QUOTE(Gitana1965 @ 2011 08 23, 23:20)
Nu, 10 m. , kaip APD važinėju, bet tokio kuriozo, kad užsiblokuotų varantys automobilio ratai dar nebuvo

O per posūkius tave visada užmes, nesvarbu su kokia tu mašina bevažiuotai. Tai ar mes važiuojame per posūkius, neprisimažinę greičio? Nejaugi, jeigu 100 atvarome tiesiu keliu, tai tokiu pačiu greičiu stengsimės ir posūkį įveikti ???

Čia reikia ralistu būti, kad tai sugebėtai ....
O mašinai su APD pavarų perjunginėti nereikia, nes tai padaro ji pati , pagal tavo važiavimo greitį

Tiek čia minusų privardyta mašinai su APD ir nei vienas neatitinka tikrovės
Jei teisingai vaziuosi-niekada neuzmes posukyje,net ir ant plikledzio

Ir pavaras APD kai kada perjungineti reikia,priklausomai nuo vaziavimo salygu,tik tai daroma islaikant tam tikras apsukas,kad begis jungtusi arba nesijungtu,ir kad masina darytu tai kas reikia,o ne tai ko deze uzsimano.Su APD dirbu kasdien po 9val. jau beveik keturis metus,tai kaip ir dantis jau ant sito "praedus".
Tiesa posukyje dar manes nera uzmete (tik priekaba buvo uzslydus kai galiniai stabdziai atsileido,bet taip daznai ziema buna ),tiesiog reikia teisingai vaziuoti,ir tada visiskai nesvarbu,nei kokia masina,nei kokia danga,nei kokios padangos...

Vnz,absoliuciai viskas cia priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes...
Papildyta:
QUOTE(solnyszko @ 2011 08 23, 23:53)
Tik mechanine. Automatas nepritaikytas sunkeliams
Kodel? Puikiausiai ir sunkeliais vaziuoja ...
Papildyta:
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 24, 07:24)
Na del vieno denaxa labai teisi - automato neuzvesi jam riedant, turesi galutinai sustot, o tada bandyt kurt. Slidziam kely kartais ratus sukabint su keliu iseina tik paspaudus gaza ir niekaip kitaip. Kita vertus, tai jau gedimas, o ir mechanineje gali pasitaikyti gedimu, kurie sukels avarija.
Ir dar - automato negalima ilgai tempti. Ir neiseina uzstumus uzvesti. Bet pagal mane tai cia nereiksmingi dalykai, nes normaliam automobiliui to turi nereiketi isvis
Yra dar vienas minusas-kartais kai slidu tenka stabdyt ant neutralaus,nes tik taip pavyksta suvaldyti slystancia prikaba (galas varantis),ir paskui tam,kad isijungti begi,taip pat reikia pilnai sustoti.Vaziuojant neutralia begis aisku jungiasi,bet to daryti negalima,nes deze gauna labai stipru smugi ir labai gadinasi...
Automata tempti galima kiek nori,bet tik reikia kardana atjungti,kad deze nesisuktu
Bet siaip automatas aisku smagu,ir su mechanke dirbti nenoreciau,vat tik ziema sunku labai su juo,ypac kai is slidziu stoteliu reikia isvaziuoti,kojos tada turi dirbti ypatingai mikliai ir turi jausti kiekviena variklio ir galiniu ratu suki

kai po darbo atsisedu prie savo mechankes kartais pagaunu save kad jau pradedu megint pavaras koja reguliuoti,po to prisimenu kad ryciaga turiu...

Su mechanke nebemoku vazinet normaliai...