechanika,, bet ateityje pirksiu auto tik su automatine transmisija.
Atsakyti
user posted image

Merginos, nu, gal tikrai jau nebesivelkime į diskusijas kiekviena gindama savo "teritoriją" visais įmanomais ir neįmanomais būdais 4u.gif 4u.gif 4u.gif
Mes visos čia esame laaabai laaabai protingos ir apsoliūčiai viską nusimanome apie visų markių automobilius biggrin.gif Jei koks vyriškos lyties "profas" perskaitytų tas mūsų diskusijas, tai tikriausiai leiptų iš juoko iš tų mūsų ginčų, stengiantis įrodinėti kiekvienai savo teisybę ir didžiulį nusimanymą apie automobilius biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Mamytės, gyvenkime draugiškai, kaip kad pasakė katinas Leopoldas 4u.gif 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Muterka @ 2011 08 24, 12:45)
Matau, kad visai neskiri DSG nuo SMG. Tai visiškai skirtingo tipo dėžės: pirmoji - visiškai automatinė, kuri sukontruota mechaninės dėžės principu, t.y. su krumpliaračiais, o ne su kanalais tepalui, o antroji - visiškai mechaninė, tik kad pavarų perjungimui nereikia sankabos.

Taigi, jei, važinėjant mieste su SMG, tave erzina pavarų junginėjimas, tai tu pats sau prieštarauji, kai sakai, kad pavarų junginėjimas yra tau malonumas.
Vadinasi pirk automobilį su DSG automatine pavarų dėže ir pasirinksi kokį nori režimą: mieste važinėsi su pilna automatika, o kai norėsi pasidraskyti su pavarom - perjungsi valdymą į mechaninę padėtį.

Nors važinėju su mechanika,, bet ateityje pirksiu auto tik su automatine transmisija.

Siulau dar karta paskaityt ir suprast ka turejau omeny.
Kas yra dsg ir smg suprantu ir skiriu. gal ne tiek is mechanines puses kaip kolega. Bet is esmes skiriu.

Pvz teko vazinet su pacifica kuri laika, ten automatas+triptronic'as kuris labai bukas.
Teko ir su bmw 6 paskraidyt - sekvencine (smg) deze, cia smagu.

Ir visai is kitos operos triptronicas (jei taip vadinasi), kai pavaros junginejasi uz vairo.

O jus suplaket i viena vieta.
Atsakyti